Viagra
Opel zafira OPC 2,0 16V turbo

Najzmogljivejši. Oplova zafira v tej ediciji ne skriva, pač pa zelo razkazuje svojo potenco. Oddelek OPC si jo je privoščil kar precej spremeniti, še bolj pa tehnično obogatiti, no predvsem v športnem smislu, seveda. Zato bo, za razliko od običajne zafire, na njej moč že na daleč ugledati ogromna devetnajstpalčna platišča iz matirano bleščeče lakirane lahke litine, obuta v nizke Continentalove športne pnevmatike dimenzij 235/40 R19, pa zavihan spoljer na vrhu zadka, ki deluje že kar preveč kičasto, ter prav tako spodaj odbijač, na katerem so poudarjene difuzorske letve, in pod njim trapezno oblikovana in z obliko neposrečeno sovpadajoča kromirana zaključka izpušne cevi. Spredaj je zafira OPC veliko bolj elegantna in zadržana. Še najbolj jo izdajata adaptivna projektorska ksenonska žarometa, malenkost spremenjen odbijač s poudarjeno zavihanim spodnjim robom in večjo odprtino za zrak ter letvica na maski avtomobila, ki tokrat ni v kromu, pač pa tako kot celoten avtomobil, v znameniti, edinstveni sinje modri biserni barvi, ki je lastna le OPC-oddelku. Tega, da je avtomobil za nekaj milimetrov nižji, ne gre opaziti, saj so na njene boke postavljeni lični zaključki pragov, ki dopolnjujejo dinamično celoto.
Notranjost testne zafire OPC je vsekakor bolj konzervativna, družinska. Le drobček viagre. Zato, da žena ne bi vedela… Pravzaprav je dizajn notranjosti takšne zafire ostal nespremenjen, če odštejem figurne modre sataste letvice na tapiserijah vrat in po sredini armaturne plošče ter grafiko merilnikov, ki je prihranjena modri liniji hišnih izdelkov. Ja, edino veliko razliko prinaša odličen debel in na otip mehak volanski obroč, napravljen iz najfinejšega usnja in šivan z modro nitjo, ter s črno-modrim vzorčastim blagom in delno usnjem tapecirani sedeži, na katerih piše z vsem ponosom Recaro, za katerega bi bilo bolje, če bi ostal prikrit. Odličnost školjkastega naslanjala prednjih sedežev namreč povsem pokvarijo krepko preozka sedišča, ki tako nesramno tiščijo noge skupaj, da bi se najraje vozili prekrižanih nog. In sedenje ostaja tudi v najnižji točki previsoko. O počutju na ostalih petih mestih v zafiri (zadnja vrsta je sicer v večini primerov pospravljena v pod prtljažnika (sistem flex7), pa ne gre izgubljati besed. Dobro je, zračno in prostorno. Kot velikost prtljažnega prostora. In če ponovno potrdimo, da je celotna notranjost izdelana solidno in lično ter da je spisek opreme precej bogat, zna zafira OPC zadovoljiti vse okuse.
Polna potenca, ali zakaj kupiti zafiro OPC pa je seveda pogonski sklop. Tisto, s čimer so se OPC-jevi inženirji najbolj trudili, je tudi pri zafiri padlo na plodna tla. 240 KM iz zelo živega dvolitrskega turbobencinskega agregata ji v kombinaciji s hitrim šeststopenjskim ročnim menjalnikom odlično pristoji, ko gre za ostre manevre. Pospeševanja so konkretna, končne hitrosti (pre)velike, vlek zaradi 320 Nm navora vedno odličen. Zafira zna biti presneto hitra. No, malce težav ji zna narediti le podvozje. Sicer je naravnano zmogljivostim v prid, vendar zmogljivostim ob maksimumu ne zmore slediti, kot bi hoteli. Podkrmarjenje je preveč prisotno, vrtenja v prazno in popravljanja smeri bi bilo mnogo, če ne bi bilo tu inteligentnega krmilnega sistema za nadzor vožnje IDS+. Pa tudi večja masa in višje težišče tej zafiri ne prizanašata. Še največji problem pa OPC-jevi zafiri predstavlja mirna vožnja. Tendenca po vleku je tudi brez vklopljenega programa 'sport' na krmilni elektroniki motorja velika in kar je najočitnejše, sunki ob prehodu 2500 vrtljajev na skali merilnika obratov izdajo, da brez turbo-luknje ne gre in stvar zna čez čas postati moteča. In če bi pri tej zafiri iskali njen največji greh med sedmimi glavnimi, je to vsekakor požrešnost. Ne prizanaša, niti najmanj. 13 litrov bencina je minimum, realnost zmerne vožnje pa je vsaj za liter višja. Hudo se je sprijazniti s tem.
Vse ima svojo ceno, tako tudi zafira OPC. Posebna je, težko jo je oceniti. Tako kot viagra za potenco, OPC za zafiro. Zagotovo pomaga. Vsakemu na svoj način. Da je le pričakovanje uresničeno in efekt dosežen. Potem bo tudi družina zadovolj(e)na.
tehnični podatki | opel zafira OPC 2,0 turbo |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 177 (240) pri 5600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 pri 2400 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4467x 1801 x 1625 |
medosna razdalja v mm | 2703 |
prtljažnik v litrih | 140 - 1820 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1565 (635) |
največja hitrost v km/h | 231 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 13,4/7,4/9,6 |
poraba na testu v l/100 km | 14,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | / |
cena testnega vozila v EUR | 32.400 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | / |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















