Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za posebne kupce

Kia venga 1.4 CVVT style

Avtor prispevka: Anže Jereb
Prenova je vengi prinesla več obrazne svežine, prostornost in uporabnost sta ostali nespremenjeni, ostajajo pa področja, kjer se ji leta že precej poznajo.
Za posebne kupce
Foto: Gašper Miš
25. 2. 2017 ob 13:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi je oblikovno malce bolj zanimiva
znotraj prepriča s prostornostjo in preglednostjo
vzdolžno pomična klop je nadvse uporabna
družinam bo všeč široko odpiranje vrat, ki zagotavlja lahko vstopanje
malce višje sedenje pomeni še lažje vstopanje
bencinski motorček je nadvse tih in miren
za mestna in obmestna pohajkovanja je motor dovolj zmogljiv
na avtocesti je glasen, tudi zaradi le petstopenjskega menjalnika
občutek na volanu je slab, preveč umeten
lega na cesti si ne zasluži pohvale
notranjost je suhoparna in se ji leta poznajo
manjkajo nekateri asistenčni sistemi
3,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (4 glasov)
test kia venga 1.4 CVVT style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Z bolj prijetno zašiljeno masko je torej postala oblikovno malce bolj domiselna, vseeno pa v primerjavi z ostalimi novimi modeli te znamke ne drži več koraka. Je precej bolj enostavna in dolgočasna, drži pa, da so ostali predstavniki postali pravi lepotci in na tej osnovi ni več enostavno držati koraka. Venga je tudi avtomobil segmenta, ki ni več tako priljubljen, kot je bil pred leti. Majhne enoprostornike kupci zadnje čase raje nadomeščajo z majhnimi križanci, ki so še bolj posebni in nastopaški.

Vendar pa skoraj nikoli niso tako prostorni in uporabni. Če iščete majhno in kompaktno vozilce, ki na svojih gabaritih ponuja veliko prostora, je venga tista, ki nikakor ne bo razočarala. Prav super je, da se oglat in precej velik prtljažnik z vzdolžnim pomikom druge sedežne klopi zelo enostavno poveča. Torej, če je potnikov manj oziroma niso tako visoki, da bi z dolgimi nogami butali v naslonjali sprednjih sedežev, je prtljažnik lahko precej velik. Sicer pa malo manjši in je toliko bolje poskrbljeno za potnike zadaj. Tudi sedi se precej visoko in posledično je preglednost dobra.

Tisto področje, kjer zaškripa, pa čeprav ne dobesedno, je voznikovo okolje. Notranjost je že precej zastarela, čeprav je trda plastika vsaj dovolj debela in izdelava dobra, zato med vožnjo ne škripa. Nekatere funkcije so precej bolj komplicirane kot pri novodobnih sistemih, denimo povezovanje telefona s prostoročno povezavo bluetooth. Vso srečo želim pri tem, postopek je zamuden in nelogičen, zaslon tudi ni pohvalno pregleden.

Ob prevzemu avtomobila sem se po nekaj sto metrih ustavil, prepričan, da ena od vrat niso dobro zaprta, pa čeprav na armaturni plošči ni svetilo nobeno opozorilo. Preveril sem še vse štiri pnevmatike, vse je bilo v najlepšem redu, avtomobil pa je še vedno donel, ko sem se odpeljal. Nekako tako, kot bi bil v bobnu, na avtocesti obupno, za vse pa so bile krive neprimerne zimske pnevmatike.

Bolj ji ustreza umirjena vožnja, kar je glede na krog kupcev, ki jih privablja, tudi prav.

Zakaj vam to razlagam? Ker so prav te pnevmatike povezane z oceno voznih lastnosti. Kia venga nikoli ni bila in še vedno ni prav posebej dinamično vozilce. Bolj ji ustreza umirjena vožnja, kar je glede na krog kupcev, ki jih privablja, tudi prav. To pomeni, da je nagibanja nekoliko več, vožnja posledično malce udobnejša, vsaj, kar se pretresanja potnikov tiče, slabim gumam navkljub pa kritiko namenjam predvsem premalo komunikativnemu krmilnemu mehanizmu. Informacij je premalo in občutek je slab, kar je bila še nedolgo tega lastnost vseh modelov te znamke, a so pri ostalih krmiljenje že izboljšali. S temi gumami pa se mi je zdelo, da me bo vsak čas odplaknilo s ceste, zadek je želel za vsako figo prehiteti nos, kar ne daje občutka varnosti med bolj dinamično vožnjo.

Ampak vem, da se boste vi s takšnim avtomobilom vozili umirjeno in takrat vas ne bo motilo, da je 1,4-litrski bencinski motor ob petih prestavah ročnega menjalnika na avtocesti glasen, pri pospeševanju pa tudi ne pojem prožnosti in zmogljivosti. Za umirjeno vožnjo je čisto OK, predvsem pa tako prijetno tih, da sem v prostem teku mislil, da sploh ne deluje. Za obmestna in mestna šviganja ga vsekakor priporočam, občasno pa se tudi avtoceste ne bo branil.

Če veste, kaj pri tem avtomobilu pričakovati, boste zadovoljni, v nasprotnem primeru pa vas zna hitro kaj razjeziti. Pričakujte veliko prostora in dobro preglednost, lahkotno vstopanje zaradi širokega kota odpiranja vrat ter prijeten in miren motorček. Za 18 'jurjev', če ne upoštevam trenutnega popusta v višini dobrih treh tisočakov, je pri zgoraj naštetem venga precej zanimiva. Nikakor pa ni za vozniško zahtevne, tudi ne za tiste, ki velik poudarek dajete sodobnemu informacijskemu sistemu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia venga 1.4 CVVT style
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1396
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 137 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4075 x 1765 x 1600
medosna razdalja v mm 2615
prtljažnik v litrih 314/444
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1178 (532)
največja hitrost v km/h 168
pospešek 0-100 km/h v s 12,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/5,3/6,0
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 17.450 (*3.660 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 18.250 (*3.660 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.650 (*3.660 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |