Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Drugačna miselnost

Lexus CT 200h

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kdor si je doslej v spodnjem srednjem razredu zaželel premium vozila, je lahko izbiral med štirimi znamkami oziroma med štirimi modeli. BMW-jevo enico, audijem A3, mercedes-benzom B in volvom C30. Sedaj je na voljo še peti igralec, lexus CT 200h.
Drugačna miselnost
Foto: Anže Jereb
22. 12. 2011 ob 9:10
Komentarjev: 1
video test lexus CT 200h
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Najmanjšemu predstavniku te znamke so namenili obe vrlini, ki ju najdemo pri večjih modelih (hibridni sklop in kakovostno izdelavo), ter dodali še tretjo - zanimiv dizajn. Njegove linije so dovolj atraktivne, da bo CT poglede mimoidočih kar lepil nase. Sploh v tej barvi, kjer ostri robovi in nabit sprednji del lepo pridejo do izraza. Ampak še bolj pozitivno vas bo presenetil v notranjosti, kjer se sedi kot v kakšnem kokputu letala z visokim osrednjim delom. Glede na ostro zunanjo obliko in nizek položaj za volanom, bi morda utegnili meniti, da je CT pravi mali športnik. Pa sedeža hitro povesta, da temu ni tako. Manjka jima namreč nekaj bočne opore in sta predvsem udobna. Volan je lepo debel, všeč mi je bila tudi 'miška', kakršno najdemo tudi v večjem RX-u. Ta je nekakšna Lexusova izvedba sistema i-Drive, ki ga poznamo pri BMW-ju in je zelo intuitivna ter lahkotna za uporabo. Ne razumem pa, da ob vsem tem delu izdelave povsem novega modela, oblikovanju in izvedbi povsem nove notranjosti, delo ni dokončano perfektno. V mislih imam stikala za odpiranje stekel, ki so vzeta naravnost iz odhajajočega yarisa, ne vem niti zakaj smerniki ne znajo trikrat utripniti.

Ker kupcem premium vozil prostornost nikoli ni v prvem planu, vas najbrž ne bo zmotilo, da je prtljažnik dokaj majhen, saj del njegove prostornine zavzamejo baterije. Dolg sicer ni tako zelo malo, je pa plitek. Tudi na zadnji klopi tisti višji ne boste deležni prostorskega razkošja, zlasti zaradi hitro spuščajoče strehe ne, a tako v tem segmentu pač je. Lexus CT 200h je edini lexus s pogonom spredaj in kot rečeno nasploh prvi avtomobil te znamke, ki napada tako majhen spodnji srednji razred. Pod pokrovom motorja se skriva pogonski sklop, ki so si ga sposodili pri priusu, a če je slednji zanimiv le zaradi hibridnega pogona, ostalo pa je bolj bledo, je CT zanimiv tudi na ostalih področjih.

A je moči enostavno premalo. Hitra vožnja bi bila lahko pravi užitek pa nesuverena pospeševanja enostavno vse pokvarijo. In brezstopenjski menjalnik, zaradi katerega se motor dere, tudi. Avtomobil skratka kar kliče po močnejšem agregatu ...

Vozniki boste navdušeni nad dinamičnim karatkerjem avtomobila. Podvozje je bolje uravnoteženo od tehtnice, volan pa med vožnjo postreže z več informacijami kot voditelj v dnevnih poročilih. Na tem področju dobi CT petico, kljub temu pa je skupna ocena nižja. Težava se nanaša namreč na njegov motor. Z njim ni nič narobe, je lahko zelo varčen in v mestu porabi manj kot pet litrov (na testu se je zaradi precejšnjega dela voženj po avtocesti poraba zaključila pri šestih) in celo dokaj spodobno potegne. Zgolj na elektriko se lahko vozite s hitrostjo do 60 km/h in to precej daleč, kar je odlično pri mestnih vožnjah, kjer CT pri porabi brez težav premaga vsakega dizla.


Glavno vprašanje je torej, ali je CT 200h dostojen tekmec audiju A3 in BMW-jevi enici.  Na kratko povedano je odgovor da. Morate pa malce preklopiti v miselnosti, saj CT 200h cilja predvsem na ekološko noto in je pri tem tudi zelo dober. Počutje v njem bo na takšnem nivoju kot pri tekmecih, vozne lastnosti tudi, le zmogljivosti ne. Zato pa jih bo posekal v še porabi in v izpustih. Pa še malce bolj posebni boste z njim, kot s katerim od ostalih.

Konec koncev marsikaterega tekmeca poseka tudi v ceni, ki je dokaj sprejemljiva. 35 tisočakov je sicer veliko, a ne pozabimo, da gre za premium segment in, da s popolno opremo CT tudi veliko ponudi. Precej več kot za enak znesek ponudijo podobno opremljeni nemški tekmeci.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki lexus CT 200h sport premium
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1798
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 5.200
največji navor v Nm pri vrt./min 142+207 pri 4.000
menjalnik samodejni, brezstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4320 x 1765 x 1430
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 375
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1370 (420)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,7/3,8
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 26.900
cena testnega vozila v EUR 32.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.500

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od 594,68 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 7.100,00 EUR
testno vozilo v Hypu že od 542,75 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 6.480,00 EUR
osnovni model v Hypu že od 450,62 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 5.380,00 EUR
število mesečnih obrokov 57
efektivna obrestna mera 8,4962 %

* Izračuni so informativni, ne vključujejo DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
RFNDMDA0MzcuSlBHMTMyNTAyOTQ5OQ==.jpg
Pioneer pravi:
Kar se mene tiče, je CT naredil en VELIK korak naprej v tem segmentu. Je prvi hibrid, ki dejansko izgleda kot povsem normalen avto in ni zadržan kot recimo prius.
(pred 7 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
Heroji furajo v pižamah
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |