Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Znak na maski pomaga

Volkswagen T-roc 1.5 TSI ACT sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Volkswagnov T-roc ima eno veliko srečo – da je volkswagen. Velik znak VW mu pomaga, da je takoj bolj zaželen in da zanj vedo praktično vsi. Tudi tisti, ki tradicionalno prisegajo na golf.
Znak na maski pomaga
Foto: Gašper Miš
20. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je večini všeč in je prepoznavno volkswagnovska
kabina je dovolj prostorna, prtljažnik še posebej
namestitev za volanom in preglednost iz avta sta dobra
motor ima med priganjanjem celo malo rezek zvok
v srednjem območju vrtljajev je bencinski agregat zelo prožen
med zelo umirjeno vožnjo se izklapljata dva valja, poraba je takrat majhna
ročni menjalnik je zelo prijeten za uporabo, ker je natančen
podvozje odlično skrbi za udobje in zmerno dinamiko
zvočna zatesnitev bi bila lahko boljša
poraba goriva ni majhna, če voznik izkorišča vse ’konje’
speljevanje je z ročnim menjalnikom in tem motorjem precej ’cukajoče’
materiali v notranjosti niso na nivoju, ki ga pričakujemo ob ceni
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (21 glasov)
test volkswagen T-roc 1.5 TSI ACT sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zdaj je pač trend, da imajo vsi težave s križem in da vsem manjka prostor nad glavo, zato morajo biti avti dvignjeni od tal.

Zdaj je pač trend, da imajo vsi težave s križem in da vsem manjka prostor nad glavo, zato morajo biti avti dvignjeni od tal, in Nemci so ob pravem času odgovorili s svojim T-rocom, čeprav so zamudili praktično vse vlake. S tiguanom so, na primer, takrat precej hitreje odgovorili na želje trga. T-roc zdaj odžira kupce golfu in seveda drugim znamkam, v tem testu modela z dizelskim 2.0 TDI pa si lahko preberete, zakaj.

Tokrat je na vrsti 1.5 TSI ACT. Kaj je ACT? Active Cylinder Technology, kar pomeni aktivno izklapljanje dveh valjev, ko so obremenitve motorja zelo majhne, s čimer privarčuje nekaj malega goriva. Kljub temu pridela največ 110 kilovatov, to je 150 ’konjev’, kar se sliši veliko, v praksi pa je moči ravno prav. Sploh prožnost je navdušila pri tem motorju, saj ponuja 250 njutonmetrov navora že med 1.500 do 3.500 vrtljaji, čeprav je v čisto spodnjih vrtljajih tik nad prostim tekom še vedno len. Ravno zato priporočam robotiziran menjalnik DSG, ker je z ročnim speljevanje bolj kot ne muka, testni T-roc je stalno ’cukal’, čeprav je sam menjalnik odličen, ker ročica zelo lepo teče med šestimi prestavami in je natančna.

Motor ima med priganjanjem celo malo rezek zvok, plus za tiste, ki boste takšen T-roc kdaj malo bolj pognali. Sama vožnja je namreč pričakovano zelo dober kompromis med udobjem in nekaj dinamike, dokaj redka lastnost avtomobilov v tem segmentu. Pozna se, da ima T-roc platformo, ki ima malenkost širši kolotek od golfove, da ne izgubi toliko pri sami dinamiki zaradi višje karoserije, po drugi strani pa se štirikolesno gnani modeli, kot je bil 2.0 TDI 4motion, peljejo še bolje, saj imajo zadaj namesto poltoge preme večvodilno. Poraba je ob zmerni vožnji še kar majhna, na našem testu pa sploh ne, dobrih 8 litrov je znašala na 100 prevoženih kilometrov.

T-roc je tudi presenetljivo prostoren, sploh prtljažnik s 445 litri navduši glede na zunanje mere. Cena pa ne preveč, dobrih 26 tisočakov nikakor ni malo, čeprav je eden najboljših malih križancev. Ampak je že tako, da je v tem primeru golf boljša izbira, ker se pelje še bolje, ima v notranjosti boljše materiale in manj hrupa, ni pa seveda višje od tal kot nekoč T-rocov predhodnik golf country.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen T-roc 1.5 TSI ACT sport
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1498
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 5.000 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 3.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4234 x 1819 x 1573
medosna razdalja v mm 2590
prtljažnik v litrih 445
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1330 (520)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,7/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 18.839
cena testnega vozila v EUR 23.880
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.533

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |