Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepota iz Skandinavije

Volvo V60 D5 avt summum

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če pomislim na volve izpred desetih let... Upam si trditi, da tako velikega preskoka v oblikovanju v zadnjih nekaj desetletjih ni dosegla prav nobena druga znamka. Škatle na kolesih so naenkrat zamenjali povprečni, nekoliko bolj zaobljeni, a dokaj neopazni avtomobili, v naslednjem koraku pa presneto lepo oblikovan izdelek, kot je tale V60. Če bodo nadaljevali s takšnim tempom, bo njihova naslednja generacija vozil mejila že na znanstveno fantastiko.
Lepota iz Skandinavije
Foto: Anže Jereb
21. 11. 2011 ob 14:18
Komentarjev: 1
video test volvo V60 D5 avt summum
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Novi (kitajski) lastniki so konec prejšnjega leta sporočili, da ne bodo za vsako ceno lovili tekmecev v premium segmentu in se bodo raje zopet posvetili skandinavskemu minimalizmu. Menim, da v teh zadnjih letih minimalizma sploh niso postavili na stranski tir in da je njihova kakovostna izdelava z odličnimi materiali povsem dovolj, da z ostalimi premium znamkami brez težav držijo korak. Se jim sploh ni treba ničesar bati.

Lep primer omenjenih trditev je ta V60. Plavajoča konzola je postala že zaščitni znak znamke, kot tudi za odtenek preveliki volanski obroči, ki pa so eden poglavitnih elementov, ki vozniku odvzamejo vso voljo za hitro vožnjo. Pa naj to nikakor ne bo kritika, voznik v teh avtomobilih sploh nima želje dirjati, ampak se enostavno umiri in vozi v popolnem nasprotju s švedskimi reli vozniki. Neverjetno. Pri vsem skupaj seveda pomaga še odličen avdiosistem, ki je tudi še eden od zaščitnih znakov znamke.

Zato o voznih lastnostih ne gre izgubljati besed. Ja, so boljše kot pri predhodniku, lahko celo rečem, da je V60 (ali njegov limuzinski brat S60) verjetno res najbolje vodljiv volvo, a je podvozje le povprečno naklonjeno dinamični vožnji. Bo pa odlično pri umirjeni in tako se boste vozili skoraj vedno.

Tisti, ki bi svojega škatlastega volva 850 želeli zamenjati za tega, ker pričakujete enako mero prostornosti, pa nikar. Lepo ukrivljena pločevina ima svoje hibe. Ena od njih je konkretno manj prostorna znotraj, zato čez nekaj let v filmih, ki prikazujejo družino med vožnjo na dopust, te ne bomo videli v kakšnem bež V60. Za kaj takšnega je bil volvo 850 sinonim, tukaj pa ne bo šlo. Bomo pa ta avtomobil lahko verjetno videli v filmu, ki bo prikazoval poslovneža med vožnjo. In njim je V60 tudi v veliki meri namenjen.

Za družinsko rabo bo še vedno dober, zadaj bosta celo dva odrasla udobno sedela, a na gromozanski prtljažnik pozabite. Družina bo vanj za povprečno dolg dopust težko poskravila vso kramo in bo za kaj takšnega bolj primeren marsikateri drug karavan. Prtljažnik tega ima denimo le deset litrov večjo prostornino kot ta meri pri deset centimetrov krajšem V50.

Vsekakor pa vas ne bo razočaral takšen motor. Petvaljni dizelski agregat z oznako D5 in 151 kilovati je pri priganjanju sicer malce robat, a za razliko od štirivaljnikov njegov globoki zvok dejansko prija. Je tudi pohvalno zmogljiv ter z osmimi litri in pol porabe dovolj varčen. V kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom dobro sodeluje, pri čemer tudi menjalnik s povprečno hitrimi menjavami namiguje, da ne gre za avtomobil s športnimi tendencami.

Ena od vrlin znamke, ki jih je V60 obdržal, je nedvomno še varnost. Sistemov, ki med vožnjo varujejo, je toliko, da boste piskanje poskušali pogosto, četudi ste umirjen in previden voznik. Seveda jih lahko izključite, verjamem pa, da vsaj enega med njimi ne boste. Aktivni tempomat deluje vrhunsko in zna avtomobil celo ustaviti ter samodejno zopet pospešiti. V60 pravzaprav potrebuje toliko varoval, saj je vožnja z njim tako umirjena, da boste hitro postali premalo pozorni. Le volan je dejansko treba vrteti, vse ostalo zna takšen volvo sam. 

Dobrih 53.000 evrov ni malo in je povsem po vzoru ostalih premium znamk. Da je Volvo postal plebejska znamka, se torej sploh ni treba bati.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo V60 D5 avt summum
vrsta motorja turbodizelski, petvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2400
moč v kW (KM) pri vrt./min 151 (205) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 420 pri 1500-3250
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon Na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4628 x 1865 x 1484
medosna razdalja v mm 2776
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1582 (508)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 7,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,9/5/6,4
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 30.960
cena testnega vozila v EUR 46.893
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.728

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od 785,87 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 9.378,60 EUR
testno vozilo v Hypu že od 783,86 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 9.378,60 EUR
osnovni model v Hypu že od 518,85 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 6.192,00 EUR
število mesečnih obrokov 57
efektivna obrestna mera 8,5212%

* Izračuni so informativni, cene brez DDV, in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
gizmo28 pravi:
upam , da kitajci ne bojo uničili še ta ostanek švedke avtomobilske industrije
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |