Na nek način izžareva možatost, kar je pri malčkih zelo težko doseči, adamu pa vsaj deloma uspeva. No, paket slam je v zlati sredini med ponujenimi paketi, opremsko bolj naphani sta samo še različici S in plastificirani rocks. Adama smo že imeli na testu, kar pa ne pove dosti, saj so si tile malčki tako različni, da na cestah dveh istih ne boste nikoli zagledali. Tisti iz davnega leta 2013 je bil vijolično-bel in začuda manj vpadljiv kot ta, ki ga gledate. Ja, vpadljivost je tista, zaradi katere boste posegli po adamu in pri Oplu se tega dobro zavedajo, zato je široka paleta opreme in barv za individualizacijo vašega malčka že skoraj smešna. Mnogim je mišljenje, da nihče drug ne vozi enakega avta, pač pomembno, zato se je porodil na trgu tudi ta segment malčkov.
Z Oplom so sprejeli težak izziv, ko se odločili za čelni napad na minija. Premijski kakovosti in zgodovinskemu renomeju je težko nasprotovati, kar pa ni ustavilo Oplovcev. Obenem pa se morajo z adamom otepati še tekmecev, kot sta citroën DS3 in fiat 500. No, mini resda deluje kakovostnejše in bolj premijsko, vendar občutek v tej čebeli, khm, osi sploh ni napačen. Kot smo že povedali, materiali so kakovosti in razen majhnosti kabine ostalih stvari, ki bi pričale o mini segmentu, praktično ni. Ob vstopu v kabino vas po čutilih udarijo zaplate kričeče rumene barve, ki so za enkratni pogled morda posrečene, za vsakdanje počivanje oči pa težko. Kakorkoli, vse te barvne dodatke si seveda prirejate po svojih željah. Če samo preletite njihov katalog, ki ga najdete tukaj in ki za branje zahteva nekaj akrobacij pred zaslonom, vam bo vse jasno.
Ko se usedete v oso, je položaj znan; volanski obroč je, kot je v navadi pri oplih, v malce nenavadno visokem položaju, ampak za velikost avta je sedenje več kot zadovoljivo. Morebiti za odtenek predebel volan daje na cesti dosti informacij, nasploh je krmilni mehanizem natančen, četudi morda malenkost premalo odziven, tako da v zavojih manku moči navkljub zna biti zabaven. K paketu slam pritiče tudi znižano športno podvozje, tako da je k oprijemu v zavojih nedvomno pripomoglo še to. So pa 18-palčna platišča prevelika, kajti ko želite udobja, ga na naših bolj dotrajanih cestah pač ne dobite. Malček tehta relativno zajetnih 1.120 kilogramov, kar nas glede na to, da gre za opla, nikakor ne preseneča, in zato ponuja občutek varnosti in stabilnosti pri večjih hitrostih. Tudi s tem vas uspešno ukane z občutkom večjega avtomobila.
Šibka točka Oplovih avtov so običajno bili motorji. Stvari se na tem področju sier krepko izboljšujejo, ampak tale 1,4-litrski bencinski twinport, kot mu pravijo, je že fosilen, kajti njegova arhitektura sega v davno v leto 2003, v čas, ko je v kinematografih kraljeval zadnji film trilogije Gospodar prstanov. Ampak ga kljub temu tokrat skorajda ne moremo grajati. Tekom testa je pil 8 litrov, kar sicer ni malo, ampak pospešuje zvezno, se rad vrti, s 74-kilovati oz. okroglimi 100 'konji' pa je sicer za velikost avta spodobno močan, ampak za dirkaške užitke pa še zdaleč ne. Če boste želeli trohec adrenalina, boste morali poseči nad štiri tisoč vrtljajev, kajti šele tam se razživi, ko se zbudi vseh 130 njutenmetrov navora. Menjalniku pa absolutno manjka šesta prestava, tako da vožnja pa avtocesti ni ravno tiha. Je pa v času, ko to berete, v ponudbi tudi že neprimerljivo sodobnejši aluminijast turbobencinski trivaljnik z litrom delovne prostornine in 85 kilovati oz. 115 'konji' moči, ki 166 Nm navora ponuja že med 1.800 in 4.700 vrtljaji. Pri izbiri motorja dandnaes zato ne bi smelo biti več dileme, čeprav je ta štirivaljnik še vedno v ponudbi.
Ko smo ga snemali, smo se po mestu poleg vozili z novim BMW-jem X5. Mislite, da je kdo pogledal behemotskega bavarca? Nihče. Kar dosti pove o adamu; takle malček je samo za eno stvar, iskanje pozornosti. Modni dodatek, če želite. Ki pa vas bo s kakovostjo prepričal tudi v ostalih pogledih, če že ne ravno z uporabnostjo. In ceno, saj za dobrih 18 tisočakov, kolikor stane točno takšen slam, že dobite mini cooper. Ampak precej bolj oskubljen, zato boste s tako kričečim adamom obrnili kakšno glavo več.