Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Izboljšave na pravih mestih

Ford C-max 1.5 TDCi 88 kW titanium plus

Avtor prispevka: Anže Jereb
Vem, da skoraj vsak 'fotr', ki pričakuje drugega otroka, razmišlja o velikem enoprostorniku, recimo o modelu S-max. Tudi zato, ker so nas proizvajalci prepričali, da tako velike avtomobile preprosto potrebujemo. Kot seveda potrebujemo ogromne telefone, televizije in še kaj.
Izboljšave na pravih mestih
Foto: Gašper Miš
1. 4. 2016 ob 13:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunaj je lepše zaobljen in bolj moderen
obsežne prenove je bila deležna notranjost
zaslon je sedaj večji in bolj pregleden
stikala so smiselno razporejena, armaturna plošča nasploh je zelo moderna
prostora je za štiričlansko družino dovolj za dopust
lega na cesti je ena najboljših v segmentu, občutek na volanu je odličen
1,5-litrski motor TDCi je prožen in prijeten, za manj zahtevne tudi dovolj zmogljiv
hodi menjalnika so natančni in kratki
prtljažnik je prostoren, mizice pred sedeži druge vrste dobrodošle
preglednost nazaj ni med najboljšimi
čvrsto podvozje terja davek pri udobju, a ni prehudo
ob številnih dodatkih se cena hitro dvigne
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (12 glasov)
test ford C-max 1.5 TDCi 88 kW titanium plus
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če nimate treh otrok ali pa z dvema ne boste vsak dan smučali ali kolesarili, potem je Fordov C-max povsem dovolj prostoren.

Če nimate vsaj treh otrok ali pa z dvema ne boste ravno vsak dan smučali, plezali, kolesarili, skratka zganjali aktivnosti, ki potrebujejo ogromno pripomočkov, potem je Fordov C-max povsem dovolj prostoren, pogosto celo boljša izbira. Ne glede na to, kako velik je enoprostornik, bo za prevoze koles znotraj v večini primerov še vedno premajhen. Za takšne vragolije ni boljšega od potniškega kombija, Ford ima v ta namen tournea custom.

Zakaj je C-max lahko celo boljši od večjega brata? Za začetek je od S-maxa cenejši za okoli pet tisočakov, odvisno od opreme in motorja, včasih namreč malce več ali manj, obenem pa je v mestih okretnejši in ga boste lažje parkirali. Skoraj pol metra manjša dolžina se precej pozna in čeprav se tudi S-max pelje zelo lepo, je manjši še bolj lahkoten in voznikove ukaze res lepo uboga. Za enoprostornik se lahko pelje zelo dinamično, kljub temu da je namenjen predvsem umirjeni vožnji. No, Ford to obvlada, zato vseeno ni pretrd in se ne stresa ves čas, vozniško je v segmentu vsekakor eden najboljših. To je zelo pomembno, da bo mularija na zadnji klopi hitro zaspala. Moja dva sta takoj padla v komo.

Predvsem pa je tudi C-max zelo prostoren. Glede na zunanje mere ni med večjimi v razredu, vendar zadaj niti dva odrasla potnika ne bosta imela nobenih pripomb. Prtljažnik bo s svojimi 471 litri prostornine za vsakodnevne potrebe povsem zadosten, koles in ostalih velikih predmetov pa niti v največje ne boste uspeli postaviti, to smo ugotovili že zgoraj. Tudi če ta avtomobil primerjam s tekmeci, recimo z golfom sportsvan, je več kot suveren.

Po nedavni prenovi je navzven postal lepši in bolj moderno zaobljen, spredaj močno spominja na večji S-max, bolj moderen pa je tudi znotraj. Prav prenova notranjosti se mi zdi najpomembnejša in je bila najbolj potrebna, prejšnji osrednji del armaturne plošče je bil namreč že precej preživet. Zdaj je bolj sodoben, čeprav na videz še vedno ne tako moderen kot pri scenicu, predvsem pa je uporabniško bistveno boljši, večji zaslon je bil tudi že nujno potreben. Saj se spominjate uvoda, da mora biti danes vse večje, kajne? Kot platforma sistemu je tokrat služil še Sync 2, ta je le povprečno intuitiven in hiter, sedaj pa Ford ponuja že tretjo generacijo, ki je še bistveno boljša. Skratka, bolj sodobno notranjost je krvavo potreboval in jo tudi dobil, sedaj je med boljšimi v segmentu.

Če bo C-max prvi ali edini avto v družini in boste z njim veliko na cesti, verjetno razmišljate o dizelskem agregatu. Če niste posebej zahtevni, priporočam 1,5-litrski motor TDCi z 88 kW moči, ker je dovolj živahen in prijetno prožen, porabi pa okoli 7 litrov; super varčni in umirjeni se boste lahko vozili z le šestimi. Sicer pa je v ponudbi tudi močnejši agregat, a za večino bo takšen povsem dovolj zmogljiv.

Za C-max z zelo bogato opremo titanium plus ter s kopico dodatkov boste odšteli nekaj evrov manj od tridesetih tisočakov. Ford pogosto ponuja še dodatne pakete, kakšno stvar tako ali tako lahko odstranite s seznama, pa bo cena že zelo prijetna. Za znesek, ki ste ga prihranili, ko niste vzeli S-maxa, pa lahko kupite ogromen TV. Kriza srednjih let in to, saj veste. Ali pa srednjo varianto, grand C-max in še vedno en velik televizor.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford C-max 1.5 TDCi 88 kW titanium plus
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 270 pri 1.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4379 x 1858 x 1610
medosna razdalja v mm 2648
prtljažnik v litrih 471
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1403 (512)
največja hitrost v km/h 184
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,7/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.300 (*3.700 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 24.340 (*3.700 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.820 (*3.700 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |