Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tiha voda bregove dere

Honda civic 1.0 VTEC turbo elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Honda tudi v novem civicu ponuja 1,6-litrski turbodizelski motor, ki je eden najboljših na trgu. A sta dejansko še bolj mamljivi bencinski alternativi, sploh z litrskim turbobencinarjem pod pokrovom.
Tiha voda bregove dere
Foto: Gašper Miš
14. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika polarizira in to štejem v plus, čeprav vsem ni všeč
notranjost je pregledna in ergonomsko večinoma super
prostora je veliko, prtljažnik je naravnost ogromen
stranski rolo je po svoje zanimiv, ker hipno poveča prtljažnik
občutek na volanu je odličen, eden najboljših v segmentu
podvozje je uravnosteženo in izpiljeno, zato je civic udoben …
… in športen, če od njega to zahtevate
litrski trivaljnik je miren in prijeten, tudi dovolj zmogljiv
poraba goriva je vredna pohvale
asistenčni sistemi budno pazijo na potnike in niso nadležni
nekatera stikala so preveč ceneno plastična
vmesnik zaslona na dotik je prepočasen
zadek civica je res preveč nenavaden za vse okuse
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (20 glasov)
test honda civic 1.0 VTEC turbo elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V bistvu je tako prijeten, da naj vas kakšen liter manjša poraba dizelske alternative sploh ne gane.

Razumem, 1,5-litrski turbobencinar z nekaj več kot 130 kilovati moči ni za vsakogar. Nekaterim se zdi premočan in ob umirjeni vožnji seveda tolikšne konjeniške zaloge ne potrebujete, pa čeprav motor ni prav nič naporen ali robusten, obenem pa zna biti tudi pri porabi zmeren. Test si lahko preberete tukaj. Za takšne voznike je zato primernejši litrski turbobencinski motor s 95 kilovati moči oziroma s 129 ’konjički’. V bistvu je tako prijeten, da naj vas kakšen liter manjša poraba dizelske alternative sploh ne gane.

Litrski turbobencinar ima le tri valje, a boste bolj robat zvok, ki je značilen za takšne motorje, slišali le takrat, ko ga boste pošteno zavrteli. Je namreč eden bolj umirjenih in tihih trivaljnikov na trgu, kar je spet lep dokaz, da se pri Hondi glede tehnike nikoli ni treba spraševati, stvari so vedno odlične. Motor je uglajen tudi pri pospeševanjih, kar pomeni, da vleče zelo zvezno in brez posebnih sunkov v določenem režimu vrtljajev, čeprav se ne vrti tako visoko kot legendarni Hondini atmosferski motorji. Več ali manj tudi ne deluje prisilno polnjen, čeprav še zdaleč ni tako odziven kot so bili njihovi motorji nekoč. Ima pa zato bistveno več navora in je bolj prijeten za vožnjo v srednjem, torej delovnem območju vrtljajev.

Pri porabi je zmeren, brez težav bo zahteval le okoli 6,5 litra.

V praksi je zato dovolj zmogljiv in nenaporen, nikoli se vam ne bo zdelo, da je moči premalo. No, skoraj nikoli; ko boste izkoriščali vrhunsko podvozje, si boste morda le zaželeli nekaj več motornega udarca. Vseeno pa ob normalni vožnji ni podhranjen in boste brez težav tudi prehitevali. Pri porabi je prav tako zmeren, brez težav bo zahteval le okoli 6,5 litra, kar ob 4,5 metra dolgem avtomobilu ni veliko. Tudi bolj dinamični ne boste pogosto nad sedmimi litri.

Da je civic oblikovni posebnež, smo povedali že v prejšnjem testu. Lahko vam je všeč ali pač ne, lahko vam je celo všeč velik del, čisto vse pa ne. Kot meni: zadek se mi ne zdi simpatičen, bok in nos pa. Še posebej sprednji del, ki je res agresiven. Znotraj manj polarizira in ohranja Hondino tipično prostornost, prtljažnik je namreč enormen in ponuja še zajeten prostor pod polico dvojnega dna, po svoje je simpatičen tudi rolo, ki se ga enostavno zloži na stran. Tudi potnikom je namenjeno res veliko prostora, sedeži so udobni in notranjost v veliki meri brez napak.

Povsem brez pa ne, zaslon oziroma njegov vmesnik je počasen in ne najbolj intuitiven. Za klimatsko napravo manjka kakšno stikalo, da ne bi bilo treba vedno v poseben meni, in nekateri gumbi na volanu so iz preveč cenene plastike. Kar je hecno, ker so tisti drugi zraven njih prav prijetni. Skratka, notranjost je umirjena, glavnina stvari je super in nasploh položaj za volanom odličen, kakšna malenkost pa bi morala biti boljša.

Ampak tudi na to boste pozabili takoj, ker je čisto vse ostalo odlično, še posebej podvozje. Civic je eden najbolj prijetnih, morda celo najbolj prijeten v svojem segmentu. Podvozje je tako odlično, da ostaja udobno in prijetno, uravnoteženost vozila pa po drugi strani omogoča tudi velike hitrosti v zavojih in zelo mirno lego. Z dobrim občutkom na volanu, ki vedno pove, kaj se dogaja pod vami. Kaj pomeni 'velike hitrosti'? Daljše zavoje zlahka prenese s hitrostjo, ki jo komajda vzdržuje celo nabriti clio RS. Za udobno kombilimuzino ni slabo, kajne?

Če se vam torej oblika ne zdi preveč ekstravagantna in vas kakšna malenkost znotraj ne gane, je civic vsekakor vreden poštenega razmisleka.

Če se vam torej oblika ne zdi preveč ekstravagantna in vas kakšna malenkost znotraj ne gane, je civic vsekakor vreden poštenega razmisleka. Tudi njegova cena je več kot odlična; z opremo elegance in s takšnim motorjem namreč stane le malce nad 20 tisočakov, pa ob vseh ostalih stvareh ponudi še kopico varnostnih elementov, za katere trdim, da delujejo izjemno pozorno in kar najmanj moteče. Pred morebitnim naletom vas bo hitro in nežno opozoril, a zaznavno in brez panike. In še slovensko zna govoriti civic, kar je tudi svojevrsten dosežek.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic 1.0 VTEC turbo elegance
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 988
moč v kW (KM) pri vrt./min 95 (129) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 2.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4518 x 1799 x 1434
medosna razdalja v mm 2697
prtljažnik v litrih 478
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1348 (427)
največja hitrost v km/h 203
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,4/5,1
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 18.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 22.290 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.840 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |