Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Potrebe trga narekujejo tempo

Opel grandland X 2.0 CDTI AT ultimate

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če bi želel razjeziti navdušence nad opli, bi rekel, da je grandland X v bistvu samo preoblečen peugeot 3008. Izjava ni fer, ampak je pač prišel na ceste za peugeotom. Če bi bil prej, bi lahko rekel obratno.
Potrebe trga narekujejo tempo
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš
16. 11. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovna zadržanost je lahko tudi prednost
notranje okolje je ergonomsko zelo dobro zamišljeno
uporabljeni materiali v kabini so večinoma kvalitetni
kabina je zelo zračna, preglednost je odlična
prostora je veliko, odlagališč ravno tako
prtljažnik navduši s prostornostjo in dostopnostjo
dvolitrski motor navduši z uglajenostjo in prožnostjo
samodejni menjalnik z osmimi prestavami je zelo dober
podvozje je dovolj udobno, da je vožnja prijetna
slika vzvratne kamere se zatika
končna izdelava ponekod (levo na voznikovih vratih) dobesedno škripa
krmilni mehanizem je malenkost prelahkoten
poraba goriva je velika
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (10 glasov)
test opel grandland X 2.0 CDTI startstop AT ultimate
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dejstvo je, da sta oba izdelana na enaki platformi, a sta si vseeno precej različna: karakterno, oblikovno in tudi vozniško. Za začetek Opel z grandlandom X cilja na več elegance. 3008 je vsekakor zanimiv, a dvomim, da je ravno eleganca tista beseda, ki so jo iskali oblikovalci, ko so risali njegovo zunanjo podobo. Je futuristična in atraktivna, grandland X pa prepričuje z umirjenimi in elegantnimi potezami. Sploh v modri barvi in z velikimi platišči je prav uglajen. In moderen.

Znotraj je zgodba podobna. Če je 3008 zelo razgiban in poln okrasno zavihanih elementov, grandland X ostaja bolj umirjen. In spet bolj eleganten, ne stavi namreč vsega na atraktivnost prvega pogleda. Velik zaslon na dotik je pregleden, stikal je malo, materiali dobri, vse skupaj je prečiščeno in niti malo konfuzno. Tudi izdelava nasploh je precej dobra, zmotilo nas je edino škripanje voznikove vratne obloge, kadar je na njej počivala leva roka.

Prtljažnik grandlanda X je prostoren že po litrih in eden najbolj praktičnih v segmentu.

Pri velikosti teh predstavnikov je jasno, da litri niso vedno edina pomembna postavka, kar smo že večkrat dokazali na našem velikem primerjalnem testu PRIMA. Prtljažnik grandlanda X je prostoren že po litrih, predvsem pa je eden najbolj praktičnih v segmentu. Odprtina je široka, nakladalni rob pa ne posebej visok. Družina z dvema otrokoma se glede prostornosti ne bi smela pritoževati.

V bistvu grandland X niti vozniško ni zelo podoben peugeotu 3008. Skupno jima je le nenehno malenkostno pretresanje potnikov, saj so takšni mini tresljaji pač značilni za vsa višja vozila. To kar vzemite v zakup, če si želite zadnjico voziti nekoliko višje. Sicer je pa krmilni mehanizem tukaj manj neposreden in bolj komunikativen, zato mi je bolj všeč. Oplovci so svoje delo opravili zelo dobro in grandland se nasploh pelje precej dobro, je dovolj udoben in pohvalno tih, vožnja pa je lahkotna in vedno zanesljiva, seveda z uhajanjem nosu med pretiravanji.

Dvolitrski motor s 130 kW je povsem dovolj zmogljiv in skoraj identičen je že poganjal tale 3008. Je tih, prožen in prijeten, le pri porabi goriva ni posebej zadržan. Pod osem litrov na sto kilometrov ne bo šlo, raje računajte še na kakšen deciliter več. Prvič pa sem tokrat preizkusil njihov novi 8-stopenjski samodejni menjalnik. Super je, ker prestavlja povsem neopazno in zelo hitro, ne cuka pri speljevanjih, v bistvu me niti ne moti, da nimam obvolanskih prestavnih ročic, tako dober je. Ga vsekakor priporočam, ker je vožnja lahkotnejša.

Grandland X je torej precej eleganten predstavnik križancev, ki morda s svojim videzon ne udari tako na čustva kot 3008. Kar pa ne pomeni, da ne pade v oči, je opazen, a bolj boste cenili njegovo umirjenost in eleganco, le pravo barvo izberite, takšna modra mu zelo pristoji. Najbrž se bo z leti tudi lepše staral od svojega polbrata, ker pač ni tako oblikovno udaren in poseben. Za 37 tisočakov boste dobili prostoren avtomobil z bogato in privlačno notranjostjo, z dobrima preglednostjo in uporabnostjo, da je soroden s peugeotom, pa boste opazili le po vzvratni kameri, katere slika se tudi tukaj zatika. Hkrati je grandland X tudi neprimerljivo boljši izdelek, kot sta bila v svojem času antara ali pred njo frontera. Pa to ne pomeni, da so morali deliti tehnologijo s Francozi, le Nemci so se tokrat bolje odzvali na potrebe trga.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel grandland X 2.0 CDTI AT ultimate
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4477 x 1856 x 1609
medosna razdalja v mm 2675
prtljažnik v litrih 514
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1500 (590)
največja hitrost v km/h 214
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,6/4,9
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 20.490
cena testnega vozila v EUR 33.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.380 (*1.450 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 5. 2019
Maj 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809  domača premiera - renault twingo
101112
1314  mednarodna premiera - toyota supra
domača premiera - Volkswagen električna mobilnost
15  domača premiera - kia proceed
1617  domača premiera mercedes-benz CLA
1819
2021  domača premiera - škoda scala
222324  domača premiera - Hyundai serija N
2526
2728  mednarodna premiera - mitsubishi ASX
2930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: snikrs
Obvestila
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 23 urami  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 dnevi  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 dnevi  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 dnevi  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 dnevi  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 dnevi  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 tedni  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 tedni  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 1 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 1 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 2 meseci  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 2 meseci  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 2 meseci  |