Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zabava za vso družino

Ford focus karavan 1.5 ecoboost 110 kW AT titanium business

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ko smo imeli pred kratkim na testu karavanski ford focus z zmogljivim 1,5-litrskim bencinskim motorjem, smo se fantje v uredništvu kar tepli za ključe. Zdaj, ko imamo na testu focus s skoraj enakim motorjem in enako velikim prtljažnikom, pa kar naenkrat ni nobenih težav. V čem je razlog?
Zabava za vso družino
Foto: Gašper Miš
8. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prtljažni prostor je v primerjavi s kombilimuzinskim radodarno odmerjen
zaradi panoramske strehe je kabina svetla, dober je občutek prostornosti
focus tudi z nahrbtnikom ostaja eden najbolj vozniških predstavnikov razreda
napram ST-line je podvozje mehkejše, zato je na slabih cestah bolj udoben
bencinski motor ecoboost lepo brni in iz izpuha oddaja prijeten zvok
če niste veliko na poti, naj bo 1,5-litrski turbobencinar vaša prva izbira
za vse, ki se vozite lepo in umirjeno, priporočam samodejni menjalnik …
… za bolj dinamične pa je šeststopenjski ročni vseeno boljša izbira
poraba goriva ni majhna, okrog 7,5 litra na sto, na testu še slab liter več
paket titanium business je bogato opremljen, a navzven tega ne kaže
kabina bi lahko bila bolj razburljiva, vse skupaj deluje preveč sterilno
odličnost zahteva svojo ceno, s popustom stane 31 tisočakov
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (13 glasov)

Hja, tisti je bil ST-line, tale pa je bistveno bolj umirjen, da ne rečem dolgočasen, titanium business. Seveda gre v osnovi še vedno za odličen avtomobil, nenazadnje govorimo o enem najbolj opremljenih focusov na trgu. Asistenčnih sistemov ima toliko, da jih ne morem prešteti niti na prste dveh rok, za kar je ’kriva’ tudi kombinacija dovolj zmogljivega 110-kilovatnega bencinskega motorja ecoboost ter, bolj pomembno, novega osemstopenjskega samodejnega menjalnika.

Takšna bo nagovarjala drug krog kupcev, predvsem tiste, ki na prvo mesto postavljate lahkotnost in udobje, za športnost pa vam je bolj malo mar. Namesto 134 kilovatov, kar v bolj razumljivih enotah pomeni 182 ’konjičkov’, jih ta razvije 110, torej 150 ’konj’. Tudi menjalnik je drug, namesto natančnega šeststopenjskega ročnega je tukaj nov osemstopenjski samodejni. Že pri testu kombilimuzine, ki ga lahko preberete tukaj, smo zapisali, da ga priporočamo, ampak le v primeru, da od njega ne boste zahtevali preveč. Hitrega prestavljanja kljub obvolanskim ročicam in možnosti izbire med voznimi načini, ki vplivajo na njegovo delovanje, vseeno ne mara.

Če letno ne prevozite ravno 30 ali 40 tisoč kilometrov, vam priporočam še 1,5-litrski turbobencinar, ker je boljši od dizlov. Bistveno bolj uglajeno deluje, v bistvu prav lepo brni in iz izpuha oddaja prijeten zvok. Posledično se to pozna tudi pri porabi goriva, ki znaša okrog sedem litrov in pol na sto prevoženih kilometrov. To pomeni, da je poraba podobna kot pri močnejšem focusu z ročnim menjalnikom, je pa res, da nam je na koncu testa potovalni računalnik vseeno pokazal številko 8,5.

Pozna se, da focus tudi v bolj prostorni različici ostaja vozniško zelo prijeten avtomobil, verjetno je celo eden najboljših v svojem razredu. Kljub temu da pri paketu titanium business volanski obroč ni tako izrazito športen in spodaj prirezan kot pri focusu ST-line, je rokovanje z njim še vedno čisti užitek. Tudi podvozje je mehkejše, zato se zdi, da je občutek na volanu še bolj lahkoten, vožnja z njim pa na slabih cestah večino časa bolj prijetna. Pretresanja je precej manj.

Ker je karavan za piko na i še 29 centimetrov daljši od kombilimuzine, pa ne boste uživali le vi, pač pa cela družina s štirinožnim kosmatincem nekje daleč zadaj v prtljažniku. Ta pogoltne skoraj 200 litrov več kot kombilimuzinski, skupaj 575. Všeč mi je še, ker je nakladalnega roba manj in ker ne manjkajo niti številna pritrditvena mesta, obenem pa je notri še mreža, ki bo potnike obvarovala pred letečo prtljago. Celo na zadnji klopi se zdi, da je prostora za glave več kot pri kombilimuzini, ker se streha spušča počasneje.

Sam bi še vedno raje izbral močnejši ST-line z ročnim menjalnikom, za večino pa bo morda boljši ta, če vam ni težko odšteti 31 tisočakov, kolikor stane s popustom. Cena je zelo konkretna, a tako pač je, če iščete sodoben avtomobil, s katerim ne boste uživali le vi, ampak bo na svoj račun prišla vsa družina.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford focus karavan 1.5 ecoboost 110 kW AT titanium business
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1497
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.600
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4668 x 1825 x 1494
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 575
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1445 (535)
največja hitrost v km/h 206
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/5,2/6,2
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 19.160 (*2.700 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 26.870 (*2.700 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.690 (*2.700 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 3. 2023
Marec 2023
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
272801  domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7
02030405
060708  domača premiera - fiat scudo
09101112
131415  domača premiera - kia Xceed
16171819
20  mednarodna premiera - mazda CX-60
21  domača premiera - lexus RX
2223  domača premiera - električna vozila MG
24  domača premiera - ford ranger raptor
2526
2728293031  domača premiera - BMW M power
0102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
toyota corolla 128
fiat 500 125
dacia sandero 113
renault captur 111
renault clio 103

Podatki veljajo za februar 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 1 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 1 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 1 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 leti  |