Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bencinska milina

Ford C-max 1.0 ecoboost titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Američani so bili tisti, ki so Fordovo tehnologijo ecoboost pograbili kot vroče žemljice. Logično, ker ne marajo dizlov in so manjši ter bolj učinkoviti turbobencinski motorji lahko dober nadomestek. Tudi pri nas je litrski ecoboost odlična alternativa dizelskemu motorju.
Bencinska milina
Foto: Gašper Miš
19. 1. 2015 ob 23:45
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

med enoprostorniki je C-max najbolj dinamičnim očetom primeren
prostora je veliko, ni pa avtomobil prevelik in štorast
ob svoji ceni C-max ponudi veliko
litrski ecoboost je prijeten motor, ki deluje močnejše, kot je v resnici
položaj za volanom je odličen, ročica menjalnika blizu
220V vtičnica v drugi vrsti sedežev zna pogosto priti prav
mizice pred zadnjimi sedeži bodo otrokom všeč
samodejni parkirni sistem deluje zelo dobro
motor pri avtocestnih hitrostih porabi preveč
notranjost je že malce zastarela in celo na določenih mestih deluje ceneno
preglednost nazaj ni najboljša
podvozje bo umirjenim voznikom morda pretrdo
pogrešamo dodatna odlagališča spredaj
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (30 glasov)
video test ford C-max 1.0 ecoboost titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Lansko leto sem bil v Kaliforniji, kjer sem opazil, kako močno Ford promovira svojo tehnologijo ecoboost. Ob cestah so ogromni panoji z njihovimi motorji, po radiu se vrtijo reklame in po televiziji prav tako. Čeprav osemvaljniki še niso izginili s prostranih ameriških cest in tudi nekaj časa še ne bodo, veliko tamkajšnjih kupcev vseeno razmišlja o manjših motorjih. Ker jim dizelski agregati niti malo ne dišijo, so motorji ecoboost skoraj edina logična poteza.

Pri nas jih poznamo že nekaj let in prav Fordov litrski ecoboost je že večkrat dobil nagrado za motor leta, tako dober je. Mi smo ga preizkusili že v fiesti ter B-maxu in tudi v večjem C-maxu je prepričljiv. Na testu nam je porabil okoli 7,5 litra, kar je dober liter več od porabe takšnega 1,6-litrskega dizelskega motorja TDCi, v primerjavi z njim pa je bistveno bolj umirjen in tih, v mrzlih dneh se hitreje segreje in nasploh je bolj vsakodnevno prijeten. Sam bi ga denimo v tem avtomobilu priporočil pred dizelskim motorjem.

Tudi stroškovno se dejansko turbobencinski motor bolj splača, kljub večji porabi goriva. Že ob samem nakupu boste prihranili okoli tisočaka in pol, kar pomeni, da se bo manjša dizelska poraba začela obrestovati šele po kakšnih 70.000 prevoženih kilometrih oziroma po več letih vožnje. Obenem so redni servisi takšnega motorja nekoliko cenejši in vsa ta leta se boste vozili v bolj mirnem in tihem avtomobilu. Če nimate vsakodnevno dolgih voženj po avtocesti, kjer je dizelski agregat vseeno boljši, predvsem, ker se pri bencinskem ecoboostu poraba na avtocesti hitro dvigne nad osem litrov, potem je tokratni motor boljša izbira.

Dejansko je zelo prožen in nezahteven, ne cuka, kot to počne marsikateri prostorninsko majhen motor, navor je lepo razporejen in C-max povsem solidno potegne. Ne pričakujte pa čudežev, ker je motorček vseeno majhen. Drži, da se najbolje počuti do hitrosti malo nad 100 km/h, ne zaradi zmogljivosti ali hrupnosti, temveč predvsem zaradi porabe goriva, ki pri večjih hitrostih opazno naraste.

No, da se ne bo vse skupaj vrtelo le okoli motorja, že večkrat smo razložili, da je C-max zelo prepričljiv predstavnik segmenta. Prostora je dokaj veliko, mizice pred zadnjimi sedeži otrokom omogočajo, da odložijo kakšno igračo ali pijačo, voznikov prostor je uporaben in nad voznimi lastnostmi boste navdušeni, ker se C-max za enoprostornika pelje nadvse prepričljivo.

Lahko je tudi cenovno ugoden, če si ne boste seveda izbrali najbogatejšega paketa opreme in obenem na seznamu dodatkov obkljukali še kopico opreme. Takšen titanium je stal okoli 23.000 EUR, kar ni več malo, a bo C-max prepričljiv tudi v malce manj opremljeni izvedenki. Predvsem bo v vsakem primeru ponudil dovolj prostora, njegova dolžina pa je ravno prava, da ne deluje mestno okorno in je obenem za povprečno družino povsem dovolj prostoren.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford C-max 1.0 ecoboost titanium
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4380 x 1825 x 1626
medosna razdalja v mm 2648
prtljažnik v litrih 432
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1315 (585)
največja hitrost v km/h 187
pospešek 0-100 km/h v s 11,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,5/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 16.740
cena testnega vozila v EUR 21.040
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.560

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Zanimivo kako je večja poraba pri tem 125 KM motorju, sam imam namreč 100KM in je poraba med 6,5 do 6.7. Torej sem se dobro odločil, ker sem razmišljal tudi o tej močnejši različici. Trenutno ima avto 13000 km, zelo zadovoljen...vsem priporočam!
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
Heroji furajo v pižamah
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |