Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dvorezni meč

BMW X4 xDrive30d

Avtor prispevka: Anže Jereb
BMW svojo modelno paleto v zadnjih letih širi hitreje kot Niki Minaj svoje neumne glasbene 'vrhunce'. In v bistvu je bilo samo vprašanje časa, kdaj se bo v njihovi ponudbi pojavil X3 z linijami, ki nekako spominjajo na kupeje. Torej X4.
Dvorezni meč
Foto: Gašper Miš
16. 12. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kot skupek več različnih avtomobilskih segmentov je X4 zelo prepričljiv
notranje okolje je praktično brezhibno, uporabno in kakovostno
ni tako velik kot X6 in prav zato bolj uporaben v vsakdanjem prometu
paket M vsebuje odlična sedeža in vrhunski volan
prostora je dovolj tudi na zadnji klopi
trilitrski dizelski šestvaljnik je vedno nadvse prepričljiv stroj
menjalnik je eden najboljših sploh
oblika s svojo nenavadnostjo deli mnenja
pogled nazaj je zaradi manjšega in položnega zadnjega stekla slab
za večino potreb je avtomobil vseeno prevelik in premalo učinkovit
ob ceni se vam bodo orosile oči
na slabih podlagah bo X4 pretrd
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (17 glasov)
video test BMW X4 xDrive30d
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Princip je enak kot pri večjem X6, ki je bolj položna različica X5. Za osnovo vzameš X3, ga zadaj potlačiš in s tem poskrbiš, da je na zadnjih sedežih manj prostora. In seveda svoje delo nagradiš z višjo ceno. No, tako bi se izrazil na zajedljiv način, sicer pa naloga vsekakor ni tako preprosta. X3 je resda bolj uporaben, ampak tudi manj poseben in če vam je stil pomemben, potem bo X4 bolj ustrezna izbira. To ne pomeni, da je lepši, s svojimi dokaj nenavadnimi linijami celo polarizira in vam je lahko všeč ali pa nikakor ne – kaj takšnega se pri X3 zgodi bistveno težje – je pa vsekakor bolj opazen.

Kljub temu, da se mi zdijo tovrstni avtomobili predvsem nepotrebni, moje mnenje glede oblike pa niti ni pomembno, priznam, da je na naših cestah X4 videti občutno bolj smiselno od groteskno gromozanskega X6. Je velik, ampak niti ne prevelik, pred nakupovalnim centrom ne boste gledali škilasto, ker se vam bodo vsa parkirna mesta zdela mikroskopsko majhna in v mestnih ulicah je spodobno uporaben. Notranjost je kopija tiste iz X3, kar naj ne zveni kot slabost, saj je odlična. BMW-jevsko zadržana in morda celo preveč monotona, vsekakor pa vrhunsko izdelana, ergonomsko perfektna in uporabna. Na zadnjih sedežih je kljub položno padajoči strehi prostora povsem dovolj, čeprav so prav za glave odmerjeni štirje centimetri manj v primerjavi z X3, prtljažnik pa bo najbrž zadostil običajnim potrebam, čeprav je tudi manj uporaben od tistega v številko manjšem X-u.

Manjšo uporabnost X4 uspešno kompenzira z boljšo voznostjo. Je trd, to pričakujte, ampak večkrat se vam bo trd zdel tudi X3, ker takšni avtomobili že zaradi svoje zasnove morajo biti trši, sicer bi se preveč nagibali. Sem ter tja kakšno grbino precej po moško ugrizne, skoraj fascinantno pa je, kako suveren je ob besedi dinamika. Z upoštevanje svoje velikosti, oddaljenosti od tal, mase in nasploh zasnove, ki zmore premagati še kakšen makadam ali dva, se pelje vrhunsko. Zelo dolgo ostane nevtralen, občutek na volanu je odličen in dejansko sploh ni deloval štorasto, ko sem se malo hitreje preganjal naokoli. Vozniško je bolj prepričljiv od X3. Sploh pa s takšnim trilitrskim dizlom konkretno sune. Do stotice v manj kot šestih sekundah in navora je vedno ogromno, prav takšen motor je ena od boljših izbir. Še boljša je le bencinski šestvaljnik, s kakršnim se je po Ameriki preganjal Matej. Ampak tisti porabi vsaj dva litra več goriva, če vas slučajno to skrbi. Prav razmišljate, tudi dvolitrski turbodizel bo dejansko dovolj zmogljiv in skoraj trinajst tisočakov cenejši, a ob razumskem nakupovanju se potem raje odločite za uporabnejšega X3.

Avtomobili, ki so skupek vsega po vrsti, običajno niso dobri v vsem, skoraj nikoli pa na nobenem področju niso odlični. X4 te meje briše precej suvereno, vozniško je malce težak, ampak suveren. Je velik in ne najbolj funkcionalen, a po drugi strani čisto dovolj prostoren. Tudi zmogljiv motor ima in je lahko hiter, najbolj pa navduši z notranjostjo, kjer je enostavno odličen in v njem se boste nedvomno počutili dobro. Sploh v primeru, da bo nabutan z opremo, ta na fotografijah je že in je stal le 961 manj od osemdesetih tisočakov. Veliko, celo preveč, in sam bi se kateremu kosu opreme zlahka odrekel, vsekakor pa bi vzel paket M, že zgolj zaradi vrhunskega debelega volana ter odličnih sedežev.

Od X3 z enakim motorjem je dražji za 4.700 EUR, je pa res, da vas bo v Sloveniji marsikdo gledal z zavistjo v očeh in ni nujno, da boste dosegli želeni učinek. Zato ga kupujte zaradi zgornjih vrlin, ne zaradi tega, da boste opazni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X4 xDrive30d
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 190 (258) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 560 od 1.500 do 3.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4671 x 1881 x 1624
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 500
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1895 (515)
največja hitrost v km/h 234
pospešek 0-100 km/h v s 5,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/5,7/6,1
poraba na testu v l/100 km 9,7
cena osnovnega vozila v EUR 49.400
cena testnega vozila v EUR 61.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 79.039

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
UGhvdG8gb24gMTMtMTItMTQgYXQgMTMuMTEgIzIuanBnMTQxODUwMjczMw==.jpg
petek pravi:
oblika je prav carska, nimaš kej
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |