Al'dente
Fiat punto evo 1,4 turbo multiair S&S sport


Zakaj tako? Ker izgleda dobro, privlačno. Ker so njegovi, po večini le okrasni in nepotrebni dodatki, zunaj in znotraj, tam samo zato, da bi še bolj zbujal sline. Res, všečen je njegov dinamičen izgled, všečni so dodatki črne matirane plastike, všečna italijanska pripadnost. In kot odličen nadev v tortelinu sovpada s testnim puntom njegova notranjost. Ne duha ne sluha več o slabih sestavinah. Lično izdelana, iz kakovostnih materialov in zelo dobro je sestavljena njegova kabina. Razgibanosti in živahnosti tu ne zmanjka. Getejevske poteze mu godijo, prav tako pozornost v detajlih. Skladno z barvo karoserije oprema sport ponuja namreč isti odtenek pri šivih, ki krasijo krepko profiliran odličen volanski obroč ter školjkaste, a za konkretno podporo telesa premehke sedeže.
Pikantnost je poudarjena še s ponovno istim obarvanjem okrasnih letvic in kljuk na tapiserijah vrat. Ambientalna osvetlitev, ki sije izpod airbaga na sopotnikovem delu armaturne plošče ter v vratnih odpiralih, ne dosega svojega namena; ledeno bela barva se krega z opečnato barvo merilnikov in vseh stikal, zato vse skupaj izgleda pravzaprav precej ceneno. No, obratno, dober občutek pa vliva steklena streha, sestavljena iz dveh segmentov, pri čemer se prvi za povrh kot strešno okno še na široko odpre. Po drugi strani smo že vsi naveličani puntovega in identičnih Fiatovih potovalnih računalnikov, ki z grobim matričnim prikazovalnikom in s premikanjem prikaza podatkov samo v eno smer izpade zastarelo. Podobno kot nepreglednost tipk klimatske naprave med vožnjo ponoči.
No in še nekaj o 'pašti'. Najboljša je 'frišna', kuhana pa mora biti seveda al'dente. In punto evo je ravno takšen. Le nadev si še vedno lahko izberete sami. Dekoracijo pa seveda tudi.
tehnični podatki | fiat punto evo 1,4 turbo multiair sport | ||
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj | ||
prostornina v ccm | 1368 | ||
moč v kW (KM) pri vrt./min | 99 (135) pri 5000 | ||
največji navor v Nm pri vrt./min | 206 pri 1750 | ||
menjalnik | ročni, petstopenjski | ||
pogon | na sprednji kolesi | ||
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4065 x 1687 x 1490 | ||
medosna razdalja v mm | 2510 | ||
prtljažnik v litrih | 275 | ||
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1230 (485) | ||
največja hitrost v km/h | 205 | ||
pospešek 0-100 km/h v s | 8,5 | ||
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,3/4,6/5,6 | ||
poraba na testu v l/100 km |
|
||
cena osnovnega vozila v EUR | 9.990 | ||
cena testnega vozila v EUR | 17.690 | ||
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.991 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen T-roc | 109 |
renault captur | 107 |
volkswagen polo | 104 |
škoda octavia | 94 |
volkswagen T-cross | 88 |
Podatki veljajo za november 2022.
Letos je bilo v SLO prodanih 43.814 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















