Že dolgo razlagamo, da so potniški kombiji v zadnji generaciji ali dveh postali sila privlačni in predvsem lahkotni ter prijetni. Večina proizvajalcev ima svojega in če so bila nekdaj ta vozila namenjena predvsem poslovnemu prevozu potnikov, kjer udobje ni bilo najbolj pomembno, v tem času pogosto nagovarjajo še klasične uporabnike. Družine, če poenostavim. In eden najnovejših, ki smo ga zapeljali na ceste, je peugeot traveller.
Izbrali boste tistega, ki vam je oblikovno najbolj všeč.
V bistvu je traveller le eden od trojčkov, ki so plod skupnega sodelovanja, družbo mu delata še ta citroën spacetourer in toyota proace. Izbira med njimi naj bo enostavna, ker imajo povsem enako ceno, torej boste izbrali tistega, ki vam je oblikovno najbolj všeč. Oziroma vas pri njem privlači morda kaj drugega, denimo pripadnost znamki.
Torej, zakaj je traveller lahko odlično družinsko vozilo? Za začetek, ker dobro izgleda in to je seveda pomembno. S takšno bogato opremo allure je pravi nastopač, ki vas bo znotraj prijetno presenetil z udobnimi sedeži, tokrat celo oblečenimi v usnje. Jih hvalim, ker so zelo udobni in voznikov izdatno nastavljiv, v drugi in tretji vrsti mi je všeč, da sta po dva sedeža enojna, dva pa dvojna, zaradi česar jih je bistveno lažje odstraniti iz vozila kot nerodno klop. Vsak sedež zadaj ima tudi svoj naslon za roke, odstranjuje se jih brez vijačenja, prostora je veliko.
Ob treh vrstah ga sicer v prtljažniku ostane malo, a če imate dva oziroma tri otroke, zadnjo klop lahko odstranite in potem bo prtljažnik pogoltnil tudi kolesa ali druge večje predmete. In seveda ponudil bistveno več uporabnosti od klasičnih enoprostornikov. Res je, udobje v takšnem kombiju še vedno ni na nivoju manjših osebnih vozil, veliko pa ne manjka. Zvočna izoliranost je dovolj dobra in podvozje dokaj udobno, zato se celo za zadnji klopi potniki ne boste pritoževali. Predvsem pa se bo dobro počutil voznik, njegovo delovno okolje je moderno in pregledno, materiali so kakovostni, večjih odlagališč je veliko, manjka le kakšno bolj uporabno za telefon. Tista sredinska reža namreč ni najboljša, ker predmeti hitro padajo ven. Preglednost je dokaj dobra, le nazaj se vseeno ne vidi najbolje, zato v vsakem primeru izberite še vzvratno kamero, da bo manevriranje na ozkih parkiriščih lažje. Kakšen drug predstavnik segmenta ima ob bokih malce večja stekla in zadnje tudi, zato je preglednost tam boljša. Se pa pri travellerju zadnje steklo lahko odpre ločeno od vrat, kar je velik plus, ko za vašim vozilom ni veliko prostora in morate vseeno vzeti kaj manjšega iz prtljažnika.
Tudi vozniško je traveller zelo prijeten. Občutek na volanu je dober in čeprav podvozje ni na nivoju Fordovega tournea custom, tukaj vseeno ne boste pogrešali ničesar. Pelje se lepo in lahkotno, v mestih ni okoren in nasploh ga ni skoraj nič težje voziti od kakšnega večjega enoprostornika. Svoji boljši polovici ga zato lahko zaupate brez težav pa se pred nakupovalnim centrom ne bo jezila na vas. Le povejte ji, naj vzvratno pelje bolj počasi, ker je kamera zadaj slaba in se slika na zaslonu zatika, zato je ovira morda celo bližje, kot deluje na zaslonu.
Posebej hvalim motor, ki smo ga preizkusili že v sorodnem spacetourerju. Menim, da je eden najboljših v tem segmentu, predvsem, ker je tih in umirjen, vleče zelo zvezno in s 110 kW moči je povsem dovolj zmogljiv, tudi če ste bolj zahtevni. Tokrat se mi je manj natančen zdel le menjalnik, a je bil testni traveller še povsem nov in po nekaj sto prevoženih kilometrih je tudi menjalnik začel lepo teči. Takšen motor porabi okoli osem litrov, kar tudi ni veliko.
Bogata oprema ga skratka naredi zelo prijetnega, poveča pa tudi ceno. Takšen stane skoraj 44 tisočakov oziroma s Peugeot financiranjem dobrih 37, bi pa sam takoj s seznama odstranil počasna električno pomična vrata na boku, če bi s tem kaj prihranil, pa masažo sedežev tudi, ker ni nič posebnega, a je oboje del serijske opreme tega paketa. Samo visoka cena ga ovira pri tem, da bi ga absolutno priporočili za velike družinske potrebe, saj na nek način nadomešča tudi nekdanji peugeot 807. Ampak če vam izraz limuzinski kombi kaj pomeni, si ga tile novi trojčki dejansko zaslužijo.