Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za polovico vrtca

Citroën grand C4 picasso THP 155 exclusive BVM6

Avtor prispevka: Anže Jereb
Moram priznati, da enoprostorniki niso moja najljubša avtomobilska oblika. Večkrat celo zaradi lastnikov in ne toliko zaradi avtomobilov samih. V večini primerov namreč za ta vozila ne vidim potrebe, ker ob enem ali dveh otrokih tako velikega avtomobila ne potrebuje nihče.
Za polovico vrtca
Foto: Gašper Miš
18. 8. 2014 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

novi grand C4 ni več ladja na kolesih, temveč se pelje presenetljivo dobro
prostora je veliko, predvsem spredaj je ogromno uporabnih odlagališč
armaturna plošča je zanimiva in dobro sestavljena ter pregledna
velika stekla omogočajo odlično preglednost
pritrjevanje otroških sedežev je z uporabnimi sidrišči isofix enostavno
motor je odličen, dovolj tih in zelo prožen
oblika je sicer stvar okusa, a je navzven avtomobil vsekakorsimpatičen
sprednja sedeža sta bogato nastavljiva in udobna
v primeru, da delate veliko kilometrov, morda dizelski motor ni slaba odločitev
na boku bi raje imeli drsna vrata
zasloni na dotik zahtevajo preveč pritiskov in sistem je prepočasen
šesti in sedmi sedež ostajata zasilna
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (24 glasov)
video test citroën grand C4 picasso THP 155 exclusive BVM6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Takšnih avtov običajno ne potrebujemo niti prvo leto, ko je za otroka s sabo potrebno vlačiti še plenice, oblekice, velik voziček in kup ostale krame. Družin s tremi ali več otroki je sila malo, po cestah pa vseeno ogromno enoprostornikov. Ker vsak drug meni, da ga potrebuje.

Kupci jih imate očitno radi in zato je tule grand C4 picasso. 'Tavelik', je zadnjič rekel sosed. Ja, tavelik, ki ima skoraj 650 litrov prtljažnika, v katerem so se mi stresle vse vrečke iz trgovine, ker je tako ogromen in nima nobenih predelnih sten ali mrežic. Seveda moram njegovo prostornost pohvaliti, ker boste lenobno nastrojeni lahko otroški voziček kar nezložen zapeljali vanj in žena se bo lahko po mili volji zmišljevala, kaj vse bi vzela na dopust. Pri uporabnosti in prostornosti prtljažnika je grand C4 picasso eden boljših in to je lahko vodilo pri nakupu, če imate pač takšne prostorske zahteve.

Malo drugače pa je s prostorom za potnike. V prvi in drugi vrsti sedežev ga je dovolj, kaj drugega itak ni za pričakovati, ga pa je na zadnjih dveh (šestem in sedmem) sedežih za odrasle premalo. Ne glede na sodoben razvoj in učinkovitost v tem segmentu dovolj prostora ne ponuja noben predstavnik. Bo pa seveda dovolj za dva manjša otroka, če jih imate slučajno toliko. Ampak v tem primeru se bo zopet zataknilo pri prostoru za tovor, ki ga bo ob dvignjenih sedežih občutno manj.

Sicer pa nasploh grand C4 picasso je uporaben avtomobil, hvalim nizek rob vrat in veliko steklenih površin, ker to pomeni, da bodo otroci vsaj pet minut dlje buljili naravo in ne bodo takoj sitnarili, pogrešam pa drsna vrata na boku, ker gre ravno za daljšo izvedenko in bi bila slednja že smiselna. Spredaj je še dovolj odlagališč, da boste lahko pospravili vse pijače in sendviče za hordo otrok zadaj.

Trend zadnjih let je, da se morajo enoprostorniki po voznih lastnostih skoraj kosati s športnimi vozili in všeč mi je, da C4 v tem pogledu odstopa. Dejstvo je, da mora biti takšen avtomobil in tale vsekakor je. Spominja me na renaulta espace, tako mehak je, ampak je občutek na volanu mnogo boljši in dejansko se avtomobil povsem dovolj lepo pelje. Udobje je pomembno, da družina ne bo na cilj prišla vsa prerukana in otroci pobruhani.

Počutju znotraj bi dal petico, ker je takšen, z opremo nabutan grand C4, res prepričljiv. Ogrevani in v vse smeri nastavljivi sedeži so enostavno odlični. Me pa moti isto, kot je zadnjič pri krajšem picassoju motilo Mateja in sicer zasloni na dotik. Jih je že lepo gledati, ker poživijo notranjost in izgledajo hudo moderno, niso pa uporabni, niti varni. Za vsako stvar je potrebno zaslon pritisniti večkrat in še slabo odzivno je vse skupaj. Verjetno najslabša stvar avtomobila.

Vam pa vsekakor priporočim turbobencinski motor THP155, ker je zelo uglajen, dovolj zmogljiv in porabi med osem in devet litrov. Seveda bo večina izbrala katerega izmed dizelskih pogonskih strojev in v primeru, da boste delali veliko kilometrov, to tudi je smotrno. Je pa vsekakor tak bencinski motor bistveno prijetnejši in bolj uglajen. In sam bi vsekakor vzel še samodejni menjalnik, ki je v tem večjem C4 picasso običajni klasični in ne robotiziran ročni, kakršnega smo imeli na testu krajšega C4 picasso. Deluje zelo uglajeno, sem ga vozil na premieri, tudi ta ročni nislab, ampak tisti bolj povečuje lagodje.

Predvsem pa, če že kupujete Citroënovega enoprostornika, potem priporočam takšnega granda. Je manj kot tisočaka dražji, precej bolj uporabniško prepričljiv, predvsem pa lepši od krajšega brata. Zelo samosvoj je, samo poglejte zadnje luči, krajši pa je zadaj kot golf. In s tako bogato opremo exclusive bo tudi nadvse prepričljiv in prijeten, seveda pa ne najbolj poceni. Točno takšen stane nekaj manj kot 32.000 EUR, pa sem vam priporočil še samodejni menjalnik, kar bi ceno še nekoliko dvignilo. Precej denarja, ampak je tudi grand C4 zelo prepričljiv, če seveda potrebujete enoprostornika, sicer je vsak večji karavan podobno prtljažno razkošen in cenejši. Pa še bolje se pelje. Nima pa seveda dovolj sedežev, da boste na izlet peljali polovico vrtca.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroen grand C4 picasso THP 155 exclusive BVM6
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 115 (156) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4597 x 1826 x 1638
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 130/645/705
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1311 (789)
največja hitrost v km/h 209
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/4,8/6,0
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.720
cena testnega vozila v EUR 25.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.720

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  |