Ko postane kombi boljši od avta
Volkswagen multivan T6 2.0 TDI comfortline generation SIX

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Multivan stopničko postavlja višje z bolj kakovostno izdelavo, bistveno bolj uporabnim voznikovim delovnim prostorom, prepričljivim motorjem in še z nekaterimi elementi.
Pred časom smo imeli na testu predstavnika s trikrako zvezdo na nosu in prepričal nas je na večini področij. Multivan stopničko postavlja višje z bolj kakovostno izdelavo, bistveno bolj uporabnim voznikovim delovnim prostorom, prepričljivim motorjem in še z nekaterimi elementi. Če njegova cena ni pomembno merilo, je brez dvoma najbolj prepričljiv potniški dostavnik na trgu.
Testni multivan v črni barvi namreč ni ravno kričeče nastrojen, je pa morda ravno zaradi tega bolj eleganten.
Šesta generacija je na voljo tudi v dvobarvni kombinaciji po vzoru nekdanjih 'bullyjev' iz časov hipijev in prav takšno bi izbral sam, saj lepo združuje sodoben dizajn in retro-pridih. Če sem čisto pošten, pač, malo popestri sicer zadržano zunanjost. Testni multivan v črni barvi namreč ni ravno kričeče nastrojen, je pa morda ravno zaradi tega bolj eleganten. Predvsem cenim, da pridih elegance ni skregan z uporabnostjo, tukaj namreč multivanu ne morem zameriti ničesar. Drsna vrata na obeh bokih se odpirajo široko in lahkotno, zadnja dvižna niso pretežka ali preveč glomazna, uporabnost notranjosti pa si zasluži petico.
Tudi manj premijski predstavniki vas bodo navdušili, a če potrebujete najboljše, potem je v tem trenutku to multivan.
Pri večini testov poudarjam, da so dostavniki v zadnjem desetletju postali vozniško in uporabniško prepričljivi. Tudi manj premijski predstavniki vas bodo navdušili, a če potrebujete najboljše, potem je v tem trenutku to multivan. Povsem enostavno! To potrjuje tudi s svojo ceno, ki je v testni različici nanesla na kar 59.889 EUR pa večine dobrot, ki jih zna ponuditi, sploh še nismo odkrili.
tehnični podatki | volkswagen multivan T6 2.0 TDI comfortline generation SIX |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 110 (150) od 3.250 do 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 340 od 1.500 do 3.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4904 x 1904 x 1990 |
medosna razdalja v mm | 3000 |
prtljažnik v m2 | 4,3 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2023 (977) |
največja hitrost v km/h | 182 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,7/5,5/6,2 |
poraba na testu v l/100 km | 9,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 32.439 |
cena testnega vozila v EUR | 36.913 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 59.889 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















