Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Spet bi bil mlad

Citroën DS 3 R

Avtor prispevka: Miha Dovč
Saj ne, da bi se v svoji koži slabo počutil, ampak kot otroku so ti spregledana ali lažje oproščena marsikatera dejanja, ki se odraslim ne zdijo tako samoumevna. Tako je pri igračah. Bolj kot je živih barv, bolj je zanimiva.
Spet bi bil mlad
Foto: Anže Jereb
15. 12. 2011 ob 13:00
Komentarjev: 0
video test citroën DS3R
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Otroci to odkrito pokažejo, odrasli temu tiho prikimavamo. Zamislite si avtomobilček na polički z igračami, ki ga vsakdo opazi in opazi, če ga ni tam, kjer mora biti. V avtomobilskem svetu ima ta igračka ime DS 3 R. Da gre za citroëna, ni potrebno posebej poudarjati, ker je to razvidno iz oznake DS. 3 v imenu pove, da gre za (v tem trenutku še) najmanjše vozilo te serije, R pa, da gre za najbolj 'nabrušeno'. Ta francoska znamka avtomobilov je znana predvsem po nekaterih inovativnih sistemih kot je recimo zračno vzmetenje. Marsikdo pa ne ve, da je že vrsto let strah in trepet v svetovnem prvenstvu reli voznikov Loeb prav s takšno embalažo neprekosljiv in Francozi so končno začeli tržiti te uspehe.

Za boljšo prepoznavnost so ga odeli v najbolj živo barvno kombinacijo. Oranžna streha, ohišje ogledal in prvič v moji karieri avtomobilskega novinarja oranžna platišča. Tudi material okoli kolotekov ni plastika, temveč so to karbonska vlakna. Notri se oblikovanje logično nadaljuje. Veliko je emblemov 'Citroën Racing', nadaljuje se oranžno-črna kontrastna kombinacija, tu so še školjkasti sedeži in debelejši volan za lažje usmerjanje podivjanih žrebcev. Edino, kar ne sovpada z dirkaškim okoljem, je navigacija. Reli vozniki imajo navigacijo na desnem sedežu, tu si morate z navigiranjem pomagati sami. Očitno pri Citroënu mislijo, da je DS 3 R lahko tudi potovalni avtomobil.

Da in ne. Podvozje je pretrdo za luknjaste ceste, je pa zato agregat lahko presenetljivo varčen. Brez odklapljanja valjev se poraba z lahkoto spusti pod devet litrov, če boste gledali na brzinomer in se striktno držali omejitev, pa tudi pod sedem.

Dobrih 200 'konjičev' je za tako majhno embalažo obetajoč podatek, a se nekaj te silne moči izgubi preko le prednjega pogona brez zapore diferenciala, nekaj pa preko zgledno hitrega a predolgega menjalnika. Ob največji hitrosti, ki jo razvije v tretji prestavi, vam bo država odnesla pol plače, potem so tu še 4., 5. in 6... Veselje se konča dobrih 100 nad omejitvijo.

Kaj imajo skupnega corsa OPC, clio RS, mini JCW in citroën DS 3 R? Vsi imajo 200 'konjičev' plus minus nekaj glav. V čem je Francoz najboljši? Je daleč najbolj opazen med vsemi. 30.000 tisočakov je za dolžinske centimetre absolutno preveč, pravi razum, a ker boste z njim le eden izmed dva tisoč srečnežev na vsem planetu, se splača razmisliti. K sreči razum včasih odpove in se tudi na cesti in ne samo na polički z igračami znajdejo tako privlačna vozila.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën DS 3 R
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 152 (207) pri 6200
največji navor v Nm pri vrt./min 275 pri 2000-4500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3962 x 1717 x 1443
medosna razdalja v mm 2464
prtljažnik v litrih 285 - 980
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1165 (432)
največja hitrost v km/h 235
pospešek 0-100 km/h v s 6,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,7/4,9/6,4
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 15.900
cena testnega vozila v EUR 29.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 31.290

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |