Časi se vračajo
Volkswagen jetta 1.6 TDI DSG highline

Ne, jetta ni nič več kopija golfa. Drugačen, čeprav logično hišni, je njen nos, drugačna, bolj aerodinamična in prihuljeno kupejevska je njena bočna silhueta in zelo dopadljiv je tudi njen visoki zadek, ki si linije deli z bratranci iz Audijeve hiše. Tudi platforma, na kateri jetta sloni, je za 7 centimetrov daljša od golfove, kar služi pridobivanju prostornosti v kabini ter večjemu udobju na cesti. In hkrati, jetta se noče primerjati s kakšnim pomanjškom passata, saj cilja na povsem drug kupni razred.
O pristnosti jette kot samostojnega hišnega modela govori tudi dizajn notranjosti. Osnovna forma posnema namreč tisto, kakršna je bila v jetti že pred slabimi tridesetimi leti, torej s kratko in na visoko odsekano armaturno ploščo, s sredinskim delom, ki je rahlo zasukan proti vozniku. Potem sta spredaj še za sedenje odlična komfortna sedeža, obilica prostora okoli nog, bokov, ramen in glave, za voznika idealna ergonomija, zadaj neutesnjenost in udobje klopi ter seveda oprema, ki je konfekcijska vsem hišnim modelom. Pohvaliti velja tudi odlagalne prostore in seveda prtljažnik, ki je s 510 litri velik, na žalost za nakladanje globok, pri polnjenju pa je treba paziti še na prostor za vodili vrat, ki se ob zapiranju pomakneta globoko proti dnu le-tega. Prodajna politika je tista stvar, zaradi katere pravzaprav jetta po svoje trpi. Biti mora namreč avtomobil, ki bo privlačen zaradi svoje ugodne cene, zadovoljive opreme, ponujenega komforta in prostornosti.
Jetti namreč Volkswagen ne privošči, niti na spisku dodatne opreme, kar nekaj od tistih najimenitnejših dodatkov, ki si jih pri golfih ali passatih lahko omislite serijsko. A nič ne de, za dobrih dvajset tisočakov se tako, kot v testni jetti, da dobiti sodoben dizelski agregat, DSG-menjalnik ter najvišji nivo opreme highline, ki pa se brez doplačila dodatnih dveh tisočakov za spodobno avdio-enoto s podporo bluetooth, dvopodročno klimatizacijo ter kvalitetni parkirni sistem sploh ne bo zdel tako imeniten kot sicer. No, malce nenavadni odtenki sivorjavih tonov že delujejo bolj fino, ampak grobo industrijsko tkanje sedežnega blaga in trdi plastični materiali vratnih oblog razkrivajo, kje so razlogi za ugodno ceno.
Tako je, s prihodom takšnega avtomobila kot je jetta je več kot očitno, da se tudi v avtomobilskem svetu časi vračajo. Limuzine pridobivajo na veljavi in znova bomo ugotovili, da sploh niso tako zelo neuporabni avtomobili kot v zadnjem času narekujejo trendi. Ja, jetta je, kar se tiče tega, pravo presenečenje in verjamem, da bodo na podoben način VW-ju sledili tudi ostali proizvajalci.
tehnični podatki | volkswagen jetta 1,6 TDI DSG highline |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 77 (105) pri 4400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 pri 1500-2500 |
menjalnik | robotizirani, sedemstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4644 x 1778 x 1482 |
medosna razdalja v mm | 2651 |
prtljažnik v litrih | 510 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1412 (518) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,7/3,9/4,5 |
poraba na testu v l/100 km | 5,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.376 |
cena testnega vozila v EUR | 21.617 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 23.613 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
volkswagen T-roc | 156 |
renault clio | 137 |
volkswagen T-cross | 128 |
hyundai tucson | 103 |
kia sportage | 96 |
Podatki veljajo za april 2022.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















