Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fleksibilnost

Kia cee'd_sw 1,6 CRDi VGT EX europe+

Avtor prispevka: Miha Dovč
Kia je šolski primer v avtomobilski industriji, kako prisluhniti kupcem. Ne morejo se ravno pohvaliti z dolgo tradicijo proizvajanja karavanskih avtomobilov, saj je pred cee'dom_sw le en avtomobil z njihovih tekočih trakov nosil 'nahrbtnik'. In ker je trend prodaje karavanskih izvedenk v porastu, so pridni Korejci brž predstavili številko 2.
Fleksibilnost
Foto: Matej Mihinjač
17. 11. 2008 ob 20:09
Komentarjev: 0

In ta je veliko bolj dorasla vse zahtevnejšemu avtomobilskemu trgu ter razvajenim kupcem, ki jim je pomembna oblika, kakovost, opremljenost, vozne lastnosti, izbira motorjev in varnost. In v prav vseh naštetih točkah se cee'd_sw več kot dobro znajde. Že res, da ne pričakujte čudežev; za dobrih 17 tisočakov bi bila to namreč utopija. Glede oblike pa 'sidu' ne moremo prav nič očitati. Če že sprednji del spominja na Toyotino corollo, je zadek povsem samosvoj. D-stebriček je skoraj edinstveno vzporeden A-stebričku, kar sicer nima nobene uporabne vrednosti, je pa osvežitev glede na ustaljeno prakso, da D-stebriček pada proti zadku, ne pa da se dviguje. Prtljažni postor je glede na običajnega kombilimuzinskega cee'da pridobil skoraj 200 litrov, tako da v osnovi meri vsaj 534, največjo vrednost pa doseže pri vrednosti 1.664 litrov. Medosna razdalja je ostala nespremenjena, kar pomeni, da je tudi prostor zadaj sedečim odmerjen z 'isto žlico' kot pri prvem članu družine cee'd. Ko bodo zadaj sedeči spočetka prikimavali nad odmerjenim prostorom, jih bo začetna vznesenost minila ob prvem izletu po slabši podlagi pod kolesi. Podvozje je namreč precej trše nasajeno kot smo bili vajeni do sedaj s strani južnokorejskih avtomobilskih proizvajalcev. Kratki sunki, ki jih je na slovenskih cestah vse polno, tako brez ovir prihajajo do teles potnikov. Ima pa trše podvozje svoje prednosti pri vožnji skozi ovinke, kjer se kljub 'prikolici' zadaj avtomobil odlično znajde. Le z informacijami izpod koles preveč skop volanski mehanizem omili željo po hitri vožnji.

Notranjost je povsem identična kot v kombilimuzinskem ter tudi kupejevskem cee'du. Vse pohvale si zasluži avdiosistem z vtičnico za priklop zunanje naprave ter USB-vhodom, samodejna klimatska naprava dobro opravlja svoje delo tudi v tej pasji vročini. Nekoliko zmoti le premočna osvetlitev v notranjosti, sploh zaslon, ki prikazuje podatke potovalnega računalnika ter radia. Sedeži so v bolj slabo oporo hrbtenici, saj ne nudijo željene opore.

Agregat, ki se vrti pod prednjim pokrovom, je ustvarjen po željah evropskih voznikov, velikosti litra in šestih decilitrov, ki se odžeja s plinskim oljem, do večje moči pa si pomaga z variabilnim turbinskim polnilnikom. Relativno majhna prostornina motorja glede na moč, ki doseže vrednost 115, izraženo v bolj domačih konjskih silah, je razlog, da je agregat do dva tisoč vrtljajev v minuti bolj kot ne zaspan. Ko svoje delo nastopi turbina, pa se vrtljaji hipoma poženejo proti štiri tisoč, kjer mu pričakovano zopet začne zmanjkovati sape. Grajo si zasluži manjalnik, saj je kljub sodobni zasnovi vozila in motorja obdarjen zgolj s petimi prestavami. Vendar je klub temu poraba lahko vzorno nizka.

Vse, kar je cee'du ostalo azijskega, so korenine. Načrtovan in ustvarjen v Evropi ter za Evropo. Odziv kupcev je bil nad vsemi pričakovanji, tudi slovenskega uvoznika. Dolga doba splošne garancije, pet doseženih zvezdic na varnostnem testu, privlačna oblika in dobra izdelava so prepričali že številne kupce. Na žalost je sledila tudi pričakovana reakcija tovarne, ki si skuša dvigniti ugled tudi z višanjem cene.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia cee'd_sw 1,6 CRDi VGT
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1.582
moč v kW (KM) pri vrt./min 84,6 (115) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 255 pri 1.950 – 2.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4.480 x 1.790 x 1.490
medosna razdalja v mm 2.650
prtljažnik v litrih 534 – 1.664
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1.367 (453)
največja hitrost v km/h 188
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,2/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR /
cena testnega vozila v EUR 17.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR /

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |