Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ko postane kombi boljši od avta

Volkswagen multivan T6 2.0 TDI comfortline generation SIX

Avtor prispevka: Anže Jereb
Plebejski transporter je postal dostavnik leta 2016, zato pravilno sklepate, da je njegov premijski brat multivan nadvse prepričljiv stroj, ki v tem trenutku zasenči celo Mercedes-Benzov razred V.
Ko postane kombi boljši od avta
Foto: Anže Jereb
31. 7. 2017 ob 15:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je sicer zadržana, za popestritev lepo poskrbi paket 'generation six'
kakovost izdelave in materialov je odlična, enako ergonomija
notranjost je pregledna in z zaslonom na dotik moderna
ogromno je uporabnih odlagališč
podvozje je odličen kompromis že v načinu comfort
za polne LED-luči le doplačajte, ker so vrhunske
sedežna razporeditev 2+2+3 je pisana na kožo družinam
vsi sedeži so zelo udobni, prostora je ogromno
motor je prava dvoživka, varčen in precej prožen
prelahkoten krmilni mehanizem
pogled na ceno zaboli
po trdoti nastavljivo blaženje ni potrebno
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (26 glasov)

Multivan stopničko postavlja višje z bolj kakovostno izdelavo, bistveno bolj uporabnim voznikovim delovnim prostorom, prepričljivim motorjem in še z nekaterimi elementi.

Pred časom smo imeli na testu predstavnika s trikrako zvezdo na nosu in prepričal nas je na večini področij. Multivan stopničko postavlja višje z bolj kakovostno izdelavo, bistveno bolj uporabnim voznikovim delovnim prostorom, prepričljivim motorjem in še z nekaterimi elementi. Če njegova cena ni pomembno merilo, je brez dvoma najbolj prepričljiv potniški dostavnik na trgu.

Prve fotografije pred meseci niso pokazale velikega napredka. Vajeni smo že, da je znamka Volkswagen oblikovno precej zadržana, a po prvih neosebnih vtisih je delovalo, da je šesta generacija na ceste zapeljala le zato, ker je Mercedes-Benz ponudil prepričljiv stroj. Oblika je namreč bolj ali manj enaka, najbolj opazna razlika se tiče luči, s katerih so se poslovile neposrečene dnevne luči v ločenih LED-sijalkah, zamenjale pa so jih modernejše luči 'full LED'. Morda prav zaradi tega multivan deluje občutno modernejše, pa tudi celotna maska je s kromiranimi dodatki lepša. Hudič je v detajlih, pravijo, sam pa dodajam, da za polne LED-luči le doplačajte, ker vrhunsko svetijo.

Testni multivan v črni barvi namreč ni ravno kričeče nastrojen, je pa morda ravno zaradi tega bolj eleganten.

Šesta generacija je na voljo tudi v dvobarvni kombinaciji po vzoru nekdanjih 'bullyjev' iz časov hipijev in prav takšno bi izbral sam, saj lepo združuje sodoben dizajn in retro-pridih. Če sem čisto pošten, pač, malo popestri sicer zadržano zunanjost. Testni multivan v črni barvi namreč ni ravno kričeče nastrojen, je pa morda ravno zaradi tega bolj eleganten. Predvsem cenim, da pridih elegance ni skregan z uporabnostjo, tukaj namreč multivanu ne morem zameriti ničesar. Drsna vrata na obeh bokih se odpirajo široko in lahkotno, zadnja dvižna niso pretežka ali preveč glomazna, uporabnost notranjosti pa si zasluži petico.

Dobro veste, da je opcij sedežnih razporeditev v takšnih kombijih ogromno, a če dam poslovne uporabnike na stran in se lotim družin, se mi zdi ravno takšna razporeditev v obliki 2+2+3 idealna. Na ta način prtljažnega prostora sicer ni veliko, le nekaj deset centimetrov ga ostane za zadnjo klopjo, jo je pa seveda mogoče precej enostavno odstraniti. Na ta račun dobimo ogromen prtljažni prostor, družina z dvema otrokoma pa bo vsa potovanja opravila v precejšnjem udobju. Štirje ločeni sedeži imajo namreč svoje naslone za roke in so zelo udobni, zadnja dva je mogoče tudi obrniti za 180 stopinj, tako da sta obrnjena nazaj. Mogoče uporabno, a le, če bi na zadnji klopi sedeli še ostali potniki in bi na takšen način med vožnjo lažje čvekali.

Sicer pa hvalim predvsem voznikovo okolje. Z velikim zaslonom na dotik je postalo uporabniško in na videz modernejše, vseeno pa je armaturna plošča obdržala vsa nujno potrebna stikala, oblikovno je zanimiva in v sebi skriva kopico odlagališč. To je bila prva stvar, ki sem jo zameril mercedes-benzu V, pri katerem me je obenem zmotilo še škripanje zaradi pretanke plastike na osrednjem delu armaturne plošče. Multivan je boljši na obeh področjih, kakovost izdelave in uporabljeni materiali so pač boljši in zato je okolje nadvse prepričljivo. Ročica menjalnika je prijetno blizu, volan in sedež izdatno nastavljiva, vložki klavirskega laka in aluminija pa lepo popestrijo notranjost, čeprav boste na gladki črnini prstne odtise lahko čistili vsak dan znova.

Testni multivan je bil opremljen še z nastavljivim blaženjem, dodatkom, ki ga lahko takoj črtate s seznama doplačil, ker ga takšne sorte avtomobil ne potrebuje. Trdim, da je podvozje nasploh lepo uglašeno in se avtomobil lepo pelje že v načinu comfort, zato potrebe po športnem programu ne vidim. Takrat so dejansko pretrdi blažilniki preveč tresljajev prenesli v notranjost in na potnike. V športnem avtomobilu je takšen sistem smiseln, v dostavniku pač ne, predvsem, ker se multivan že v osnovi pelje zelo prepričljivo, brez posebnega nagibanja in z dobrim, morda za odtenek prelahkotnim občutkom na volanu.

Je pa zelo zanimiv takšen dvolitrski TDI s 110 kW moči, ki na papirju ne obljublja veliko. Takoj po prevzemu sem v prepričanju, da gre za močnejši stroj, iskal prometno dovoljenje in se čudil, ko je napisana vrednost moči kazala številko 110 kW. Torej 150 'konjev'. Zanimiv karakter pripisujem dobro izračunanim prestavnim razmerjem, zaradi katerih multivan pri manjših hitrostih in v prvih štirih prestavah deluje zelo poskočno, peta in zlasti šesta pa sta bistveno daljši, zato se na avtocesti vrti z zelo zmernimi vrtljaji. Hvalim kompromis, zaradi katerega je multivan zelo prijeten sopotnik, obenem pa motor niti ne 'popije' preveč goriva. Na testu okoli 7,5 litra, kar je za oglato gmoto dober rezultat.

Tudi manj premijski predstavniki vas bodo navdušili, a če potrebujete najboljše, potem je v tem trenutku to multivan.

Pri večini testov poudarjam, da so dostavniki v zadnjem desetletju postali vozniško in uporabniško prepričljivi. Tudi manj premijski predstavniki vas bodo navdušili, a če potrebujete najboljše, potem je v tem trenutku to multivan. Povsem enostavno! To potrjuje tudi s svojo ceno, ki je v testni različici nanesla na kar 59.889 EUR pa večine dobrot, ki jih zna ponuditi, sploh še nismo odkrili.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen multivan T6 2.0 TDI comfortline generation SIX
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.250 do 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.500 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4904 x 1904 x 1990
medosna razdalja v mm 3000
prtljažnik v m2 4,3
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2023 (977)
največja hitrost v km/h 182
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,7/5,5/6,2
poraba na testu v l/100 km 9,0
cena osnovnega vozila v EUR 32.439
cena testnega vozila v EUR 36.913
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 59.889

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 31. 3. 2023
Marec 2023
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
272801  domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7
02030405
060708  domača premiera - fiat scudo
09101112
131415  domača premiera - kia Xceed
16171819
20  mednarodna premiera - mazda CX-60
21  domača premiera - lexus RX
2223  domača premiera - električna vozila MG
24  domača premiera - ford ranger raptor
2526
2728293031  domača premiera - BMW M power
0102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
toyota corolla 128
fiat 500 125
dacia sandero 113
renault captur 111
renault clio 103

Podatki veljajo za februar 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 1 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 1 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 1 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 leti  |