Z leti pride suverenost
Audi A6 3.0 TDI quattro


Za vse ostale bo šestica vrh glave. Recimo, da ponuja okoli 95 odstotkov prostornosti modela A8, kar je v praksi dovolj vedno, tudi pri prevozu pomembnežev na zadnji klopi, ali takrat, ko je treba v prtljažnik naložiti golf opremo. Če smo za A8 dejali, da je preveč oblikovno zadržan in spominja na raztegnjenega A4, je A6 mnogo bolj agresiven. Lepota je objektivna stvar, a komur ta avtomobil ni lep in markanten, resnično potrebuje očala. Ožji sprednji žarometi in zadnje luči ga optično znižajo in poudarijo agresiven nastop, zato A6 od manjšega in večjega brata deluje mnogo bolj športno. Kar je tudi prav, saj je takšna limuzina tudi pelje zelo suvereno, a o tem malce nižje.
Pohvalim lahko še nastavljivo podvozje, ki avtomobilu močno spremeni karakter in ga iz izjemnega potovalnika v načinu comfort spremeni v neverjetno dinamično vozilo v načinu sport, pogon quattro pa ves čas skrbi, da je A6 dobesedno prilepljen na cesto. Kot rečeno dinamične strani lastniki prav pogosto ne boste odkrivali, a če je v vas le kančen hitrega voznika, potem na spisku dodatkov pri nastavljiven podvozju (poleg vzmetenja se spremeni še krmilni mehanizem, odzivnost motorja in menjalnika) vsekakor priporočam dodati kljukico. Všeč mi je tudi način efficiency, ki vse omenjene parametre spremeni tako, da je poraba še manjša. Kar je seveda odlično za naravo, niti pa ne tako zelo pomembno za vaš žep, saj je poraba goriva že tako pohvalno majhna. Zlahka se boste vozili z manj kot osmimi litri, kar je za 180 kilovatov moči in tako velik avtomobil resnično malo.
Audi A6 je torej vrhunski avtomobil, ob katerem se tekmecem upravičeno lahko tresejo kolena. Kot celota je namreč izjemno suveren prav na vseh področjih. A, da bo res tako prepričljiv, boste zanj morali tudi veliko odšteti, kar je skupna lastnost vseh premium znamk. S takšnim motorjem v nosu stane A6 dobrih petdeset tisočakov, takole opremljen pa skoraj osemdeset. Vsak dodatek namreč ceno močno poveča in je tudi precej bolj drag kot pri bolj »plebejskem« Volkswagnu. In za tako velik znesek avtomobil res že mora biti praktično brez napak.
tehnični podatki | audi A6 3,0 TDI quattro |
vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2967 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 180 (245) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 500 pri 1400-3250 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4915 x 1874 x 1455 |
medosna razdalja v mm | 2912 |
prtljažnik v litrih | 530 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1795 (535) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,2/5,3/6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 44.660 |
cena testnega vozila v EUR | 52.740 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 78.356 |
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od | 1.309,86 EUR |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | 15.671,20 EUR |
testno vozilo v Hypu že od | n.p. |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | n.p. |
osnovni model v Hypu že od | 746,57 EUR |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | 8.932,00 EUR |
število mesečnih obrokov | 57 |
efektivna obrestna mera | 8,4018 % |
* Izračuni so informativni, cene brez DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si. |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















