V službi družine
Renault kangoo 1,6 16V privilege

Kupci kangooja se ne bodo bahali naokoli z novim avtomobilom, ker, roko na srce, njegova oblika sosedov ne bo delala zavistnih. Velike prednje luči zrejo v svet kot očke zvedavega malčka, ki opazuje dogajanje okoli sebe. Izrazito škatlasta oblika karoserije je odličen predpogoj za prostorno notranjost a tudi za visok količnik zračnega upora. Če sprednji del vozila izgleda živahno in mladostno, tega ne moremo reči za njegov zadek, kjer je še veliko manevrskega prostora za izboljšave in olepšave. Pokončne zadnje luči in zgolj znak avtomobilske tovarne so premajhno mašilo za veliko površino pločevine na zadnjih vratih. Steklene površine manjšega stanovanja v vozilo prepuščajo veliko svetlobe in še povečajo občutek prostornosti v vozilu. O kakšni sončni strehi nismo niti razmišljali.
Notranjost spominja na scenica (če niste vedeli, novi kangoo je zgrajen na njegovi osnovi) a je plastika mnogo bolj groba in manj natančno obdelana. Položaj za volanom sicer bolj spominja na hišne dostavnike, saj se sedi višje in bolj pokončno. Tudi volan je bolj položen in zgolj višinsko nastavljiv. Sedaj pa počasi k bistvu tega vozila - prostornosti. Kljub temu da v dolžino meri zgolj 4,2 metra (celo malo manj kot scenic), je njegov prtljažni prostor že v osnovi za več kot 200 litrov bogatejši.
Pa ne le prtljažnik. Še vsi ostali predali skupaj vase sprejmejo dobrih 70 litrov. Voznik bo sprva opazil uporabno polico nad svojo in sovoznikovo glavo, kamor ponavadi zaide kakšen dežnik, plastenka vode itd. Nad glavami zadaj sedečih so še trije ločeni, zaprti predali, predala v prednjih vratih, pod nogami... in verjetno sem še kakšnega pozabil. Zaradi širine vozila (1,8 metra) bodo zadaj udobno sedeli tudi trije krepkejši potniki, saj je njihov prostor bogato odmerjen. Kangoo se ponaša z zelo naprednim in inovativnim zlaganjem zadnje klopi, pri katerem se sedeži pospravijo v dno avtomobila in se dno prtljažnega prostora podaljša do hrbtišč prednjih sedežev. Za prevoz še daljših predmetov pa se takisto lahko zgodi še s sovoznikovim sedežem. Rezultat je prtljažni prostor, ki sega od prtljažnih vrat do predala pred sovoznikom v isti višini. Kangoo tako ponuja več prostora kot bistveno daljša vozila, ki jih je težje parkirati in obvladovati v prometu.
Kljub najvišji stopnji opreme ne boste deležni nobenega razvajanja. Klimatska naprava je ročna, o kakšnem tempomatu, parkirnih senzorjih in senzorjih za dež tu ni govora. Prav tako pogrešamo elektroniko za nadzor vozila, če že gledamo nanj kot družinsko vozilo. Motor je bencinski štirivaljnik, ki solidno opravlja svoje delo, vendar mu ob obtežitvi kljub krajšemu menjalniku hitro začne primanjkovati sape. Velika čelna površina tu terja svoj davek. Posledica tega je priganjanje v visoke vrtljaje in rezultat je povečana poraba goriva. Karakterju vozila bi se vsekakor bolj prilegel dizelski varčnež.
Z nakupom kangooja ste se obvezali k umirjeni vožnji, saj mu bolj dinamično sukanje volana ne diši preveč. Izredno posreden volanski mehanizem in visoko težišče pač zahtevata svoj davek. A tega mu ne smemo niti zameriti, ker temu ni namenjen. Kangoo je v razredu kompaktnih enoprostorcev alfa in omega. A konkurenca ne počiva, sploh iz matične države. Mladosten videz, prostornost in praktičnost za zmerno ceno bodo cenili vsi tisti, katerim bo kangoo odlično služil.
tehnični podatki | renault kangoo 1,6 16V |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1.598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 78 (105) pri 5.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 148 pri 3.750 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4.213 x 1.829 x 1.799 |
medosna razdalja v mm | 2.697 |
prtljažnik v litrih | 660 – 2.866 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1.398 (526) |
največja hitrost v km/h | 170 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 10,6/6,3/7,9 |
poraba na testu v l/100 km | 9,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | / |
cena testnega vozila v EUR | 14.350 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | / |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















