Inkognito
Peugeot 308 GTi 1.6 THP 270 by Peugeot Sport

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Konkretno vleče in merilnik hitrosti se začne dvigovati pohvalno hitro, brutalen pospešek pa telo tudi konkretno potisne v sedež.
Čeprav ima motor le 1,6 litra prostornine, mu turbopuhalo pomaga, da razvije 200 kilovatov moči, torej 270 'konjičkov'. Prožnost zagotavlja še 330 Nm navora, ki je na voljo pri 1.900 vrtljajih. Ko merilnik to vrednost doseže, je 308 GTi poskočen, nimam nikakršnih pripomb. Konkretno vleče in merilnik hitrosti se začne dvigovati pohvalno hitro, brutalen pospešek pa telo tudi konkretno potisne v sedež. Peugeot je v tem segmentu edini, ki uporablja prostorninsko tako majhen motor in z vidika porabe goriva je najbrž odlična izbira. Če se boste peljali lepo in umirjeno, bo lahko porabil celo manj kot sedem litrov, torej manj od tekmecev. Pa vendar bi sam raje izbral dvolitrski turbomotor.
Gre, leti, vsekakor zmogljivost ni vprašljiva. Od 2.500 vrtljajev naprej vleče kot odtrgan in konkretno pritisne telo ob sedež. Je pa zaradi majhne prostornine povsem anemičen v spodnjih vrtljajih. Ko se boste recimo v četrti prestavi peljali kakšnih 60 km/h, torej povsem vsakdanji primer, bo med močno pohojenim plinom in začetkom pospeška, četudi čisto majhnega, minila vsaj sekunda. Dokler turbina ne 'zagrabi', se ne zgodi skoraj nič. Po drugi strani pa je ob speljevanju stopalka tako občutljiva, da mimogrede poskakuješ in je spet neprijetno, v načinu sport je na cesti skoraj nevozen. Če boste nekoga želeli peljati umirjeno, bo mislil, da ste pač štorasti kot hudič.
tehnični podatki | peugeot 308 GTi 1.6 THP 270 by Peugeot Sport |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 200 (270) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 330 pri 1.900 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4253 x 1804 x 1446 |
medosna razdalja v mm | 2617 |
prtljažnik v litrih | 470 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1205 (585) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,1/4,9/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 10,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 15.110 |
cena testnega vozila v EUR | 31.160 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 33.850 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















