Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prijazne sorte črv

Honda CR-V 1.5 turbo elegance navi

Avtor prispevka: Anže Jereb
Peta generacija honde CR-V oblikovno kupce najbrž zopet deli na dva pola, se pa pod oblinami skriva zelo prostoren in prijeten avtomobil. Tudi cenovno je na zelo dobrem položaju.
Prijazne sorte črv
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš
17. 1. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je malce nenavaden, a zanimivo zašiljen
prtljažnik ostrih robov znova navduši s svojo prostornostjo
velika stekla vsenaokoli zagotavljajo odlično preglednost
prostora na zadnji klopi je ogromno, sedeži so tudi udobni
voznikovo okolje je lično urejeno in zelo uporabno
imitacija lesa je le imitacija, a je prijetna
voznikovo desno koleno počiva na blazinici
občutek na volanu je odličen, podvozje zelo dobro
motor se zelo rad vrti in ne deluje prisilno polnjeno
poraba je lahko le dobrih sedem litrov, osem, če boste hitri
menjalnik je prijetno blizu in zelo natančen
gumbi na volanu še vedno delujejo ceneno
vmesnik zaslona je preživet
vžig motorja možen le z vklopom elektronske ročne zavore
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (20 glasov)
test honda CR-V 1.5 VTEC turbo 2WD elegance navi
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pri Hondi smo menda že navajeni, da s svojimi modeli oblikovno malce polarizira. Recimo s civicom, pri katerem se zdi, da nima neke osnovne oblikovne niti, pa tudi z večjim CR-V. Že prejšnji je imel precej nenavaden zadek, ta pa ga ima tudi. Ampak ta mi je bolj všeč, bolj ameriško deluje in nič kaj azijsko … Pa nimam posebnih čustev do Amerike, le CR-V mi je zdaj bolj simpatičen na pogled. Sploh spredaj, kjer s širokim gobcem deluje nastopaško.

Je pa spet ostrejša oblika zadka poskrbela za ogromno prostora. Prtljažnik ima 561 litrov in je zelo uporaben, po novem imate pri opremah elegance in lifestyle celo opcijo dodatnih dveh sedežev, potem je prostornina za okoli 100 litrov manjša, boste pa prepeljali več ljudi. Ob podiranju naslonjal druge vrste dobite dober kubik prostora, predvsem pa se sedeži podrejo v ravno dno, kar je sila priročno. Ob tem je v dvojnem dnu prtljažnika še prostor za rezervno gumo pravih dimenzij.

Tudi prostornost v kabini ostaja domena tega avtomobila, vrata se odpirajo izjemno široko, zato je vstopanje sila enostavno, prostora in udobja pa je zadaj veliko. Ker so stekla velika, je tudi preglednost ven odlična, isofix je enostavno dosegljiv in to bo družinam zelo všeč. Zadaj tudi odraslim nikjer ne bo zmanjkalo prostora, za zame nastavljenim vozniškim sedežem ostaja skoraj pol metra široko 'brezno', kamor noge lahko pospravijo tudi košarkarji.

In podobno je spredaj: položaj za volanom je praktično perfekten, to pač Honda od nekdaj zna. Okolje je nadvse prijetno, sedeža udobna, ročica zelo natančnega menjalnika takoj pri roki in uporabnih odlagališč je ogromno. Na volanskem obroču so popravili nekaj stikal, eden od gumbov ni več narebran in deluje manj ceneno, čeprav malo še vedno, osrednji zaslon pa je dobil vrtljiv gumb za nastavljanje glasnosti, kakršnega bo imel tudi prenovljeni civic. Nasploh je okolje lično urejeno in na oko prijetno, voznik ima ob desnem kolenu celo blazinico, da noge ne buta v trdo plastiko.

Precej malo pretresa za tip vozil in ni pretrd, obenem se suvereno zmore zapoditi tudi v zavoje.

Čeprav pri Volanu vedno poudarjamo, da nismo posebni pristaši križancev, predvsem zaradi manjšega vozniškega udobja, nas včasih kakšen prav prijetno preseneti. Tale že. Precej malo pretresa za tip vozil in ni pretrd, obenem pa se prav suvereno zmore zapoditi tudi v zavoje. Seveda z njim tega pogosto ne boste počeli, je pa pomembno, da je občutek na volanu dober in volan je ravno prav obtežen, podvozje pa tudi uboga voznikove ukaze. Tudi glomazno in nerodno ne deluje, ker je preglednost res dobra.

Tudi motor je dober, v tem primeru je pod pokrovom 1,5-litrski turbobencinar z malce manj moči kot v civicu, 127 kW oziroma 173 ’konjičkov’ ponuja. Seveda zaradi večjih mer in manjše moči ni tako suveren kot v manjšem in lažjem civicu, pa tudi porabi kakšen liter več, okoli 8, če boste bolj hitri, sicer pa dobrih sedem. Je pa zelo prožen in nenaporen, kot se v takšnem avtu spodobi, težav pa nima niti z vrtenjem, če boste to želeli. In celo dokaj zanimiv zvok oddaja takrat, skoraj po vzoru nabritih motorjev s konca 90ih let. Me pa moti, da je treba pred vsakim zagonom motorja vključiti ročno zavoro, sicer motor ne zabrni. Kljub stisnjeni sklopki in desni nogi na stopalki zavore.

Pohvaliti moram še paket asistenčnih sistemov Honda Sensing. S praktično vsemi elementi je na voljo že v osnovni opremi, predvsem pa sistemi zelo dobro delujejo. Dovolj hitro in obenem praktično povsem nemoteče. Se mi zdi, da ravno pri Hondi večina sistemov deluje najmanj naporno, brez posebnih paničnih piskanj, ko to ni potrebno.

Okroglih 30 'jurčkov' stane CR-V z opremo elegance navi. Glede na precej bogato opremo se mi cena zdi dobra, seveda pa je imel tokratni le sprednji pogon, pa je  v ponudbi še štirikolesni. Kmalu pride k nam tudi hibrid, ki bo porabil manj goriva in ponudil še več moči, tisti bo najbrž še bolj zanimiv. In dražji.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 1.5 VTEC turbo 2WD elegance navi
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1498
moč v kW (KM) pri vrt./min 127 (173) pri 5.600
največji navor v Nm pri vrt./min 220 od 1.900 do 5.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4600 x 1855 x 1679
medosna razdalja v mm 2663
prtljažnik v litrih 561
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1523 (627)
največja hitrost v km/h 211
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,4/5,6/6,3
poraba na testu v l/100 km 8,9
cena osnovnega vozila v EUR 27.900
cena testnega vozila v EUR 29.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 243
volkswagen golf 204
renault clio 181
volkswagen golf 137
volkswagen T-cross 123

Podatki veljajo za november 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 16 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  |