Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Partner ne tepe

Peugeot partner tepee 1.6 BlueHDi 120 allure

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če potrebujete praktičen avtomobil, ki bo zlahka zadovoljil potrebe družine, še bolj žene in vaših športnih izletov v naravo, ko boste vanj tlačili kolo, je peugeot partner idealen.
Partner ne tepe
Foto: Gašper Miš
7. 11. 2016 ob 9:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

uporabnost res ne trpi, zlasti v prtljažniku je prostora ogromno
ločeno odpiranje zadnjega stekla je sila uporabno, ko je prtljažnik poln
drsna vrata so praktična in lahkotno tečejo po vodilih
ločeni sedeži v drugi vrsti omogočajo pritrditev treh otroških sedežev
na šestem in sedmem sedežu se sedi presenetljivo udobno in se ju lahko odstrani
večfunkcijski osrednji zaslon je dovolj dobro odziven in pregleden
motor je dovolj zmogljiv, prožen in ni nadpovprečno glasen
kljub oglati podobi je poraba goriva dovolj majhna
notranje okolje je preživeto, plastika trda in oblikovno nezanimiva
okolje je spredaj nepraktično, odlagališča so neuporabna
pri večjih hitrostih je hrup vetra in okolice precej močan
blaženje je mehko, zato se avto precej nagiba, predvsem pa glasno
krmilni mehanizem je eden slabših, skoraj brez informacij za voznika
na drsnih vratih se stekla ne odpirajo klasično
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (24 glasov)
test peugeot partner tepee BlueHdi 120 allure
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

S peugeotom partner teppe lahko na dopust odpeljete polovico hiše.

Partner tepee je Peugeotova različica berlinga, torej malega družinskega kombija, ki ga PSA dela v obliki dveh modelov, da lahko na dopust odpeljete polovico hiše. Idealen družinski partner, ki ne tepe kljub za Slovence zanimivemu dodatnemu nazivu. In ker smo berlinga pred časom že imeli na testu, test si preberite tukaj, tale pa je praktično enak, samo na hitro ponovim.

Je avtomobil za tiste, ki potrebujete veliko prostora, predvsem pa vanj nameravate večkrat 'tlačiti' predmete, ki radi povzročajo praske, in vam je klasičnega enoprostornika zato škoda. Materiali so v tem avtomobilu namreč bolj trdi in robustni, saj ima v osnovi dostavne korenine, za družinsko rabo pa je super, ker ima še oglat prtljažnik, ki vase sprejme ogromno prtljage, drsna vrata so uporabna, ker 'mularija' lahko hitreje skoči na sedeže, prostora pa je dovolj tudi za potnike. V primeru, da imate tri otroke, lahko povem, da ločeni sedeži zadaj lahko sprejmejo tri otroške sedeže. Kdor bi želel uporabnost primerjati s kakšnim karavanom – v primeru, da boste uporabili še zaščitno mrežo in prtljago namestili do stropa prtljažnika, bo količina tja postavljenega tovora naravnost gromozanska, obenem pa bo velik del lažje dosegljiv brez predhodnega odstranjevanja polovice prtljage. V nižjem in daljšem prtljažniku karavana bo to težje opravilo. Seveda ob vsem skupaj upoštevajte, da gre za 4,38 metra dolgo vozilo, ki se znajde tudi v mestu in v rokah manj veščih voznikov, ne pa za veliki kombi.

Prostora je torej ogromno, niso pa vsa odlagališča tako uporabna, kot bi morala biti. Starejša zasnova se pozna tudi pri armaturni plošči, kjer je večina odlagališč celo neuporabnih. Izpostavljam dva 'tulca' na sredinskem delu, v katera ne boste postavili niti pollitrske plastenke, niti telefona, denarnice ali česa drugega. Povsem neuporabno, ker stvari padajo iz njiju že ob prvem pospeševanju. Doplačljivi predal med sedežema je sicer ogromen, ampak ravno zaradi tega telefona spet nočem dati vanj, ker se bo v dveh kilometrih sesul. Skratka, Francozi morajo še malo bolj naštudirati malenkosti, da bodo bolj uporabne za novodobne potrebe voznikov, in položaj za volanom, ki me prav tako še ni tako prepričal kot pri dražjem nemškem konkurentu.

Sicer pa se partnerju leta najbolj poznajo pri voznih lastnostih in čeprav tole ni avtomobil, po katerem bi posegali zagrizeni vozniški uživači, vseeno obstajajo bolj prepričljive in prijetne alternative. Krmilni mehanizem je zelo anemičen in slabo prenaša informacije do voznika, hrup iz okolice precej dobro sporoča, da se peljete malce hitreje, podvozje pa je tako nastavljeno, da se vozilo precej nagiba, zato dinamična vožnja odpade. Če se boste vedno vozili le umirjeno, zadnja pripomba ne bo prišla do izraza, vas pa vseeno zna zmotiti glasnost podvozja, ki dokaj rado sporoča, da vozite po grbinah. Če partnerja primerjam z manjšim fordom tourneo connect ali volkswagnom caddy, je razlika kar očitna.

Ker partner ni za hitre voznike, bo motor z 88 kW moči krasna izbira.

Ker partner torej ni za hitre voznike, ob umirjeni vožnji potrjujem, da bo motor z 88 kW moči krasna izbira. Povsem dovolj je živahen, popije lahko celo manj kot 6 litrov, obenem pa je še povprečno uglajen in glasen, skratka, čisto primeren je. Z manj natančno ročico menjalnika pa se tudi povsem dobro razumeta.


Kljub precejšnjemu številu vrlin je partner vseeno dokaj specifičen avtomobil. Daleč najprimernejši za tiste, ki potrebujete prostor in vam avtomobila ne sme biti škoda, manj pa za vozniške zanesenjake, ki hočete tudi veliko uglajenosti in udobja. Z dodatnima dvema sedežema bo zadostil tudi tiste z občasno večjim številom potnikov, upoštevajte pa, da ob nameščenem šestem in sedmem sedežu prtljažnega prostora praktično ni. Seveda ju lahko enostavno odstranite in ta problem rešite, se pa za spremembo celo na njih sedi dokaj udobno. Takšna 'kocka' na kolesih stane okoli 25 tisočakov, preko Peugeot financiranja pa v času testa še skoraj sedem tisočakov manj, kar je že zelo ugodno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot partner tepee BlueHDi 120 allure
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 300 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4384 x 1810 x 1801
medosna razdalja v mm 2728
prtljažnik v litrih 100/675
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1504 (556)
največja hitrost v km/h 174
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/4,2/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,1
cena osnovnega vozila v EUR 14.909
cena testnega vozila v EUR 22.530
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.034

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  |