BMW je znamka, pri kateri na svoj račun lahko pridete tudi najbolj zahtevni, tisti, ki potrebujete nadvse prestižno notranjost, vrhunsko udobje in najsodobnejše elemente. Za večino ima BMW zato v ponudbi modele od številke 5 naprej, zlasti šestica in limuzinska sedmica ponujata največ razkošja. Lahko pa se zgodi, da so vam omenjeni modeli enostavno preveliki in bi želeli imeti kaj manjšega ter lažje obvladljivega, udobju pa se ne nameravate odpovedati. Potem je za vas takšna trojka z opremo luxury line. Ima vse, kar imajo veliki. Ups, to je rek iz reklame za neko drugo znamko ...
Tudi 320d xDrive luxury line vas bo s svojo ceno posedel in vam dal misliti. 62.000 evrov hočejo za takšnega, kakršnega vidite na fotografijah. Pri opremi mu ne manjka praktično nič in notranjost je resnično na nivoju najbolj prestižnih vozil, občutek pa tudi. Usnjena notranjost v rjavi barvi že na pogled deluje bogato in je nadvse prijetna, ko voznik in ostali potniki na sedeže posedijo zvoje zadnjice. Pravzaprav ravno usnje doda največ k premijskemu počutju. Samodejni menjalnik je vrhunski, velik zaslon pred voznikom uporaben in pregleden, nastavljivo podvozje sicer nepotrebno, ker se trojka tudi brez njega pelje zelo suvereno in dovolj udobno, kamere na vseh robovih vozila pa skrbijo, da ga ne boste takoj prislonili v kakšno oviro na cesti. Tudi leseni dodatki in vrhunsko ozvočenje seveda dodajo piko na i. In najlepše pri vsem skupaj je, da navzven takšna trojka izgleda povsem običajno. Mnogim je zadržanost pomembna, prav tako pa vrhunsko razkošje.
Veliko dodatkov za veliko ceno. Sicer pa je tole karavan s štirikolesnim pogonom, torej xDrive, kar pomeni, da je takšna trojka super tudi za kakšen izlet na smučišče, kamor vas bo brez težav zapeljala. Všeč mi je, da se med običajno vožnjo sploh ne čuti, da je pogon speljan k vsem štirim kolesom in avtomobil ostaja lahkoten. Občutek na volanu je še vedno vrhunski in enako bogat z informacijami, zna pa tudi takšna trojka še vedno pomigati z zadnjico, če boste od nje to zahtevali. Ampak dvomim, da boste. Predvsem moram pohvaliti porabo goriva, ki je praktično na nivoju dvokolesno gnane različice in se je ob koncu testa ustavila pri šestih litrih. No, tudi prtljažnik je prostorninsko razkošen, je pa precej plitek, zato prevažanje hladilnikov odpade. In bi bilo v takšnem avtomobilu tudi bogokletno dejanje.
Takšen BMW 320d je daleč od tega, kar potrebuje in si želi večina mladičev, ki sanjajo o znamki s propelerjem na nosu. Zato je omenjanje dejstva, da je za takšno ceno sicer odličen pogonski stroj enostavno preveč robat in morda celo premalo zmogljiv (sam bi nedvomno priporočil bencinski motor) skoraj nesmiselno. V takšnem avtomobilu si predstavljam umirjenega direktorja, ki sta mu pomembni eleganca in bogata notranjost, ki ceni dobre vozne lastnosti in ni posebej zahteven pri zmogljivostih. Je pa vsekakor izbirčen in ne dovoljuje presenečenj, zato mora biti vse dodelano do zadnjega šiva.
Namreč, prav takšnega karavana s štirikolesnim pogonom lahko dobite že za dvajset tisočakov manj. Za tokratni znesek pa denimo 530d xDrive, le s kakšnim kosom opreme manj. Sam vem, kaj bi izbral ...