Preobrat
Opel astra sports tourer 1.7 CDTi cosmo


Povsem kupejevsko utesnjeni kokpit med konkurenco nima para. Prvič zato, ker je res unikatne oblike. Drugič pa zato, ker so v astrah uporabljeni odlični materiali različnih barv, potiskov in profilov. Mehke in trde sorte. In če bi si slučajno umislili še čokoladno oker kombinacijo barve armaturne plošče ter isto, čokoladno rjavega naluknjanega usnja in svetlih šivov na odličnih prednjih sedežih, potem bo počutje popolno. Živo rdeče ambientalne osvetlitve držal na vratih ter obrobe konzole prestavne ročice pa se ne bi sramoval niti najelitnejši nočni klub. Končna izdelava je solidna, a ne povsod; plastike znajo na nekaterih mestih prav grdo štrleti in celo odstopati (kot okvir trikotnega okenca stebrička A).
Zakaj sports tourer res ni karavan, pokaže prostornost. V tem avtomobilu je glede na zunanje mere pač ni! Pozabite na otroke, pozabite na kup prtljage! Res, ko jaz, ki nisem velik, normalno sedim za volanom, ostane za sedežem za pol moje dlani prostora, kamor naj bi nekdo svoje noge stlačil. »No way!« bi rekel naš premier. Zdaj pa prepričajte nekoga, da bo tam sedel uro ali dve. Podobno je z velikim zadkom. Kljub 500 litrom uporabnega volumna visoko dno ne obljublja prostornosti, čeprav je v globinah prtljažnika namesto rezervnega kolesa kar nekaj manjših predalov. Še dobro, da se da zadnjo klop z enim potegom zelo enostavno podreti in iz nje dobiti povsem ravno površino in na ta način bolje 'zlorabiti' avtomobil.
Nazadnje pa še konkurenca. Takšna astra je med sebi enakimi skorajda nima. Ampak točno takšna. To pa zato, ker je z vsem, kar ponuja, cenovno postavljena že krepko višje, v razred večjih avtomobilov. Slabih 30 tisočakov le ni zanemarljiva številka, ampak ta astra jih je vredna. In še nasvet; če že dizla, dodajte še tisočaka in kupite raje dvolitrski motor.
tehnični podatki | Opel astra sports tourer 1,7 CDTI cosmo |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1686 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 92 (125) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 pri 2000-2700 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4698 x 1819 x 11535 |
medosna razdalja v mm | 2685 |
prtljažnik v litrih | 500 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1410 (540) |
največja hitrost v km/h | 192 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4/5,5/4,5 |
poraba na testu v l/100 km | 7,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.400 |
cena testnega vozila v EUR | 21.970 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 29.480 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















