S kot Superman
BMW i3s advanced

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Pri zmogljivostih je na papirju tako: 6,9 do sto, še bolj pa presenetijo vmesna pospeševanja, na primer od 50 do 80 km/h. Sicer pa ima S deset kilovatov moči več od klasičnega, skupaj 135 kW, kar pomeni skoraj 185 'konjičkov'. Tudi končna hitrost je malenkost večja, takšen gre 160 km/h, ampak ne priporočam. Prvič, ker pri nas ni dovoljeno, in drugič, ker se takrat baterija prazni hitreje kot pri 6 let starem mobitelu.
Vetrobransko steklo se na spodnjem delu zaje v karoserijo vsaj meter pred volanom.
Sicer je kabina presenetljivo prostorna, štirje potniki imajo dovolj prostora, vedno znova me fascinira globina armaturne plošče, vetrobransko steklo se na spodnjem delu zaje v karoserijo vsaj meter pred volanom. Malce manj je prostora v prtljažniku, ta je plitek, ker je pod njim baterija, a za prevoz vrečk iz trgovine bo dovolj. Hvalim tudi preglednost, sedi se namreč malce višje in stekla so velika, pri vzvratni vožnji pomaga še odlična kamera.
Je pa i3 zelo čvrst, na slabih cestah vas bo zelo premetavalo, udobje skratka ni njegova vrlina. In kljub zajetni moči ter zadnjemu pogonu vozniško ni posebej prepričljiv. Krmilni mehanizem je preveč umeten in obenem preveč direkten, ozke gume pa tudi ne pomagajo pri vsem skupaj. Nikoli ne vem, če sem že na meji ali ne. Zato to ni kakšen M ampak S: bolj športen na ravninah, za napad na zavoje pa ni. Pa cena? Od 43.350 EUR naprej brez subvencije.
tehnični podatki | BMW i3s advanced |
vrsta motorja | električni |
baterija | 33.2 kWh litij-ionska |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 135 (183) |
največji navor v Nm pri vrt./min | 270 |
menjalnik | samodejni, enostopenjski s fiksnim prenosom |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4011 x 1775 x 1577 |
medosna razdalja v mm | 2570 |
prtljažnik v litrih | 260 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1340 (360) |
največja hitrost v km/h | 160 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,9 |
poraba (po NEDC) v kWh | 14,3 |
poraba na testu v kWh | 18,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 39.650 |
cena testnega vozila v EUR | 43.350 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 52.215 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















