Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Azija zahteva svoje

Audi A3 sedan 2.0 TDI ambition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
V času, ko so nizkocenovne limuzine tudi v Evropi rasle kot gobe po jesenskem dežju, čeprav smo na stari celini bolj navdušeni nad kombilimuzinami in karavani, so tudi premijske znamke zavohale svojo priložnost.
Azija zahteva svoje
Foto: Anže Jereb
23. 11. 2015 ob 9:50
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izdelava je pričakovano vrhunska in notranjost minimalistična
sedeža spredaj že pri vstopnem modelu ponujata veliko bočne opore
zelo dobra zvočna zatesnjenost poskrbi za udobno vožnjo
motor izjemno dobro opravlja nalogo in je dovolj močan
audi A3 limuzina zaradi nižjega težišča blesti med ovinki
večjim meram navkljub so s povečano medosno razdaljo odpravili pretirano živahen zadek
multimedijski sistem MMI preseneti z dobro povezljivostjo naprav
preglednost je kljub utesnjenemu občutku dovolj dobra
zadnja vrata so majhna in posledično potniki težje vstopajo
prtljažnik je zaradi majhne odprtine manj praktičen kot pri modelu sportback
dodatna oprema ceno avtomobila hitro dvigne na slabih 40 tisočakov
kljub povečanim zunanjim meram je znotraj precej utesnjen
osrednji zaslon ima slabo ločljivost
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (19 glasov)
video test audi A3 sedan 2.0 TDI ambition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če je bila pri prvih cena tista, ki je prepričala večino, je v primeru limuzinske različice audija A3 razlog za nakup čisto drugje. Že vizualno je testni avtomobil precej izstopal z opazno rdečo barvo in velikimi platišči, za katere je seveda treba doplačati. Limuzina pa od kombilimuzine ni samo na pogled večja, saj je v dolžino dobila dodatnih 15 centimetrov in je s 4,45 metra za dobrih 6 cm celo daljša od prvega audija A4 iz leta 1994. Slednji je sicer danes dolg že 4,72 metra, zato je limuzinska različica A3 lepo zapolnila vrzel, ki jo je prineslo nenehno večanje avtomobilov. Pa še dobro izgleda.


Kabina je pričakovano visokokakovostna, zelo lepo urejena in pospravljena, z malo gumbi in enaka kombilimuzinski, o kateri si lahko več preberete tukaj. Položaj za volanom je enostavno najti in občutek med vožnjo je vrhunski, tudi zaradi dobre zvočne zatesnjenosti. Pohvalim lahko še sedeža, ki sta že v osnovni opremi zelo udobna in nudita dovolj bočnega oprijema tudi v malo hitreje odpeljanih ovinkih. Divjaki pa vseeno doplačajte še za športna sedeža. Spredaj je dovolj prostora, za večje pa ga dokaj hitro zmanjka na zadnji klopi, ker bodo zaradi spuščajoče strehe težje našli pravi položaj pa tudi kolena bodo trpela hitreje, kot pri podobno velikih cenejših limuzinah. Sam, ki s svojo višino nekako spadam v povprečje, sem sicer dobro sedel. Vrata zadaj so precej manjša od sprednjih, zaradi česar tudi vstopanje ne bo tako enostavno. Ker je takšen audi A3 štirivratna limuzina, pozabite na prevažanje hladilnikov ali pralnih strojev, saj ima prtljažnik majhno odprtino, je pa zato sam prostor zelo lepo obdelan. Če želite takšno obliko avtomobila, je uporabnost pač na drugem mestu, ker tudi s prostornino ne postavlja rekordov; s 425 litri namreč ni niti blizu največjim v tem velikostnem razredu.

Male limuzine so naredili predvsem za Ruse in Kitajce, ki želijo zveneče ime znamke avtomobila, zato pri nas nihče ne pričakuje velikega prodajnega uspeha, je pa A3 vseeno zelo prijeten za vožnjo. Zvočna zatesnitev je dobra, podvozje dovolj mehko in čvrsto hkrati, če si zaželite hitreje odpeljati kakšen ovinek, tudi vodljivost ni slaba. Da je lega na cesti dobra, so za malenkost povečali medosno razdaljo navadnemu kratkemu A3, za dobre 3 centimetre, sicer bi bil zadek precej bolj nemiren, česar pa si Audi seveda ne sme privoščiti.


Za pogon kričeče rdeče limuzine je skrbel 2,0-litrski turbodizelski TDI z močjo 110 kW (150 KM) in je svojo nalogo opravljal vrhunsko. Dovolj je močan, dovolj tih in dovolj varčen, saj je med testom povprečno porabil slabih 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, pa tudi šeststopenjski ročni menjalnik si z mehkimi in natančnimi gibi ročice zasluži le pohvale. Edino cena je lahko velika ovira do nakupa, saj je pri testnem z vso opremo narasla do 38 tisočakov. Štiri bi lahko prihranili s cenejšim in seveda šibkejšim 1,6-litrskim turbodizelskim motorjem ali pa kar 1,4-litrskim turbobencinskim TFSI, če se ne vozite veliko in ne marate umazanih dizlov. Dodatni opremi pa bi se kar težko odrekel.

Dejstvo je, da se boste s takšnim A3 želeli voziti veliko, ker je zelo prijeten. Če se vzhodnjaki požvižgajo na praktičnost, se gotovo tudi pri nas najde skupina potencialnih voznikov male Audijeve limuzine. Kar nekaj jih poznam, ki enostavno nočejo videti prisekanih zadkov avtomobilov. No, veliko je tudi takšnih, ki jim je vseeno, samo, da so na maski štirje krogi. V Aziji očitno zelo veliko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A3 sedan 2.0 TDI ambition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4456 x 1796 x 1416
medosna razdalja v mm 2637
prtljažnik v litrih 425
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1390 (475)
največja hitrost v km/h 220
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,6/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.640
cena testnega vozila v EUR 30.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |