Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vojna zvezd

Mercedes-Benz C 220 CDI AMG line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mercedes-Benz je pred nekaj leti mlajše kupce k sebi začel vabiti z bolj dinamično voznimi avtomobili, prvi pravi preskok pa je storil z zadnjo generacijo modela A. Sedaj enako zanimivo obliko ponuja še z novim razredom C, ki dinamične linije izjemno skladno združuje z eleganco ter uglajenostjo.
Vojna zvezd
Foto: Gašper Miš
4. 12. 2014 ob 22:10
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

navzven je C eleganten in ob paketu AMG line tudi ravno prav agresiven
notranjost je oblikovno med najlepšimi, uporabnost je dobra
notranjo eleganco dovolj dobro poživijo veliki zasloni in moderni sistemi
prostorska utesnjenost, ki je bila značilna za premijska vozila, je stvar preteklosti
samodejni menjalnik je dovolj hiter, predvsem pa zna uglajeno menjati prestave
doplačljivi led žarometi so ena bolj priporočljivih stvari med dodatki
turbodizelski agregat je dovolj prožen, povprečno uglajen in dovolj varčen
cenimo odličen občutek na volanu in predvidljivo obnašanje vozila
sistem za prepoznavo znakov deluje zelo dobro ...
... ni pa povsem zanesljiv, kakšna stvar mu uide
multimedijski vmesnik je odziven in uporaben, ima pa določene hibe pri uporabnosti
ob paketu AMG line bo nekaterim podvozje pretrdo
ni ravno minus, a k takšnemu elegantnemu okolju štirivaljni ropot res ne sodi
cena je ob bogati opremi zelo visoka
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (19 glasov)
video test mercedes-benz C 220 CDI AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Med tremi velikimi, po abecedi med Audijem, BMW-jem in Mercedes-Benzom, mogoče celo še četrtim, Volvom, vedno poteka oster boj za prevlado. Mercedes se od nekdaj ven meče z eleganco in to enostavno obvlada, zato je jasno, da je prav takšen tudi C. Spredaj izgleda podobno kot E, zadaj skoraj kot novi S kupe, skrajno uglajeno in bogato, obenem pa v kombinaciji s paketom AMG line deluje še ravno prav športno. Dejansko tudi mora, ker točno ta na fotografijah stane nekaj več kot 65.000 evrov, kar je seveda veliko. Ampak tudi ostali tekmeci so z lahkoto tako dragi, če imajo veliko opreme.

Zame je notranjost takšnega C-ja ena najlepših v avtomobilskem svetu in zaradi tega se boste v njem počutili bolj posebno kot v ostalih tekmecih. In to je zelo pomembno, boste vsaj ves čas vedeli, čemu ste namenili toliko denarja. Kakovost izdelave je vrhunska, materiali so skrbno izbrani, eleganca, ki jo zagotavljata les in usnje, pa je lepo prežeta z modernimi elementi, ki bodo prepričevali mlajše kupce. Pod mlajše seveda ob tej znamki štejemo bolje situirane 40-letnike, študentje odpadejo.

Sistem, s katerim upravljamo navigacijo, radio, pregledujemo informacije o stanju avtomobila in še marsikaj, je zelo prijeten, ker je zaslon velik in pregleden. Osebno me je zmotil le vmesnik, ker je v določenem pogledu neroden. Če recimo na zaslonu med merilniki pregledujem stanje potovalnega računalnika, na osrednjem pa me vodi navigacija, ne morem premakniti radijske postaje. Če prestavim na radio, pa ne vidim navigacije. Večini se to ne bo zdelo niti omembe vredno, mene moti. Ena redkih zamer, sicer pa sistem deluje brezhibno in tudi vpisovanje črk lepo prepozna.

Testni C izgleda malo bolj agresivno, ker ima paket dodatkov AMG line. V bistvu je ravno prava mešanica elegance in športnosti, je pa pretrd. S podvozjem sem tokrat imel podoben problem, kot pri modelu CLA pred časom. Čeprav ta C ni tako nesramno trd, vseeno kakšno grbino ublaži premalo uglajeno in če bi namesto zgornjih tekmecev izbrali C-ja, ker pričakujete udobje, potem tega paketa ne vzemite. Sam bi priporočil takšen izgled brez tako trdega podvozja, pa ga žal sploh ni mogoče izbrati. Ampak razumem, zakaj je v ponudbi, Mercedes-Benz nagovarja tudi mlajše in mora imeti odgovor odlično voznemu BMW-ju 3. In ga ima, s tem podvozjem se C pelje zelo suvereno, občutek na volanu je dober, predvsem pa je avtomobil lahkotno vodljiv tudi pri pretiravanju. To zelo cenim, ker vas ne bo prestrašil, če boste v ovinek pripeljali prehitro.

Ampak ne pozabite, C je predvsem uglajen avtomobil. Zato boste sedeli v nadvse udobnih sedežih, preglednost je dobra, prostor je svetel, najpomembnejše informacije pa so lepo prikazane na projekcijskem zaslonu. In še natančnost merilnika hitrosti smo preverili, ta je pri Mercedes-Benzu vedno povsem točen. Pri 130 km/h po merilniku je bila dejanska hitrost točno toliko, smo izmerili z dvema Garminovima napravama. Zgolj zanimivost, menda.

Vsekakor lahko priporočim doplačljive led žaromete, bosta zelo dobro upravičena dva tisočaka, ker znajo sami prilagajati dolg in kratek snop, zasenčiti le eno stran, kadar se vam recimo bliža avtomobil, druga luč pa ostane dolga in še kakšen trik ali dva imajo v rokavu. Bi pa lahko pogrešal sistem za prepoznavo znakov. Je dobrodošel in deluje še kar dobro, mu pa sem ter tja kakšna stvar uide in se nanj zato ni mogoče 100-odstotno zanesti.

Pod pokrovom testnega C-ja je bil daleč najbolj razširjen in najbolj pogosto izbran turbodizelski motor, ki ponuja 125 kilovatov moči. Motor je krasen in zelo lepo zmogljiv, ustreza normativom Euro 6 in ob delovanju porablja še dodatek AdBlue, ki ga porabi kakšnih 10 litrov na 10.000 kilometrov in bi ga lahko dotočili kar na Petrolu, ampak ga je dovolj, da se med servisnim intervalom z njim ne bo treba ukvarjati. Porabi okoli 6 litrov, če se boste peljali po predpisih, torej je lahko tudi varčen. Ampak nekaj me vseeno moti, njegov zvok. Ni nadpovprečno glasen, sploh ne, se pa sliši, da ima motor le 4 valje in nekako ne paše k tako elegantnemu okolju in k takšni ceni. Ni pa z njim prav nič narobe in 7-stopenjski menjalnik je vrhunski.

V takšnem znesku in med omenjenimi tekmeci je težko izbrati pravega. Pravzaprav napačnega, ker so vsi po vrsti vrhunski. Bi pa sam zelo verjetno izbral prav razred C, ker je ravno dovolj drugačen od ostalih, všeč mi je filozofija znamke, avtomobil je uglajen in eleganten, še vedno pa se odlično pelje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz C 220 CDI bluetec AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) od 3.000 do 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.400 do 2.800
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4756 x 1839 x 1461
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1570 (565)
največja hitrost v km/h 234
pospešek 0-100 km/h v s 8,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/3,9/4,5
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 32.480
cena testnega vozila v EUR 37.210
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 65.480

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Meni je avto zelo všeč.
(pred 7 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |