Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vstal od spečih

Kia ceed 1.4 T-GDi EX fresh

Avtor prispevka: Jure Cehner
Bela barva in agresivna 17-palčna platišča pa je čisto drug avto! Če se spomnite, smo novi ceed v prvem testu označili za dolgočasen, tale je pa čisto druga pesem.
Vstal od spečih
Foto: Gašper Miš
24. 4. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 4

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

bela barva se mu zelo poda, še posebej v kombinaciji z večjimi platišči
neprimerljivo boljši motor od 1.0 T-GDI, močnejši je ceedu kot ulit
v kombinaciji z ročnim menjalnikom pričara dobro vozniško izkušnjo
zavoljo dobre opreme je počutje v kabini nasploh prijetnejše
kvaliteta izdelave se zdi nadpovprečno dobra
obliko volana in kako ta sede v roke, je težko prehvaliti
pametni ključ je vedno dobrodošel
v tem primeru je še vedno cena tista, ki ga loči od konkurence
motor bi lahko dal še malo več od sebe pri nizkih vrtljajih
malenkost manj prepričljiva lega na cesti kot pri konkurenci
zaradi oblike bi se pri letnici avta še vedno ušteli za nekaj let
več domišljije pri dizajnu armaturne plošče tudi ne bi škodilo
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (25 glasov)

In kaj je najbolj zanimivo? Da za to sploh ni bilo potrebo veliko. Druga barva, četudi bela, v bistvu katerakoli, le tista dolgočasna siva ne, večja platišča in še ena pomembna zadeva. Litrski turbobencinski agregat je zaspan in ne zna voznika prav nič otroško navdušiti, kaj šele brcniti v hrbet. Opravlja zgolj svoje poslanstvo, ki je premikanje iz ene točke v drugo. V testnem pa je brnel 1,4-litrski tudi turbobencinski motor z enim valjem več, skupno seveda štirimi, in tudi z 20 ‘konji’ več, skupno 140 oz. 103 kilovati. Še bolj pomembno kot to: navora je za kar 70 Nm več, skupno jih premore 242, in posledično tale ceed zdaj gre, kot se ’zagre’!

Šibkejši bencinar je potreboval do stotice nič kaj zavidanja vrednih 11,1 sekunde, ta pa le še 8,9.

Da ne bom pretiraval, ne boste ravno zmagovali na ravninskih dirkah, ampak zdaj je dovolj močan, da vas podplat na lepi cesti dejansko zasrbi in ga z veseljem pohodite. Šibkejši bencinar je potreboval do stotice nič kaj zavidanja vrednih 11,1 sekunde, ta pa le še 8,9. Na papirju dokaj lep podatek, v praksi pa prepriča predvsem s svojo prožnostjo.

Edina stvar, ki mu jo lahko oporekamo, je predstava v nižjem spektru vrtljajev. Ta vas do dva tisoč sicer utegne malenkost razočarati, kdaj pa kdaj se vam bo zgodilo, da bo motor tudi ugasnil, če ne boste ob spustu sklopke dovolj pritisnili na plin, ko se polžek začne pošteno vrteti, je pa ceed prav poskočen. Tudi zvok ni več tako nadležen, kot je bil pri trivaljniku, se pošteno pozna, da pri tem gor in dol udriha en bat več. Na 100 prevoženih kilometrov nam je porabil okroglih 8 litrov, kar tudi ni pretirano več, kot je zahteval litrski motor, natanko pol litra manj je spil tisti. To je kompromis, ki ga zavoljo dobrobiti lastne duše več kot z veseljem sprejmem.

Tudi v notranjosti ta ceed izgleda bolje kot tisti prej, kajpak na rovaš boljše opreme. EX fresh ji pravijo, litrski ceed pa se je okitil z eno manj, LX edition. Od pomembnejših stvari je tako ta opremljen s po višini nastavljivim sovoznikovim sedežem, enim držalom za pijačo več, nekaj več kroma in visokim sijajem v kabini, pametnim ključem in, verjetno najbolj očitnim, za en palec po diagonali večjim sredinskim zaslonom. Vse to botruje nekoliko bolj premijskemu občutku, ki ga kie, roko na srce, oblikovno ne pričarajo, ampak slednje dovolj nadoknadijo s kakovostjo izdelave in v primeru ceeda tudi s krasnim volanom.

Cena za takšen ceed z opremo EX fresh in nekaj bombončki je na uradnem ceniku slabih 24.700 evrov, z dodatno opremo celo 24.890, ampak baje, če pridete v salon popolnoma resnega obraza, ga lahko odpeljete tudi za zajetnih 6.200 evrov manj, torej za 18.690 evrov. In tako imate na dlani zopet več kot odlično kupčijo. Pozabite na tisti bencinski trivaljnik, tega vzemite s to opremo, lahko tudi v takšni barvi in s temi platišči. In tako vas po regionalnih ali avtocestah ne bo več strah prehitevati. To je to, ceed je vstal od spečih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia ceed 1.4 T-GDi EX fresh
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1353
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 242 od 1.500 do 3.200
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4310 x 1800 x 1447
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 395
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1315 (505)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,5/5,0/5,9
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 19.190 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 24.690 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.890 (*6.200 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
1,4 je reku????????????....ma ce ni 300 km pa vsaj v6 js ne kupim haha...razen ce je avtodom
(pred 2 leti )
ZmVycmFyaS5wbmcxNTQxMDcwMTI0.png
Borut V pravi:
1.4 turbo je za vozit definitivno najboljša izbira. Razlika napram atmosferskemu 1,4-litrskemu motorju je enormna. Turbo vleče od nule full dobro
(pred 2 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Res je...zakaj ne testirate proceeda
(pred 2 leti )
Ni slike
Daniel (The Ford Guy) pravi:
Lep, anpak ne tko kot proceed
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 10. 2021
Oktober 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-cross 215
renault clio 157
renault captur 152
škoda kamiq 145
volkswagen T-roc 132

Podatki veljajo za maj 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 25.833 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 4 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 11 meseci  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 11 meseci  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 11 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 11 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 leti  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 leti  |