{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hip-hop za velike

Opel insignia sports tourer 2.0 CDTi innovation

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dobrega konja se ne menja, pravi pregovor, a v avtomobilskem svetu to ne velja. Ko je čas za novo generacijo, je pač čas, in če želi novi model še vedno navduševati kupce, mora popraviti hibe svojega predhodnika.
Hip-hop za velike
Foto: Gašper Miš
10. 7. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

pet metrov dolžine lepo skrije v sloki in atraktivni obliki
namestitev za volanom je odlična, sprednja sedeža vrhunska
na zadnjih sedežih bodo zadovoljni celo poslovneži
odprtina za smuči uporabnost prtljažnika lahko precej poveča
ergonomija je precej dobra, stikal je malo, vse skupaj je pregledno
zaslon na dotik je uporabniško enostaven
matrične LED luči so vrhunske
vozne lastnosti so ena od velikih odlik avtomobila
motor s 125 kW moči nima težav s premikanjem vozila …
… bo pa ob bolj dinamični vožnji zlahka zahteval več kot 8 litrov goriva
ročni menjalnik je sicer zelo dober, malo bolj čvrst pomik ročice bi si še želel
okrasni elementi v notranjosti škripajo, če se jih dotaknejo prsti
glede na zunanje mere bi bilo lahko še več prostora znotraj, predvsem prtljažniku
merilniki kljub delni digitalnosti delujejo zastarelo
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (17 glasov)
test opel insignia sports tourer 2.0 CDTi innovation
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Opel je imel zadnja leta precejšnjo težavo s shujševalnimi kurami in njihovi avtomobili so bili kljub simpatičnim oblinam vedno malce preobilni.

Opel je imel zadnja leta precejšnjo težavo s shujševalnimi kurami in njihovi avtomobili so bili kljub simpatičnim oblinam vedno malce preobilni. Saj veste, kot tiste manekenke, ki so sedaj tako priljubljene, ker imajo kakšno 'kilco' preveč. Vse lepo in prav, dokler od njih ne zahtevate, da naredijo popoln preval naprej. Ali pa od insignie ne zahtevate, da poplesava med zavoji. Govorim o prejšnji generaciji, da bo jasno, nova nima težav, četudi jo povabite na hip-hop.

Torej, da je novinka zrasla v vse smeri, smo zapisali že v tem testu. Tudi karavanska je in do dolžine petih metrov ji zmanjka le še dober centimeter. Kljub temu ne izgleda okorno, prav sloka je in simpatična, meni se še posebej zanimiva zdita okrasna loka zadaj, ki se zajedata v luči. Tudi znotraj nimam veliko pripomb, stikal je malo in v fizični obliki so predvsem tista, ki jih najpogosteje potrebujete, torej za radio in klimatsko napravo, za vse ostalo skrbi pregleden zaslon na dotik. Tudi odlagališč je dovolj, voznikovo okolje je moderno in prijetno.

Je pa res, da je insignia v segmentu, kjer so kupci zahtevni in konkurenti nepopustljivi, zato dodajam, da okrasna plastika pod osrednjim zaslonom in tudi drugod zaškripa, če nanjo pritisnete, kar ni ravno pohvalno, je pa vsaj tiho med vožnjo in če jo pustite na miru. Iskanje dlak v jajcu bi dodalo še, da ne vidim smisla za samodejno vključevanje gretja sedeža v hladnih dneh in tudi samodejni vklop sistema lane assist ob ponovnem vklopu motorja me je zmotil. A za slednjega razumem, da se ponovno vključi, ker vendarle skrbi za varnost. Priporočam pa vzvratno kamero in morda tudi sprednjo, ker je avto res dolg, tudi nos je kar zajeten.

Še kakšno lahko rečemo o prostornosti, kajne? Prtljažnik ponuja 560 litrov prostornine, kar v segmentu ni poseben 'uaaau', je pa precej praktičen. Malo tudi zaradi sredinske odprtine, skozi katero lahko potisnete daljše predmete, recimo smuči, pa bosta zadaj še vedno dva potnika čisto normalno sedela. Precej razkošno, prostora je veliko tudi, če ste zelo visoki. Spredaj pa itak, položaj za volanom je med najboljšimi, sedeža sta vrhunska, takšna z ergonomskim certifikatom AGR sicer doplačljiva, ampak vsekakor ena boljših lastnosti vozila.

Dejansko pa največji plus dajem vožnji, kjer se izgubljeni kilogrami konkretno poznajo. Insignia ni boljša le v primerjavi s prejšnjo generacijo, ampak je vozniško odlična tudi, ko jo postavim ob bok tekmecem. Zelo lahkotna, natančna in prijetna, prav igrivo se zapodi v zavoje in tam boste ob še kar dobrem krmilnem mehanizmu uživali. Če sem spet malenkosten, pri krmiljenju bi v takšnih hitrih trenutkih želel malo več upora in 'teže', ker bi bil potem še bolj komunikativen, a mi je bila za vsak dan in prevladujoče umirjene vožnje njegova lahkotnost vseeno všeč. Krmiljenje je dosti manj umetno po občutku kot v astri. Po drugi strani pa je insignia zelo udobna. Ko bo treba na sestanek peljati zahtevne poslovne partnerje ali uspavati majhne otroke, bo super. Celo na ’18-kah’.

Motor s 125 kW moči oziroma 170 ’konjički’ nima nobenih težav s premikanjem avtomobila.

Motor s 125 kW moči oziroma 170 ’konjički’ nima nobenih težav s premikanjem avtomobila, vedno se zdi povsem dovolj zmogljiv, je tudi dovolj uglajen za ušesa, porabil pa bo okoli 7 litrov ali kakšen deciliter več. V povprečju kar v redu. Tudi menjalniku kaj dosti ne bom očital, je natančen in njegovi hodi dovolj kratki, vsekakor pa v takšen karavan bolj sodi samodejni menjalnik, bo vožnja še prijetnejša in lagodnejša.

40.675 EUR pride takšna insignia in dejansko nimam veliko zamer. Za pogledat je simpatična, pelje se zelo dobro, ergonomija štima, le materiali jo do določene mere malo očrnijo, še posebej, ker je z dodanimi centimetri glede na prejšnjo generacijo posegla v segment, kjer so tekmeci še bolj resni. V šoli bi imela super ocene, sošolci bi rekli, da je pametnjakovič. Do genija pa ji malo zmanjka.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel insignia sports tourer 2.0 CDTI start/stop innovation
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1956
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4986 x 1863 x 1500
medosna razdalja v mm 2829
prtljažnik v litrih 560
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1633 (607)
največja hitrost v km/h 223
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,4/5,6
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 23.200
cena testnega vozila v EUR 28.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.675

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nalim
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 tedni  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 1 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 1 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 1 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 4 meseci  |