Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dokler je pot utrjena

Renault captur energy dCi 110 outdoor

Avtor prispevka: Anže Jereb
Renault captur je pred časom dobil različico z nazivom 'outdoor'. Slišati je terensko, pa v resnici ni, tudi takšen je gnan le na sprednji kolesi in ni namenjen brezpotjem, čeprav mu elektronika na slabih podlagah vseeno nekoliko pomaga.
Dokler je pot utrjena
Foto: Gašper Miš
16. 11. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je simpatična, dodatna razlaga ni potrebna
znotraj na pogled deluje moderno in elegantno
ta motor je dobil šesto prestavo, je bila potrebna
prtljažnik je glede na mere vozila precej prostoren
sistem 'ecomode' spremeni delovanje elektronike, kar malenkost celo pomaga
odlagališč je veliko, posebej velik je predal pred sovoznikom
materiali notranjosti so ceneni, na kljukah se celo lahko urežeš
naziv 'outdoor' ne pomeni, da mu teren diši
dodatna oddaljenost od tal v primerjavi s cliom znatno poslabša vozne lastnosti
podkrmiljenje je ob vsakršni dinamiki preveč prisotno
volanski obroč deluje plastično in ni najbolj prijeten
zadaj je zaradi hitrega spuščanja strehe prostora manj
3,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (32 glasov)
test renault captur energy dCi 110 outdoor
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Captur je pri nas najbolje prodajan križanec in ni težko ugotoviti, zakaj. Poglejte ga.

Captur je pri nas najbolje prodajan križanec in ni težko ugotoviti, zakaj. Samo poglejte ga, prav simpatičen je s svojimi oblinami, že zgolj oblika najbrž prepriča precej kupcev. Prav na tiho so ga lani malce posodobili (večja prenova pa sledi prihodnje leto), tokratni ima spredaj drugačne luči in je še lepše zaobljen, plastični okraski ga naredijo zanimivega, menjalnik pa je v kombinaciji s tem motorjem sedaj dobil še prepotrebno prestavo več.

Torej, outdoor? Dejansko je to le naziv drugega najbogatejšega paketa opreme in nima nikakršne zveze s terenskimi vrlinami. Captur je v vsakem primeru na voljo le s sprednjim pogonom, edina stvar, ki rahlo diši po lažjem premagovanju kakšnega brezpotja, je sistem 'ecomode'. Poleg prestavne ročice je stikalo, na katerem lahko izberete tri načine delovanja elektronike: na slabih podlagah 'terenski' način omogoči, da elektronika malce drugače pošilja zalogo moči kolesoma in obenem spremeni delovanje sistema ESP. Ampak dodatnega oprijema ni nič več, to naj bo jasno, ker so gume tudi tu enake, prav tako pogon, kar pa je najpomembnejše za vožnjo po slabih podlagah.

Captur ima sedaj z 81-kilovatnim motorjem povezan šeststopenjski menjalnik. Dodatna prestava je dobrodošla, ker je avtomobil posledično na avtocesti malenkost tišji, pričakovali smo tudi manjšo porabo goriva, a je ta vseeno mimogrede nad šest litrov, kar za majhen avtomobil in 1,5-litrski motor ni tako malo. Tudi vključena funkcija 'eco', ki nekoliko spremeni delovanje motorne elektronike in zmanjša odzivnost stopalke za plin, ne pomaga kaj dosti. Motor je sicer dober in niti ne preglasen, ni pa posebej varčen. Turbobencinski bi bil še bolj prijetna izbira.

Kar najbolj zmoti, je plastična notranjost. Trda plastika na zgornjem delu armaturne plošče še ne moti preveč, bistveno bolj pa, da je volan tako ceneno plastičen, ker ga sploh ni prijetno držati v rokah. Na notranjih kljukah se človek lahko ureže, vse skupaj me dejansko spominja na otroštvo, ko sem se igral s plastičnimi kockami. Obenem krmilni mehanizem tudi ne ponuja dovolj povratnih informacij, zato vsaka hitrejša vožnja ni nikakršen užitek, captur zelo hitro z nosom rine iz zavoja. Dodatna oddaljenost od tal na lego precej očitno vpliva in vozniško je captur eden najmanj simpatičnih križancev. Sistem ESP se vključuje za vsako figo, ker mora umirjati vozilo.

Le ne jemljete preveč 'terensko resno', ker boste tudi s takšno različico 'outdoor' hitro obstali.

Ampak, vem, zakaj vam je captur tako všeč. Ker pač dobro izgleda, simpatičen je, križanec je, zato skoraj statusni simbol. Ob umirjeni vožnji niti ne boste opazili, da vozniško gledano ni prepričljiv, pazite le, da ga ne jemljete preveč 'terensko resno', ker boste tudi s takšno različico 'outdoor' hitro obstali.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault captur energy dCi 110 outdoor
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4122 x 1778 x 1566
medosna razdalja v mm 2606
prtljažnik v litrih 377
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1190 (553)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,1/3,7/3,9
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.290
cena testnega vozila v EUR 20.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 20.790

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |