Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vrhunska kamuflaža

Ford fiesta 1.0 ecoboost ST-line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Hočete, da ima vaša fiesta pridih športnosti, pa vseeno nočete nabrite različice ST? ST-line je najboljši približek, če šparovček ni tako debel, pa še vrhunsko izgleda z dodatki in v živi barvni kombinaciji s 17-palčnimi platišči.
Vrhunska kamuflaža
Foto: Gašper Miš
3. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oprema ST-line navduši s športnim izgledom
športnost se nadaljuje v notranjosti, kjer je stropna obloga v črni barvi
položaj za volanom je odličen, odlagališč dovolj
zaslon na dotik je lepo odziven, a bi sami izbrali večjega
ST-line fiesto za 10 milimetrov bolj približa tlom …
… in doda športne blažilnike za več veselja med ovinki
kljub temu ostaja dovolj udobna in vozniško zelo suverena
litrski ecoboost s 103 kW moči je zmogljiv in se fiesti lepo poda …
… sploh v kombinaciji z natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom
ni ksenonskih ali LED-luči
zadnja vrata se odpirajo le povprečno široko
cena testnega avtomobila je previsoka
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (8 glasov)
test ford fiesta 1.0 ecoboost ST-line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kako sta nas prepričali Fordovi fiesti z opremama vignale in titanium, si lahko preberete med testi, tokrat pa smo pod drobnogled vzeli različico ST-line, ki kupce nagovarja s športnimi dodatki zunanjosti in po želji tudi z bolj zmogljivim motorjem. Vstopni model namreč premore 1,1-litrski bencinski stroj, ki da od sebe 63 kilovatov moči, skupno 85 'konjev', testni avtomobil pa je poganjal še nedolgo nazaj najmočnejši motor v ponudbi. Litrski trivaljnik proizvede 103 kilovate moči, torej 140 'konjev', in 180 Nm navora že pri 1.500 vrtljajih. Je zelo poskočen in zvezno pospešuje, čeprav štoparica do stotice pokaže samo okroglih 9 sekund. Smo pričakovali še boljši pospešek, ampak pri sodobnih avtomobilih masa in prestavna razmerja naredijo svoje. Motor so tudi bolj zvočno zatesnili, da se sicer še vedno sliši njegova trivaljna dediščina, ampak manj moteče kot prej. Med pospeševanjem tudi ni čutiti nobenih motečih vibracij.

Šeststopenjski ročni menjalnik je nov in zelo natančen, takšen je tudi električni servo, ki je dovolj obtežen, da voznik s takšno fiesto komaj čaka na kakšen ovinek na prazni cesti. Tudi zato je povprečna poraba na testu znašala dobrih 7 litrov. ST-line je 10 milimetrov bliže tlom, pa kljub tršemu vzmetenju še vedno kar dobro prenaša neravnine. Odlična lega na cesti poskrbi za veliko vozniške zabave. Pomaga vektorska razporeditev navora, ki precej učinkovito zavira pravo kolo, da je oprijem optimalen. Ni ravno mehanska zapora diferenciala, je pa vsaj nekaj, da ST-line leti.

Če se boste vseeno odločili za šibkejši motor, boste kljub temu dobili krasna 17-palčna platišča, športna odbijača in bolj zajetne stranske pragove, na notranji strani katerih bo zaščita z napisom ST-line. V notranjosti ne bosta manjkala športna sedeža in spodaj prisekan volanski obroč, tudi aluminijast vrh prestavne ročice in aluminijaste stopalke ter za občutek športne utesnjenosti še temna stropna obloga. V osnovi ima fiesta ST-line v notranjosti 6,5-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki deluje vrhunsko, vendar bi sam vseeno doplačal za večji 8-palčni.

Fiesta je z novo generacijo dobila še kar nekaj novosti. Ne samo, da so na seznamu dodatne opreme ogrevan volanski obroč in sprednja sedeža, za več varnosti so na voljo parkirni senzorji s kamero za vzvratno vožnjo, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in za samodejno preklapljanje med dolgim in kratkim snopom svetlobe luči, tudi sistem, ki opozarja ne nezbranost voznika. Vse to je v testnem avtomobilu naneslo na skupno 4.860 evrov dodatne opreme in seveda je zato cena testnega avtomobila narasla na dobrih 24 tisočakov, medtem ko boste za vstopni model odšteli dobrih 17 tisoč brez popusta. Ja, veliko, ampak če ga res hočete, boste dobili še dva tisočaka popusta, dobili pa enega vozniško najbolj prijetnih avtomobilov v razredu in nasploh.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford fiesta 1.0 ecoboost 103 kW ST-line
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 180 od 1.500 do 5.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4065 x 1735 x 1476
medosna razdalja v mm 2493
prtljažnik v litrih 292
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1164 (506)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/3,8/4,5
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 12.740 (*1.800 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 20.150 (*1.800 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.670 (*1.800 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |