Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

GT za najbolj zahtevne

Peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novi peugeot 3008 nas je navdušil. Ne samo nas, kot smo videli tudi v našem velikem primerjalnem testu PRIMA. Pa lahko Francozi z njim posežejo še višje? Odgovor je GT.
GT za najbolj zahtevne
Foto: Gašper Miš
28. 8. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je pravi posebnež, sploh v takšni barvi res izstopa
notranjost presune s svojo razgibanostjo in kakovostjo …
… obenem pa še z uporabnostjo
položaj za volanom je odličen kljub posebnostim znamke
možnost menjave notranjega ambienta in grafike merilnikov je zanimiva
sedežna masaža je med boljšimi
samodejni menjalnik je zelo dober in ga priporočam
pri večjih hitrostih je pohvalno tih
tako zmogljiv motor nikoli ne razočara
doplačilo za tako bogato opremo je precejšnje
občutek na volanu ni najboljši
manjkata vsaj dve stikali za klimatsko napravo
poraba goriva je prevelika
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (19 glasov)
test peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Gre za najbolje opremljeni 3008, ki ima v primerjavi s prejšnjim dve pomembni ter opazni prednosti. Za začetek zanimivo funkcijo, pri kateri lahko izbirate med dvema notranjima ambientoma, umirjenim in bolj športno naravnanim, oba spremlja še svoj parfum. Tega seveda nujno ne potrebujete, je pa zanimiv dodatek, ki obenem spremeni še grafiko merilnikov. Pač, če vas zagrabi želja po spremembi, hitro prestavite, v nos vam butne vonj svežine in vas prebudi. Tokrat sta tudi sprednja sedeža znala masirati in to celo precej dobro. Med osmimi programi lahko izbirate in tudi določate, kateri del hrbta vas najbolj muči.

Druga razlika je v moči motorja. Verjamem, da boste že pri 88-kilovatnem oziroma ’120-konjskem’ zadovoljni, ker čisto solidno potegne, tale pa je za tiste, ki hočete več. 133 kilovatov je moči oziroma 180 ’konjev’, zato je takšen 3008 vedno in povsod suveren. Pospešuje hitro in moči mu res ne manjka, priporočam ga seveda s takšnim samodejnim menjalnikom, ker res dobro sodelujeta. Le poraba je ves čas nad 8 litrov, kar nikakor ni malo, je pa res, da manjša ni bila niti pri šibkejšem 3008. In zopet moram pohvaliti, da je ta avtomobil pri večjih hitrostih tih in uglajen, če ste veliko na avtocesti, je tako dobra zvočna zatesnitev nedvomno vredna veliko.

Nagibanja ni veliko in vožnja obenem niti ni pretrda, udobja nižjega 308 pa vseeno ne pričakujte.

Lahko ponovim, da se 3008 tudi pelje lepo, čeprav sam pogrešam malce več občutka na volanu, preveč umetno je vse skupaj, res pa je tole družinski avtomobil, zato ne moti toliko. Nagibanja ni veliko in vožnja obenem niti ni pretrda, udobja nižjega 308 pa vseeno ne pričakujte, saj so vsi križanci na slabših podlagah manj prizanesljivi do zadnjic potnikov. Ni pa prehudo, niti nič slabše od ostalih predstavnikov.

Če se vrnem k notranjosti, oprema GT prinese še malce več atraktivnosti znotraj, čeprav, tudi navadni izgleda res dobro. Tokrat je denimo namesto tkanine armaturno ploščo krasil les, ki sicer dobro izgleda, a je meni tkanina bistveno bolj simpatična in posebna. Pač, moj okus, vaš pa morda ne. In nasploh lahko še enkrat ponovim, da cenim potniško uporabnost, pogosto se namreč zgodi, da atraktivnost za seboj prinese nekaj manj funkcionalnosti, tukaj te težave ni. Sprednjima potnikoma se bo sicer zazdelo, da je vse skupaj malce utesnjeno, a le zato, ker je osrednji greben precej širok, vseeno pa je prostora dovolj. In tudi prtljažnik je radodaren, seveda pa boste sami morali pogledati, če ustreza vašim potrebam; po litrih je povprečen, morda so pa nadpovprečne vaše potrebe in potrebujete 5008.

Pri bogato opremljenih različicah je navadno težje najti hibe. Če gledam zgolj ceno in ugotovim, da je takšen od prejšnjega dražji za 6.500 eur, pa že težko rečem, da jih je vreden. Tudi šibkejši izgleda fantastično in dovolj dobro potegne, za razliko pa si nekaj let lahko tedensko privoščite pravo masažo pri privlačni Tajki, ki bo hrbtu in očem ponudila še veliko več ugodja. Če ste toliko evrov za GT v mošnjičku vseeno zbrali, pa kar brez slabe vesti, tudi 3008 GT je odličen.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 3008 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT6
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4477 x 1841 x 1624
medosna razdalja v mm 2675
prtljažnik v litrih 591
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1465 (625)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,4/4,8
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 20.390
cena testnega vozila v EUR 34.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |