Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mojstrovalec

Volkswagen passat alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG

Avtor prispevka: Anže Jereb
Vem, da beseda 'Volkswagen' vaše domišljije ne potegne v sfere avtomobilske erotike ali posebej razburljivega oblikovanja. Pač, znamka od nekdaj ponuja bolj zadržana vozila. Če je vaša želja passat, ki oblikovno vseeno izstopa, vzemite različico alltrack.
Mojstrovalec
Foto: Matej Mihinjač
18. 11. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tole je daleč najbolj oblikovno drzen passat
dodatna oddaljenost od tal je dovolj, da bo kakšen makadam lažje preplezal
pogon 4Motion je za tip vozila več kot dovolj zmogljiv
najzmogljivejši motor TDI je kos vsakršnim zahtevam
robotizirani menjalnik je med vožnjo odličen in hiter
prostornost je domena, ki jo obvlada tudi alltrack
vzemite doplačilne merilnike, pa bo znotraj zelo sodoben
doplačajte še za odlične komfortne sedeže …
… in za zmogljive LED-luči, ki noč spremenijo v dan …
… čeprav slednje snop prilagajajo s prevelikim zamikom
alltrack je odličen, a to pokaže tudi z zajetno ceno
7-stopenjski robotizirani menjalnik cuka pri speljevanju
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (58 glasov)

Passat težko razočara, pa čeprav je konkurenca številčna in močnejša od 'Švarcija' v najboljših letih. Sploh takšna različica alltrack, ki je dejansko smetana na torti ponudbe, zato smo kljub resnemu iskanju pomanjkljivosti našli le eno, pa še ta je precej nepomembna: ključ bi bil lahko ob ceni petdeset 'jurjev' še bolj 'pameten' in ostal v žepu pri odklepanju ter zagonu motorja. Z ostalim pa je takšen passat bogato založen.

Če želite biti malce ekstremni in vam atraktivna zunanjost pomeni veliko, torej potrebujete različico alltrack. Ima dodatne zaščite karoserije, testni tokrat še vrhunsko barvo za dobrih 700 EUR, in v primerjavi z običajnim passatom je alltrack tudi tri centimetre bolj oddaljen od tal. Dodatni centimetri so ob štirikolesnem pogonu ravno dovolj, da boste varno in uspešno prispeli do zgornje postaje smučišča. Mi smo še višje, na Krvavcu, zlahka po skoraj povsem zasneženi poti do njihove Plaže.

Ergonomski sedeži so prejeli certifikat odličnosti za zdrav hrbet in lahko povem, da se na njih res odlično sedi, so pa malo bolj trdi. Vseeno jih nadvse priporočam, če v avtomobilu preživljate več časa. Nasploh pa je ob takšni bogati opremljenosti zelo zanimiva celotna notranjost. Nove digitalne merilnike že poznamo iz testa prejšnjega passata in so me že tam prepričali, velik osrednji zaslon je tudi pregleden in uporaben, ima pa isto hibo kot pred časom v octavii: ko je avto mrzel, včasih ne zazna prstov. Nekaj minut, potem spet deluje.

Z izjemno digitalnih merilnikov notranjost na pogled ni nič posebnega.

Prav ergonomska notranjost se mi zdi za samo ugodje v vožnji zelo pomembna. Z izjemno digitalnih merilnikov sicer na pogled ni nič posebnega, zgolj po videzu ne boste padali vznak od navdušenja, je pa pametno zasnovana, vsa stikala so tam, kjer morajo biti, materiali so kakovostni in pri takšni opremi je vse skupaj tudi barvno malce bolj zanimivo.

Sicer pa je prednost različice alltrack seveda v višji oddaljenosti od tal in v štirikolesnem pogonu 4Motion. Daleč je od klenega terenca, je premalo oddaljen od tal in ima predolga previsa, vseeno pa pogon zmore veliko. Sklopka Haldex (5. generacije) moč po potrebi prenaša še zadnjemu paru koles, deluje pa tako hipno, da praznega vrtenja sprednjih nikoli ne začutiš. Tudi pri polnem pospeševanju z mesta ne in ko sem se vozil na Krvavec po skoraj neprevozni cesti, je bil pogon zelo prepričljiv, dvomim, da ga boste sami pogosto tako mučili. Skoraj nikoli vas ne bo skrbelo, da ne bo šlo, dokler ne boste zapustili urejenih cest, četudi so v obupnem stanju.

Dodajam še, da se alltrack pelje praktično enako kot običajni passat. Zelo lepo in nadzorovano, z dobrim občutkom na primerno obteženem volanu, pa čeprav je vse skupaj kar malo odtujeno in sterilno. S tem mislim, da se dobro pelje in tudi hiter si lahko z njim, ni pa posebej razburljiv. Ampak, dvomim, da si kupci to sploh želijo, bistveno bolj pomembna je lahkotnost in občutek, da je vedno vse pod nadzorom.

Testna je bila najmočnejša različica, lahko pa izvedenko alltrack izberete tudi s šibkejšim agregatom. Dvolitrski TDI je premogel 176 kW moči, to je 240 'konjev', in že v testu prejšnjega smo povedali, da konkretno potegne. Merilnik hitrosti vedno suvereno narašča, vseeno pa dodajam, da po občutku ne deluje tako zmogljivo. Sploh, če upoštevam še 500 Nm navora. In 7-stopenjski robotizirani menjalnik iz audijev skoraj preveč cuka ob speljevanju, med vožnjo pa je super in izjemno hiter.

In če sem že pri kritikah, doplačljive luči, 'LED high' se jim reče, svetijo zelo močno in zelo opazno prilagajajo snop svetlobe. V bistvu se trudijo biti nemoteče, ampak snop večinoma zasenčijo prepozno, zato so nam ponoči precej 'žmigali' nazaj, češ, ugasni dolge. So pa odlične pri spreminjanju noči v dan, okolico res konkretno osvetlijo, zato so poleg doplačljivih merilnikov stvar, ki jo priporočam.

Prostornost smo pa itak že obdelali v tem testu. Za potnike ga je ogromno, prtljažnik zlahka pogoltne smuči z Matejem vred, pač, tole je dejansko najboljši passat in zato naj vas ne preseneča, da je skoraj perfekten. Dolgočasen, a skoraj brezhiben. Celo kljuko ima, da lahko po smučišču koga vlečete!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen passat alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 176 (240) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotiziran ročni, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4777 x 1832 x 1506
medosna razdalja v mm 2789
prtljažnik v litrih 639
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1776 (584)
največja hitrost v km/h 234
pospešek 0-100 km/h v s 6,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 24.936
cena testnega vozila v EUR 41.221
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.766

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |