Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Eden od dobrih

Mazda CX-3 G150 AWD revolution top

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med križanci je malo takšnih, ki bi navkljub večji oddaljenosti od tal ponujali dovolj udobja, višje težišče namreč pogosto jemlje davek na tem področju. Mali CX-3 se zdi na to težavo imun.
Eden od dobrih
Foto: Gašper Miš
20. 5. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z ostrimi linijami ostaja atraktivna in simpatična
izdelava znotraj je brezhibna, materiali pa odlični
kljub temu, da je malce višja, ostaja dovolj udobna
celo vozniško zabavna je
dvolitrski bencinski motor je živahen in se rad vrti
štirikolesni pogon je smiseln, ker poveča uporabnost
ročni menjalnik je eden najboljših sploh
oprema revolution top razvaja tudi najzahtevnejše
asistenčni sistemi so nenaporni in delujejo dobro
prostornost ni ravno vrlina tega vozila
pri večjih hitrostih je motor preglasen
poraba goriva je zgolj povprečna
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (7 glasov)
2019 mazda CX-3 G150 AWD revolution top
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Že večkrat smo zapisali, da je CX-3 precej majhen križanec, ki ne bo najprimernejši, če iščete prostorno družinsko vozilo. Če bi morali izpostaviti eno kritiko, je to kvečjemu prostornost, celo večina tekmecev v segmentu ga ponuja več. Pa vendar je ravno zaradi kompaktnih mer avtomobil prijeten in dovolj lahek, posledično pa še vozniško zanimiv.

Očitno bo treba avtomobile začeti deliti na dobro in slabo vozne. Pa ne mislim, da bodo med vozniško dobrimi potem le kakšen porsche in podobni, vsi ostali pa med slabimi. Nikakor, tudi takšen CX-3 bo zlahka sodil med 'ta dobre'. Se mi zdi, da nekateri še vedno ne razumete, kaj točno mislimo, ko rečemo, da se avto lepo pelje. To pomeni, da je lahkoten, nenaporen, enostaven, prijeten, dovolj udoben … no, dovolj bo pridevnikov. In ko boste to razumeli, bo tudi jasno, zakaj križancev nimamo posebej radi. Dodatni višinski centimetri pustijo svoj pečat.

Zaradi štirikolesnega pogona vas na makadamu ne bo začela grabiti panika, če bo sploh šlo.

CX-3 je ravno dovolj dvignjen, da boste potešili svoje ’visoke’ potrebe, tokratni ima še štirikolesni pogon in potem je tudi večja oddaljenost od tal bolj smiselna, ker vas na makadamu ne bo takoj začela grabiti panika, če bo sploh šlo. Predvsem pa je vozniško zelo prijeten. V bistvu zadosti vsem prej naštetim pridevnikom, edino preglasen je, na avtocesti se motor kar preveč sliši.

In motor je tokrat dvolitrski atmosferski bencinski s 150 ’konjički’. Fino potegne, porabi sicer več kot 8 litrov, kar ni ravno malo, se pa rad zavrti in ob tem tudi prijetno mrmra. Je pa na avtocesti najbrž preglasen predvsem zaradi svojega atmosferskega karakterja, ki zahteva nekoliko višje vrtljaje. In ročni menjalnik je tako dober in natančen, da samodejnega sploh nisem pogrešal.

Seveda smo imeli CX-3 že večkrat na testu in smo ga podrobneje obdelali, razlog za nov test je predvsem rahla prenova, ki je je bil deležen nedavno nazaj. Sprememb ni veliko, ker niti niso bile potrebne, malce so spremenili zadnje luči in znotraj je med sprednjima sedežema sedaj bolj uporabno odlagališče. Seveda je ob takšni opremi revolution top notranjost precej imenitna, obrobe vrat in del armaturne plošče so oblečeni v alkantaro, na sedežih je usnje, v hladnih dnevih vas bo razvajalo gretje sedežev in volana, kopica asistenčnih sistemov bo skrbela za varnost, vzvratna kamera pa, da ne boste imeli srečanja s kakšnim količkom. Tukaj boste tudi najzahtevnejši zadovoljni. Za 26 jurčkov je takšen mali križanec lahko vaš in če že hočete sedeti višje, je tole eden od tistih 'ta dobrih'. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-3 G150 AWD revolution top
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 206 pri 2.800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, i-ACTIVE
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4275 x 1765 x 1535
medosna razdalja v mm 2570
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1385 (388)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 8,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,5/6,1/7,0
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 16.090
cena testnega vozila v EUR 25.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.990

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
Daniel (The Ford Guy) pravi:
Why?
(pred 5 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Damm kok beden auto
(pred 5 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera -toyota supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 6 meseci  |