Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Klubski možicelj

Mini cooper clubman SD ALL4

Avtor prispevka: Anže Jereb
Očitno bo moral Mini spremeniti svoje ime, ker že klasičen mini ni več 'mini', sploh, če ga primerjam z originalom. Clubman je prostorsko že povsem korekten avtomobil. Pa še šest vrat ima, da gre vse lažje vanj.
Klubski možicelj
Foto: Gašper Miš
15. 2. 2017 ob 14:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v pravi barvi je opazen že na daleč
krilna vrata na zadku so zanimiva in dejansko uporabna
eden redkih minijev, v katerem se bo družina lahko premikala
notranjost sicer je malce utesnjena, a še vedno zanimiva
občutek na volanu je zelo dober
lega je za vrsto avtomobila izvrstna
s pogonom ALL4 ni bolj okoren, le bolj sposoben
samodejni menjalnik je eden najboljših na trgu
motor je zelo prožen ter zmogljiv
poraba griva ni majhna, če boste izkoriščali odlično voznost minija
preglednost nazaj je zaradi osrednjega stebrička slabša
cena je enostavno previsoka
prostora je glede na velikost vseeno malo
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (2 glasov)
test mini cooper clubman SD ALL4
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V zadnjem desetletju je znamka Mini precej razširila svojo ponudbo, pri čemer je skupna nota vseh vozil še vedno nastopaška posebnost. Clubman se zdi še najbolj nenavaden, morda prav zaradi 'dostavniških' vrat na zadku. V bistvu je bil clubman pravi posebnež že v prejšnji generaciji, morda še celo bolj, ko je na enem boku ponudil dvoje vrat, na drugem pa le ena. Takšen je sedaj bistveno bolj uporaben, še vedno pa zelo poseben in vsekakor simpatičen. Dvojna krilna vrata imajo prednost, da je nakladalni rob zelo nizek in natovarjanje enostavno, slabost pa, da je nazaj zaradi dodatnega stebrička v sredini slabša preglednost. In da si z vrati zaprete pot, če parkirate blizu stene in jih odprete.

S štirikolesnim pogonom je clubman lahko tudi precej vsestranski. Če ste pri znamki Mini hoteli pogon na vsa kolesa, ste doslej lahko posegli le po ’terenskem’ modelu countryman, sedaj pa je z njim na voljo tudi takšno čudo s šestimi vrati in oznako ALL4 na boku. To kajpak pomeni, da je pogon štirikolesni, kar ga nikakor ne naredi terenskega, vsa štiri gnana kolesa zagotavljajo predvsem več varnosti v slabših vremenskih pogojih, torej takrat, ko je podlaga bolj spolzka.

Takšen pogon, ki navor v osnovi večino časa vseeno prenaša le na sprednji kolesi, je opcijsko na voljo le pri dražjih različicah z oznakami S, SD, ali pa JCW.

Takšen pogon, ki navor v osnovi večino časa vseeno prenaša le na sprednji kolesi, je opcijsko na voljo le pri dražjih različicah z oznakami S, SD, ali pa JCW. Naj vas oznaka na nosu ne zavede, tudi tokratna je turbodizelska različica. In ena najboljših lastnosti takšnega pogona je, da zaradi njega avtomobil ne deluje praktično nič bolj okorno ali vozniško manj zanimivo. Vseeno pričakujte, da bo clubman živahen in prijeten, niti počasen ne bo v različici SD.

Za zabavo v povezavi z odličnim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom v tem primeru skrbi 2,0-litrski štirivaljnik s 140 kilovati moči (oziroma 190 ’konji’) in kar 400 Nm navora. Ker je ob štirikolesnem pogonu oprijema še nekoliko več, takšen mini kljub dodatnim 60 kilogramom z mesta celo nekoliko bolj suvereno sune, le končna hitrost je malo manjša. V vsakem primeru lahko rečem, da je bliskovit, kar se potem hitro pozna pri porabi. Tovarna pravi celo manj kot pet, v praksi pa prej sedem ali raje kar osem litrov. Hja, vedite, da vas bo kar vabil k malo hitrejši vožnji.


Clubman ti hitro zleze pod kožo, ker zanimivo izgleda, se super pelje, malce robat motor je več kot dovolj zmogljiv in celo prostora je veliko, čeprav v tej dolžini obstajajo seveda še bistveno bolj prostorni predstavniki. Samo pri ceni se mi vedno znova zatakne. Že osnovni stane preko 33 tisočakov, točno takšen z obilico opreme in z lepim modrim oblazinjenjem znotraj pa preko petdeset. Torej je oblikovni in cenovni posebnež.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini cooper clubman SD ALL4
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.250
menjalnik samodejni, šeststipenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4253 x 1800 x 1441
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1540 (515)
največja hitrost v km/h 222
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,6/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 23.083
cena testnega vozila v EUR 33.950
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 50.218

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |