Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kaj naredita oprema in barva

Mercedes-benz GLA 220 d 4Matic urban

Avtor prispevka: Anže Jereb
Zadnjič se je za menoj peljal mercedes-benz GLA in je izgledal prav siromašno. Nič zapeljivo, nič markantno, osnovna oprema pač ne zmore pokazati, kako znimivo je celota ukrivljena. Testni je pravo nasprotje tistega in dokaz, kaj naredita bogata oprema in domiselna barva.
Kaj naredita oprema in barva
Foto: Gašper Miš
19. 12. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

GLA s svojimi drznimi linijami nikakor ne bo ostal neopažen
sploh v takšni barvi je izjemno privlačen, saj lepo nadgradi obliko
paket 'urban' doda nekaj uporabnih kosov opreme in lepa 18-palčna platišča
večja dolžina v primerjavi z A se pokaže predvsem v bolj uporabnem prtljažniku
notranje okolje je moderno in pregledno, le ne dotikajte se armaturke
položaj za volanom je super, malce utesnjen in športen
za štiri potnike je še ravno dovolj prostora
motor je malce glasen, a lepo prožen in dovolj zmogljiv
preglednost nazaj je slaba, doplačajte za vzvratno kamero
7-stopenjski menjalnik je zgolj povprečen
cena ob dodajanju opreme hitro seže v nebo
deli armaturne plošče ob dotikanju škripajo
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (5 glasov)
test mercedes-benz GLA 220 d 4Matic urban
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tokrat sem se malo bolj potopil v cene, ker so pri teh premijskih znamkah vedno precej bizarne. Vsaj 39 'jurjev' vas bo stal mercedes-benz GLA z motorjem 220d in štirikolesnim pogonom. To je štiri tisočake več od klasičnega A, s katerim sta si tehnično enaka, le da je GLA okoli 12 centimetrov daljši in nekoliko višji. Pa še bolj nastopaški in agresivneje zašiljen, seveda. Ampak, če želite, da takole izgleda, cena ne bo 39 'jurjev', temveč skoraj 52.

Lahko bi rekel, da le za nekaj tisočakov več dobite že brutalni GLA 45 AMG, ampak nima smisla. 220d je daleč najbolj zaželen motor in tudi najmočnejši dizel v ponudbi. Preizkusili smo ga že tolikokrat, da vam vse o njem lahko povem celo, če me sredi noči vržete iz postelje, zato ponavljam, da je dober, le precej glasen. Predvsem se ga sliši zunaj, notranjost je dobro zvočno izolirana in ropot v kabino prodre le pri močnejših pospeševanjih. Motor je prožen in lepo potegne že iz spodnjih vrtljajev, se pa pozna, da je pogon tokrat štirikolesni. Pospešek ni nikoli sunkovit in takšen GLA ne pospešuje tako suvereno, kot izgleda zunaj, vsaj po občutku ne. Z mesta stotico vseeno doseže v 7,7 sekunde, kar se sicer ne sliši počasno.

Manj všeč mi je menjalnik. 7-stopenjski z dvema sklopkama sicer ni slab, je pa vseeno bistveno manj hiter in natančen od novega 9-stopenjskega, ki ga Mercedes-Benz že ponuja v nekaterih svojih modelih, a ne tu. Sicer lahko izbirate med normalnim in športnim načinom prestavljanja, a v prvem menjalnik prestave prehitro 'zmeče' proti najvišji ter varčuje z gorivom, v drugem pa jih predolgo drži na mestu. In potem v normalnem načinu ob pritisku na plin potrebuje predolgo, da prestavi kakšne tri nižje in dejansko potegne, v načinu 'sport' pa je zoprn z držanjem vrtljajev previsoko in ropotom motorja.

Sam občutek na volanu je dober, GLA je zelo kompakten in vedno deluje zanesljivo, nagibanja ni veliko in položaj na cesti je čvrst. In blaženje vseeno ni posebej trdo ter neudobno, malce večja oddaljenost od tal se seveda pozna z malenkost občutnejšim pretresanjem, nikakor pa GLA ni neudoben. Pravzaprav je kot komplet vozniško zelo prijeten, ob pretiravanjih se sicer odzove s podkrmiljenjem, le malce manj agresiven vstop v zavoj pa prinese zanesljiv oprijem in ob pomoči pogona 4Matic tudi precej suvereno 'izstrelitev' iz zavoja ven.

Prenova je poskrbela, da zunaj izgleda res super, sploh v tej barvi, 'kanjonska bež' ji pravijo in stane precejšnjih 748 EUR. Saj je že prej dobro izgledal, ampak ta nova sprednja maska sedaj še bistveno bolj izstopa, bolj agresiven je še spodnji del odbijača, vse skupaj pa poskrbi za takšen robustno-eleganten izgled. Se mi zdi, da bodo opazovalci prepričani, da je avto celo dražji kot v resnici. Znotraj je manj dramatičen, nov je gumb s terenskim programom, kjer potem elektronika še posebej skrbi, da se kolesa ne vrtijo v prazno in prilagaja moč. Plastika še vedno poka, če se je dotikate, sicer manj kot pred prenovo, je pa to še vedno opazna hiba, vsaj zame. In vmesnik za pomikanje med meniji ni posebej intuitiven, spet, nič novega.

Takšen GLA stane 51.900 EUR, ker ima še kup dodatkov, pri katerih boste dejansko najprej opazili 18-palčna platišča in barvo. Je pa res, da tudi ostali doplačilni elementi povečajo splošno ugodje, čeprav niso tako izrazito opazni. Malenkosti, pač. Saj veste, pri GLA45 AMG tudi ne opazite motorja, če ravno ne odprete pokrova spredaj. Pa je njegov učinek za podobno ceno tega bistveno bolj opazen, dovolj je le močan pritisk na stopalko za plin.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz GLA 220 d 4MATIC urban
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) od 3.600 do 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.400 do 3.400
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4424 x 1804 x 1494
medosna razdalja v mm 2699
prtljažnik v litrih 421
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1595 (495)
največja hitrost v km/h 218
pospešek 0-100 km/h v s 7,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,4/5,0
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 24.400
cena testnega vozila v EUR 39.310
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.896

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: hotenc
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |