Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pozna jesen

Škoda octavia combi 2.0 TDI DSG family

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Verjetno je škoda octavia combi eden od avtov, ki se najbolje stara glede na prodajne številke. V času testa je bil november in mesec prej je bil tole najbolje prodajan avtomobil v Sloveniji, več kot 300 so jih prodali. Je potrebno dodati še kaj?
Pozna jesen
Foto: Gašper Miš
11. 3. 2019 ob 18:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

to je eden od brezčasnih avtomobilov, ki nikoli ne izgleda zastarelo
zaradi priljubljenosti odlično ohranja vrednost
prostor v kabini je odlično izkoriščen, na zadnji klopi je veliko prostora
prtljažnik še bolj navduši s prostorom, ki je tudi pravokotno oblikovan
dvolitrski TDI je zmogljiv in zmerno potraten
sedemstopenjski DSG deluje praktično brezhibno
multimedijski vmesnik deluje enostavno in hitro, zaslon je kvaliteten
ob zmerni ceni glede na bogato opremo se zdi dober nakup
marsikateri voznik vas bo zamenjal za provido
pričakovano ne mara hitrih ovinkov in menjav smeri
luči nimajo funkcije ’auto’, da bi se same vklapljale in izklapljale
oblikovanje je pri tem avtu v drugem planu oziroma ga sploh ni
motor deluje neuglajeno, ker je dokaj glasen in tresljaji se čutijo v kabini
prtljažni prostor ima nakladalni rob in stopnico, ko podrete naslonjali klopi
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (29 glasov)

Octavia tretje generacije je med nami že 6 let, zadnja je že prenovljena varianta, kar je jasno po sprednjih lučeh.

Verjetno ja … octavia tretje generacije je med nami že 6 let, zadnja je že prenovljena varianta, kar je jasno po sprednjih lučeh, na katere se še nisem navadil, ampak glede na priljubljenost modela voznikov očitno ne motijo, in če pogledate na naše ceste, boste videli same karavane, pardon, combije. Ja, tole je najbolj zaželena oblika med družinami, službenimi vozniki in policaji, da noben niti pomisli ne na limuzino.

Lahko bi rekel, da tako nezanimivega in dolgočasnega avtomobila verjetno ni na trgu, ampak po drugi strani je ravno zato tako dober. Nič vas ne bo zares motilo, ker bi bilo slabo. Če vam kaj ni všeč, so to pač čustva, če vklopite samo razum, pa boste najprej navdušeni nad prostorom. Vsak novopečeni očka najprej pomisli na octavio combi, ker ve, da je prtljažnik enostavno ogromen. Logično, previs čez zadnji kolesi je nesorazmerno dolg, če gledate avto s strani, zato je tam kar 610 litrov prostora v zelo oglato oblikovanem zadku. Otroške vozičke boste kar metali vanj, tudi ostale nenujne potrebščine, zato vam bo ta avto res všeč. Manjši nakladalni rob vas tudi ne bi smel motiti, če želite, da je prostor tam karseda izkoriščen, in všeč vam bodo številni kavlji, kamor lahko pritrdite prtljago. Če nimate police za dvojno dno, manjša stopnica nastane tudi, ko podrete naslonjali klopi, je pa prostor takrat velik 1.740 litrov, kar prekaša celo nekatere avtomobile iz razreda višje.

Vožnja je spet en sam dolgčas, če avto vozite v skladu s pričakovanji. Nobene posebne drame ni, ne mara hitrih ovinkov, kjer deluje kar malo okorno z več nagibanja od pričakovanega, dramatično bi postalo, če bi pretiravali s preveč obteženim zadkom, ker je previs čez zadnji kolesi precejšen. Najbolje gre pač umirjeno in naravnost, ko je vožnja udobna, potniki pa zadovoljni. S tem motorjem gre lahko tudi hitro, 213 km/h je končna hitrost. Včasih so kupci iskali samo napis TDI na zadku, drugih niti povohali niso, zdaj pa se trend počasi obrača stran od dizlov. Ampak v testnem je tisti najbolj klasične sorte: turbodizelski, 2 litra, 4 valji, 110 kW, to je 150 ’konjev’, dokaj glasen in nasploh ne preveč uglajen, kar se tiče vibracij, zato pa varčen. Na testu je pil okroglo šest litrov na 100 kilometrov.

Ima pa zdaj DSG s sedmimi stopnjami, to je novost in dobra povrhu, ki se je najprej pojavila v dražjih modelih skupine, zdaj pa je se je po lestvici spustila tudi med cenejše modele in nadomestila stari šeststopenjski DSG. Zelo dobro deluje, edino pri speljevanju spet malo cuka, kar je lastnost vseh tovrstnih menjalnikov z dvojno sklopko. Odlična izbira je tudi paket opreme family, ker so vanj po ugodni ceni vključili praktično vse, kar potrebujete. Pogrešam samo LED-luči, ki bi se same prižigale, saj nimajo samodejne funkcije, ostalo je pa točno tako, kot mora biti. Za dobrih 23 jurjev je kljub pozni jeseni svojega ’življenja’ še vedno dober nakup.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda octavia combi 2.0 TDI DSG family
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4667 x 1814 x 1465
medosna razdalja v mm 2686
prtljažnik v litrih 610
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1374 (570)
največja hitrost v km/h 213
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 17.748
cena testnega vozila v EUR 22.228
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.366

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
corratec pravi:
Golf jo v obliki šišne
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |