Sesajo kot črne luknje
BMW M550d xDrive M performance

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Ta najbolj nabriti bavarski cestno legalni ’pol-eM’ ima štiri turbine.
Tri turbine, kolikor jih je imel prejšnji M550d, je že res veliko, kajne? Le kaj potem porečete na štiri, ki se vrtijo v tem svežem beemveju? Všeč vam bo verjetno tudi okroglih 400 'konjev' oziroma 294 kilovatov, kolikor jih premore, ter 4,4 sekunde do sto. Kot ste opazili, se pri tem avtu dosti suče okoli številke štiri.
Dva manjša nizkotlačna turbopolnilnika sta zamenjala enega večjega, zato je pri nizkih vrtljajih zdaj še bolj poskočen.
Vrnimo se k motorju. Sem že omenil, da ima štiri turbopuhala? Razporeditev teh je čisto nova, dva manjša nizkotlačna turbopolnilnika sta zamenjala enega večjega, ki je bil prej, zato je pri nizkih vrtljajih zdaj še bolj poskočen. Novinci so zdaj tudi manjših dimenzij, da je odzivnost lahko še večja. Pač, turboluknje zdaj praktično ni in pri startu z mesta se obnaša enako kot bencinar. Potem pa ostaneta še dve turbini, ki se začneta vrteti in pihati zrak pri višjih vrtljajih motorja. Enako, kot to počno pri Bugattijevem chironu! Kaj to vse pomeni? Da je M550d skupaj z dizelsko panamero 4S brez paketa sport chrono najhitrejša dizelsko gnana limuzina na trgu. Sicer pa le za dve desetinki počasnejša. Sumimo, da je M550d do 50 kilometrov na uro celo hitrejši kot novi M5, ker navor res trga gate. Kot zanimivost, do stotice ima identičen čas kot odhajajoči M5. Poraba se pa namesto pri 15 litrih suče pri dobrih devetih. Če ste zmerno hitri, jasno, sicer pa tudi 13 in več, če ves čas preizkušate noro elastičnost motorja.
tehnični podatki | BMW M550d xDrive M performance |
vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2993 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 294 (400) pri 4.400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 760 od 2.000 do 3.000 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4962 x 1868 x 1467 |
medosna razdalja v mm | 2975 |
prtljažnik v litrih | 530 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1920 (550) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 4,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,9/5,6/6,1 |
poraba na testu v l/100 km | 9,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 52.750 |
cena testnega vozila v EUR | 96.800 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 122.959 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
volkswagen T-roc | 156 |
renault clio | 137 |
volkswagen T-cross | 128 |
hyundai tucson | 103 |
kia sportage | 96 |
Podatki veljajo za april 2022.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















