Japonci znajo narediti lep avto
Lexus LC 500h first edition

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Njegova prezenca je obenem drugačna kot pri kakšnem ferrariju, kjer te nekateri gledajo z občudovanjem.
Njegova prezenca je obenem drugačna kot pri kakšnem ferrariju, kjer te nekateri gledajo z občudovanjem, drugi pa so malce zgroženi nad tem, da ste se pripeljali v glasnem in kričečem avtomobilu, s katerim očitno le razkazujete, česa vam ne manjka. Mimoidoči in mimovozeči so se tu navdušeno nasmihali in skoraj vsi so v znaku odobravanja dvigali palce, LC očitno ob športnosti izžareva še eleganco in vas ne spremeni v naduteža, le v nekoga z odličnim okusom.
Sicer je LC 2+2-sedežnik, kar pomeni, da ima za sprednjima še dva sedeža. Zasilna sta, v bistvu precej zasilna.
Sicer je LC 2+2-sedežnik, kar pomeni, da ima za sprednjima še dva sedeža. Zasilna sta, v bistvu precej zasilna, kar pomeni, da bodo tam lahko sedeli le otroci, če seveda ne bodo v otroških sedežih, ker so v tem primeru njihove noge že predaleč naprej in butajo v naslonjalo sprednjega sedeža. Odrasli manjše rasti bodo kakšnih 100 kilometrov dolgo pot nekako že preživeli, bo pa sedenje zadaj vsekakor bolj kazensko. In prtljažnik je majhen, kaj pa pričakujete? Saj gre za športnika.
Tukaj ima menjalnik sprogramiranih deset prestav, med katerimi se pomika bliskovito, v nobenem primeru pa se mi LC se zdi posebej hiter. Pa ima 350 ’konjičkov’ in do stotice potrebuje le dobrih 5 sekund, ampak očitno tako skriva hitrost in tudi potisk v sedež nikoli ni brutalen, da bi zlahka imel še več moči. Malce več drame sem pričakoval in malce več potiska v hrbet tudi. Oblika avtomobila namreč že namiguje na to in tudi še bolj poseben bi bil med samo vožnjo. Tudi za vožnjo počez ni dober. V bistvu je precej udoben za svojo velikost in kar 21-palčna platišča, ki so del paketa first edition, odslej pa del paketa opreme F sport.
Če, sodeč po obliki, menite, da je tole konkurenca kakšnemu ferrariju ali nabritemu porscheju, se motite.
Če, sodeč po obliki, menite, da je tole konkurenca kakšnemu ferrariju ali nabritemu porscheju, se motite. Drzna oblika skriva avtomobil z bolj malo dinamičnimi apetiti; v hitrih zavojih se ne počuti tako dobro kot prej omenjena in tudi občutek na volanu je zgolj povprečen. Je pa po drugi strani zelo nenaporen, tudi če se boste peljali 500 km daleč! Še dobro, ker vas bodo vsi buljili in je pomembno, da iz njega izstopite spočito in pač vedno v stilu. Torej, LC je hiter, ni pa pravi športnik v najbolj osnovnem pomenu besede.
tehnični podatki | lexus LC 500h first edition |
vrsta motorja | bencinski in električni, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 3456 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 264 (359) pri 6.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 500 pri 3.000 |
menjalnik | 4-stopenjski samodejni + e-CVT, 10 programiranih stopenj |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4770 x 1920 x 1345 |
medosna razdalja v mm | 2870 |
prtljažnik v litrih | 172 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2045 (420) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,3/6,0/6,5 |
poraba na testu v l/100 km | 12,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 112.000 |
cena testnega vozila v EUR | 112.500 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 112.500 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















