Kaj ti bo 4WD, če imaš CR-V
Honda CR-V 1.6 i-DTEC elegance

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Moči je dovolj, da ne boste imeli občutka podhranjenosti, predvsem zato ne, ker ta motor bistveno bolj zvezno vleče že od najnižjih vrtljajev, pri katerih je občutno bolj prožen od starejšega in močnejšega agregata. Obenem je na testu povprečno porabil le šest litrov, kar je občutna razlika s prejšnjim, v samih zmogljivostih pa ni tako očitna. Takšna poraba je za liter večja od civicove, a še vedno pohvalno majhna.
Če mi je šel v prejšnjem testu malce na živce le petstopenjski samodejni menjalnik - predvsem zaradi predolgih razmerij, zaradi katerih se prožnost izgubi - pa je šeststopenjski ročni v tem primeru vrhunski izdelek. Hodi so natančni in lahkotni, ta menjalnik je eden najboljših na trgu. In spet lahko dodam, da je položaj za volanom res dober, z ročico tik ob vozniku, armaturna plošča je sicer dokaj enostavna, a pregledna in kakovostna, hvalim še veliki vzvratni ogledali.
Predvsem pa se vprašajte še, če potrebujete štirikolesni pogon. Recimo, če boste vlekli kakšno počitniško prikolico, za resen teren pa raje izberite subaruja. Če štirikolesnega pogona ne potrebujete, je tole idealni CR-V. Dovolj poceni, zelo prostoren, dobro opremljen in odlično se pelje. Meni osebno takšen celo bolje izgleda, ker ima dodatne pragove in ostale lepotne dodatke.
tehnični podatki | honda CR-V 1.6 i-DTEC elegance |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1597 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 300 pri 2.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4570 x 1820 x 1685 |
medosna razdalja v mm | 2630 |
prtljažnik v litrih | 589 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1541 (559) |
največja hitrost v km/h | 182 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,8/4,3/4,5 |
poraba na testu v l/100 km | 6,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.900 |
cena testnega vozila v EUR | 26.490 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 28.245 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















