Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sedi, pet!

Škoda octavia combi scout 2.0 TDI

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ob poplavi enormnega števila najrazličnejših modelov si predstavljam, da je manj veščemu kupcu res težko izbrati najboljši avtomobil. Vsaj za znesek, ki si ga je zamislil. Zato vse prepogosto težimo k novotarijam, ki niso nujno najboljše in včasih se je enostavno treba vrniti nazaj h koreninam.
Sedi, pet!
Foto: Anže Jereb
2. 1. 2015 ob 7:30
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

plastične zaščite lepo razbijejo sicer nekoliko bolj zadržane linije
notranjost je ob bogatejši opremi dovolj zanimiva, predvsem pa kakovostna
110-kilovatni motor je povprečno zmogljiv, ampak zadosti potrebam
poraba goriva je zaradi priklopljivega pogona zlahka le malo nad šest litrov
štirikolesni pogon bo zlahka kos vsem zahtevnim nalogam
več uporabnega prostora ponuja le malo vozil na trgu
kljub tri centimetre večji oddaljenosti od tal se scout pelje enako zanesljivo
vsestranskost octavie scout je enostavno ena najbolj prepričljivih vrlin
cena vozila je glede na ponujeno zelo realna, čeprav številka ni majhna
žarometi s samodejnim prilagajanjem snopa delujejo brezhibno
scout je trši od običajne octavie, ni skratka najbolj udoben avtomobil
zaslon na dotik ima v mrzlih dneh svojo voljo, dokler se notranjost vozila ne segreje
4,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (52 glasov)
video test škoda octavia combi scout 2.0 TDI
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Takšni smo praktično povsod. Sam bi najraje imel vsako leto novo televizijo, ker že najdem nekaj, brez česar mi živeti ni. V trgovinah mi ponujajo izdelke, ki jih sicer že imam, ampak so boljši, drugačnih oblik in posledično bolj učinkoviti. Nekateri celo manj, ampak izgledajo bolj frajersko, potrebujem jih pa ne. Kupcev, ki potrebujejo nov in sodoben avtomobil z veliko prostora, je ogromno. Vsi z družinami pa tisti, ki sem ter tja zagrabijo kolo ali smuči in bi šli v naravo, tisti, ki so enostavno razvajeni in s seboj vlačijo cel kup krame, in še lahko naštevam.

Takšni vozniki prej ali slej potrebujejo nov avtomobil, ob poplavi neštetih modelov pa pogosto izberejo narobe. No, ne ravno narobe, resnično slabih vozil dandanes skorajda ni, ne izberejo pa optimalno. Velikokrat v igro vstopijo čustva in dejstvo, da moramo biti 'kul', zato so križanci skoraj edina logična poteza. V njih se sedi višje in še štirikolesni pogon ponujajo, čeprav ga na koncu polovica kupcev niti ne izbere, drugi ga nikoli ne potrebujejo, predvsem pa so res opazni in to je pomembno. No, zelo radi kupujete tudi enoprostornike, ki imajo nad glavami ogromno prostora, ampak je ta povsem neuporaben. Zato predlagam, da se občasno vrnemo nazaj k osnovam. Denimo k takšni octavii scout.

To je namreč avtomobil, ki bi moral biti všeč praktično vsem. Dolgočasen ni, ker ima plastične obrobe in izgleda dovolj zanimivo. Njegov prtljažnik je med večjimi v segmentu in po svoji prostornini prekaša celo večino prtljažnikov v enoprostornikih. Če ne ravno po številkah, pa vsekakor po uporabnosti, ker je dolg in širok, tudi če ni tako visok. Prostora je ogromno tudi na sedežih. Seveda, če imate tri majhne otroke, potem potrebujete tri ločene sedeže za tri otroške stole, ki jih ponujajo samo enoprostorniki, ampak nekateri jih kupujete že takrat, ko dobite novega psa. Prostora je skratka v tem avtomobilu ogromno.

Takšna octavia je odlična tudi zaradi voznih lastnosti. Križanci in športni terenci so običajno precej nerodni, bolj se nagibajo, z občutkom na volanu si lahko pri marsikaterem pomagam toliko kot s prebiranjem brailove pisave, skratka, njihova zasnova je njihov največji hendikep in vozniško so dokaj slabi. Tudi preglednost pogosto ni najboljša, sploh zaradi debelih stebričkov in majhnih stekel, da je podoba avtomobila lahko bolj agresivna. So pa višji in vanje se lažje vstopa. Če imate slaba kolena, in takšnih ljudi je glede na število križancev pri nas očitno veliko, potem je to pomembno. Ampak tudi scout je za tri centimetre bolj oddaljen od tal od navadne octavie in boste vanj zlezli lažje, čeprav je odprtina vrat enako velika in se je treba še vedno skloniti, pri voznih lastnostih pa ni praktično nič slabši. Tudi preglednost je dobra.

Pa še štirikolesni pogon ima, takšnega, ki se vključi le po potrebi, zato je scout varčen, obenem pa zelo sposoben, ko je treba premagati kakšen slabši makadam ali pa se voziti po snegu. V bistvu zmore še precej več, ampak ga najbrž ne boste obremenjevali prav pogosto. Tudi dvolitrski motor s 110 kilovati moči je povsem dovolj zmogljiv, pri 1500 vrtljajih sicer malo TDI-jevsko cukne, ampak je prožen in porabi med šest in sedem litrov, kar se mi zdi čisto v redu. Tudi glasen ni preveč in pri večjih hitrostih je scout enako stabilen kot vsaka druga octavia, prijetno tih in skratka super potovalnik. Dejansko eden najbolj vsestranskih avtomobilov.

Samo dve napaki sem našel pri njem. Malenkost je pretrd, kar me sicer ne moti, bo pa morda tiste, ki pričakujete zelo udoben avtomobil. V primerjavi z običajno octavio se razlika malo pozna, je pa vseeno bolj udoben od večine križancev in športnih terencev. Za drugo hibo je spet poskrbel sredinski zaslon na dotik, ki je imel v mrzlih dneh neko svojo voljo po spreminjanju postaj, vsaj dokler se notranjost vozila ni segrela na normalno temperaturo. Že prejšnja octavia je to počela, očitno gre za manjšo sistemsko napako, ki jo boste opazili le v najbolj mrzlih dneh. Sicer pa je voznikovo okolje prijetno in odlično izdelano, ta avtomobil ima še doplačljive žaromete, ki sami prilagajajo snop in to počnejo z odliko. Jih priporočam.

Točno takšna octavia scout stane 31 tisočakov in sam bi imel še vsaj kamero za parkiranje zadaj. Seveda ni malo, če gledam samo številko, je pa malo glede na dobljeno in v primerjavi z alternativami. Oziroma v primerjavi s križanci, ki takšno ceno zlahka dosežejo. Zato ne bodite presenečeni, da je ta avtomobil dobil eno najboljših ocen pri nas. Enostavno je odličen. Če razmišljate o enoprostorniku, karavanu ali križancu, potem je tole tisto, kar raje vzemite.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda octavia combi scout 2.0 TDI
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4685 x 1814 x 1531
medosna razdalja v mm 2679
prtljažnik v litrih 610
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1526 (645)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 16.181
cena testnega vozila v EUR 28.378
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.562

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
a2l0dF9yZXN0YXVybzEzLmpwZzEzMTU3NjI2MDU=.jpg
s0me0ne0 pravi:
Pet.
(pred 8 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 31. 3. 2023
Marec 2023
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
272801  domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7
02030405
060708  domača premiera - fiat scudo
09101112
131415  domača premiera - kia Xceed
16171819
20  mednarodna premiera - mazda CX-60
21  domača premiera - lexus RX
2223  domača premiera - električna vozila MG
24  domača premiera - ford ranger raptor
2526
2728293031  domača premiera - BMW M power
0102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
toyota corolla 128
fiat 500 125
dacia sandero 113
renault captur 111
renault clio 103

Podatki veljajo za februar 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 1 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 1 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 1 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 leti  |