Najboljše iz obeh svetov
Hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT premium

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Električni ioniq je seveda zanimiv in za večino voznikov je za večino voženj odličen, 200-kilometrski doseg je v skoraj vseh primerih dovolj velik. Včasih pa vseeno ni in ko smo se veliko vozili, smo ga polnili vsak dan, ker nismo želeli biti nervozni in se spraševati, če je v baterijah dovolj 'soka' za jutrišnjo pot med Ljubljano in Kranjem. Ko boste šli na dopust, se pripravite, da boste najverjetneje stali ob polnilnici ter ob pitju kave čakali, da se baterija napolni.
1,6-litrski bencinski motor v tem avtomobilu ima odličen energetski izkoristek, Hyundai celo trdi, da je ta najboljši v razredu, deluje pa po Atkinsonovem ciklu, ki je značilen za praktično vse hibride. Takšen cikel namreč porablja manj goriva, a po drugi strani zaradi tega nekaj izgubi na moči, zato za športna vozila ni primeren, je pa za takšna, kjer je najpomembnejša učinkovitost. Dodatno mu pomaga še 32-kilovatni elektromotor.
Ko smo bili vestni in ga polnili vsakih nekaj dni, je bila poraba le dva litra na sto kilometrov, kljub temu da smo se večinoma vozili po avtocesti.
Vas zanima, kako zadeva deluje v praksi? Ko smo bili vestni in ga polnili vsakih nekaj dni, je bila poraba le dva litra na sto kilometrov, kljub temu da smo se večinoma vozili po avtocesti. Ko smo skoraj cel teden pozabili polniti baterije, je poraba zrasla na štiri litre, kar vseeno pomeni, da je ioniq zelo varčen. Pozabite na smrdljive dizle, tole porabi še manj goriva, predvsem pa je med vožnjo povsem tih. Vgrajen polnilnik zagotavlja, da ga najhitreje lahko polnite z močjo 3,3 kilovata. To pomeni, da se bo na hitrih polnilnicah napolnil v slabih treh urah, torej je lahko polnilno mesto celo 22-kilovatno, pa se baterija ne polnila močneje kot s 3,3 kilovata. Na domači vtičnici bo postopek trajal približno pol dlje.
tehnični podatki | hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT premium |
vrsta motorja | bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1580 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 107 (146) pri 5.700 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 270 pri 4.000 |
menjalnik | robotiziran, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4470 x 1820 x 1450 |
medosna razdalja v mm | 2700 |
prtljažnik v litrih | 550 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1552 (418) |
največja hitrost v km/h | 178 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 0,0/4,0/1,1 |
poraba na testu v l/100 km | 4,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 24.990 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 33.490 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 34.990 (*2.000 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















