Velika noga za velike čevlje
Renault megane R.S. TCe 280 energy cup

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Prejšnja generacija R.S.a je bila v našem uredništvu velikokrat na testu. Preizkusili smo vse različice, klasični R.S., pa takšnega s podvozjem cup, različico trophy in vedno znova smo bili navdušeni. Pozimi, poleti, vedno. To je bil avtomobil, ki enostavno mora iti v zgodovino kot eden najboljših ’hot hatchev’, slovenskega izraza še vedno nisem našel, ampak saj veste, kaj mislim. In to pomeni, da mora novi stopiti v zelo velike čevlje.
Tako opremljena ibiza s praktično vso opremo pride dobrih 20 jurjev, ampak dobite pa skoraj vse, kar zaenkrat segment ponuja.
Oblikovno ne bo problem, samo poglejte ga. V tej barvi kar sije in je eden najbolj nastopaških predstavnikov razreda, res pa vas bo izbira takšne barve oklestila za več kot tisočak in pol. Zadaj celo izgleda kot kakšen DTM-dirkalnik, čista agresija. In pet vrat ima, zato je povsem uporaben, jaz sem zlahka vozil naokoli družino, vmes celo pozabil, da so z menoj, dokler me žena ni opozorila, da je tempo vožnje postal prehiter.
Kar me res moti oziroma pogrešam, je zvok.
Kar me res moti oziroma pogrešam, je zvok. Pravzaprav pomanjkanje zvoka, ne glede na to, katerega od programov izberem. Vedno je pretih in premalo poka iz izpuha. Še največ v programu sport, se mi zdi, ampak maj kot kakšen i30, focus RS in celo manj kot leon cupra. Manjka mu nekaj karakterja, ki ga bo bojda dobila šele različica trophy.
Dobrih 37 jurjev pride točno takšna igrača. Ni malo, ampak dobre stvari nikoli niso poceni. Vas pa opozarjam, da vas bo hitro zasvojil in očitno v velike čevlje stopa zelo samozavestno.
tehnični podatki | renault megane R.S. TCe 280 energy cup |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1798 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 205 (280) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 390 pri 2.400 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4372 x 1874 x 1445 |
medosna razdalja v mm | 2669 |
prtljažnik v litrih | 384 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1482 (423) |
največja hitrost v km/h | 255 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,2/6,1/7,2 |
poraba na testu v l/100 km | 12,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 14.690 |
cena testnega vozila v EUR | 29.390 (*1.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.520 (*1.000 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 01 domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 domača premiera - fiat scudo | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 domača premiera - kia Xceed | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 21 domača premiera - lexus RX | 22 | 23 domača premiera - električna vozila MG | 24 domača premiera - ford ranger raptor | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 domača premiera - BMW M power | 01 | 02 |
toyota corolla | 128 |
fiat 500 | 125 |
dacia sandero | 113 |
renault captur | 111 |
renault clio | 103 |
Podatki veljajo za februar 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















