Mali Rambo
Suzuki swift 1.2 VVT 4WD SHVS elegance

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Swift znotraj deluje ceneno, ne le zaradi trde plastike vse naokoli, splošen občutek je takšen.
Bom pa tokrat začel s tistim, kar me najbolj moti. Pravzaprav z edino stvarjo, ki me moti. Saj veste, včasih ti je nekaj všeč in te moti zgolj kakšna malenkost, pa je najlažje to takoj povedati in je potem mir z neprijetnimi stvarmi. Swift znotraj deluje ceneno, ne le zaradi trde plastike vse naokoli, splošen občutek je takšen. Pač, kot avti izpred kakšnih desetih let. Evo, rešeno. Gremo k zanimivostim.
Potem pa še cena. Takšen s hibridnim sklopom in najbogatejšo opremo pride 15 'jurjev' in pol. In to s štirikolesnim pogonom.
Potem pa še cena. Takšen s hibridnim sklopom in najbogatejšo opremo pride 15 'jurjev' in pol. In to s štirikolesnim pogonom. A je treba kaj dodati? Najbrž ne … To je pač super cena za še bolj super avtomobil, ki ima notri velik zaslon na dotik in kup asistenčnih sistemov. Celo zavira sam, če pač gledate drugam in ne na cesto. Sicer opozarja precej panično in skoraj za vsako figo, ampak je pa vsaj ves čas buden. Je pa res, da bi si lahko zapomnil, da sem opozarjanje pred naletom izključil tudi po tem, ko sem motor vozila izklopil in ponovno zagnal.
Swift je trenutno eden najboljših predstavnikov segmenta, zato mu tisto pikro iz uvoda skoraj povsem odpustim. Lahko bi me sicer malo bolj razvajal z udobjem, ampak me zato bolj prepriča z vožnjo. In pogonom. In prostornostjo. Zato se ne bojim, da tudi najnovejša generacija ne bo ob zaključku svoje poti čez nekaj let pustila pri kupcih zelo pozitivnega vtisa.
tehnični podatki | suzuki swift 1.2 VVT 4WD SHVS elegance |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1242 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 66 (90) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 120 pri 4.400 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3840 x 1735 x 1520 |
medosna razdalja v mm | 2450 |
prtljažnik v litrih | 265 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 980 (425) |
največja hitrost v km/h | 170 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,9/4,2/435 |
poraba na testu v l/100 km | 6,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 10.350 |
cena testnega vozila v EUR | 15.250 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 15.550 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















