Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mojstrovalec

Volkswagen passat alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG

Avtor prispevka: Anže Jereb
Vem, da beseda 'Volkswagen' vaše domišljije ne potegne v sfere avtomobilske erotike ali posebej razburljivega oblikovanja. Pač, znamka od nekdaj ponuja bolj zadržana vozila. Če je vaša želja passat, ki oblikovno vseeno izstopa, vzemite različico alltrack.
Mojstrovalec
Foto: Matej Mihinjač
18. 11. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tole je daleč najbolj oblikovno drzen passat
dodatna oddaljenost od tal je dovolj, da bo kakšen makadam lažje preplezal
pogon 4Motion je za tip vozila več kot dovolj zmogljiv
najzmogljivejši motor TDI je kos vsakršnim zahtevam
robotizirani menjalnik je med vožnjo odličen in hiter
prostornost je domena, ki jo obvlada tudi alltrack
vzemite doplačilne merilnike, pa bo znotraj zelo sodoben
doplačajte še za odlične komfortne sedeže …
… in za zmogljive LED-luči, ki noč spremenijo v dan …
… čeprav slednje snop prilagajajo s prevelikim zamikom
alltrack je odličen, a to pokaže tudi z zajetno ceno
7-stopenjski robotizirani menjalnik cuka pri speljevanju
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (54 glasov)
test volkswagen passat alltrack 2.0 TDI 4motion DSG
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Passat težko razočara, pa čeprav je konkurenca številčna in močnejša od 'Švarcija' v najboljših letih. Sploh takšna različica alltrack, ki je dejansko smetana na torti ponudbe, zato smo kljub resnemu iskanju pomanjkljivosti našli le eno, pa še ta je precej nepomembna: ključ bi bil lahko ob ceni petdeset 'jurjev' še bolj 'pameten' in ostal v žepu pri odklepanju ter zagonu motorja. Z ostalim pa je takšen passat bogato založen.

Če želite biti malce ekstremni in vam atraktivna zunanjost pomeni veliko, torej potrebujete različico alltrack. Ima dodatne zaščite karoserije, testni tokrat še vrhunsko barvo za dobrih 700 EUR, in v primerjavi z običajnim passatom je alltrack tudi tri centimetre bolj oddaljen od tal. Dodatni centimetri so ob štirikolesnem pogonu ravno dovolj, da boste varno in uspešno prispeli do zgornje postaje smučišča. Mi smo še višje, na Krvavcu, zlahka po skoraj povsem zasneženi poti do njihove Plaže.

Ergonomski sedeži so prejeli certifikat odličnosti za zdrav hrbet in lahko povem, da se na njih res odlično sedi, so pa malo bolj trdi. Vseeno jih nadvse priporočam, če v avtomobilu preživljate več časa. Nasploh pa je ob takšni bogati opremljenosti zelo zanimiva celotna notranjost. Nove digitalne merilnike že poznamo iz testa prejšnjega passata in so me že tam prepričali, velik osrednji zaslon je tudi pregleden in uporaben, ima pa isto hibo kot pred časom v octavii: ko je avto mrzel, včasih ne zazna prstov. Nekaj minut, potem spet deluje.

Z izjemno digitalnih merilnikov notranjost na pogled ni nič posebnega.

Prav ergonomska notranjost se mi zdi za samo ugodje v vožnji zelo pomembna. Z izjemno digitalnih merilnikov sicer na pogled ni nič posebnega, zgolj po videzu ne boste padali vznak od navdušenja, je pa pametno zasnovana, vsa stikala so tam, kjer morajo biti, materiali so kakovostni in pri takšni opremi je vse skupaj tudi barvno malce bolj zanimivo.

Sicer pa je prednost različice alltrack seveda v višji oddaljenosti od tal in v štirikolesnem pogonu 4Motion. Daleč je od klenega terenca, je premalo oddaljen od tal in ima predolga previsa, vseeno pa pogon zmore veliko. Sklopka Haldex (5. generacije) moč po potrebi prenaša še zadnjemu paru koles, deluje pa tako hipno, da praznega vrtenja sprednjih nikoli ne začutiš. Tudi pri polnem pospeševanju z mesta ne in ko sem se vozil na Krvavec po skoraj neprevozni cesti, je bil pogon zelo prepričljiv, dvomim, da ga boste sami pogosto tako mučili. Skoraj nikoli vas ne bo skrbelo, da ne bo šlo, dokler ne boste zapustili urejenih cest, četudi so v obupnem stanju.

Dodajam še, da se alltrack pelje praktično enako kot običajni passat. Zelo lepo in nadzorovano, z dobrim občutkom na primerno obteženem volanu, pa čeprav je vse skupaj kar malo odtujeno in sterilno. S tem mislim, da se dobro pelje in tudi hiter si lahko z njim, ni pa posebej razburljiv. Ampak, dvomim, da si kupci to sploh želijo, bistveno bolj pomembna je lahkotnost in občutek, da je vedno vse pod nadzorom.

Testna je bila najmočnejša različica, lahko pa izvedenko alltrack izberete tudi s šibkejšim agregatom. Dvolitrski TDI je premogel 176 kW moči, to je 240 'konjev', in že v testu prejšnjega smo povedali, da konkretno potegne. Merilnik hitrosti vedno suvereno narašča, vseeno pa dodajam, da po občutku ne deluje tako zmogljivo. Sploh, če upoštevam še 500 Nm navora. In 7-stopenjski robotizirani menjalnik iz audijev skoraj preveč cuka ob speljevanju, med vožnjo pa je super in izjemno hiter.

In če sem že pri kritikah, doplačljive luči, 'LED high' se jim reče, svetijo zelo močno in zelo opazno prilagajajo snop svetlobe. V bistvu se trudijo biti nemoteče, ampak snop večinoma zasenčijo prepozno, zato so nam ponoči precej 'žmigali' nazaj, češ, ugasni dolge. So pa odlične pri spreminjanju noči v dan, okolico res konkretno osvetlijo, zato so poleg doplačljivih merilnikov stvar, ki jo priporočam.

Prostornost smo pa itak že obdelali v tem testu. Za potnike ga je ogromno, prtljažnik zlahka pogoltne smuči z Matejem vred, pač, tole je dejansko najboljši passat in zato naj vas ne preseneča, da je skoraj perfekten. Dolgočasen, a skoraj brezhiben. Celo kljuko ima, da lahko po smučišču koga vlečete!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen passat alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 176 (240) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotiziran ročni, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4777 x 1832 x 1506
medosna razdalja v mm 2789
prtljažnik v litrih 639
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1776 (584)
največja hitrost v km/h 234
pospešek 0-100 km/h v s 6,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 24.936
cena testnega vozila v EUR 41.221
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.766

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 6. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rote80
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |