Povezovanje po Fordovo
Ford transit connect furgon 1.5 TDCi ecoblue 88kW L1 220 trend

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Saj se spominjate connecta pred prenovo, ne? Tistega z dvodelno motorno masko in precej ostrimi linijami, takoj nam je bil všeč in še danes ne izgleda slabo. Je pa prenovljeni malce bolj lično zaobljen, maska je postala enodelna, luči so po vzoru ostalih najnovejših predstavnikov iz osebnega programa in nasploh je celoten izgled svež ter prijeten. Voznikovo okolje je sedaj skoraj identično tistemu iz focusa, stikal je malo in zelo smiselno so razporejena, tudi izgledajo bolje.
Na primer ogromno številno pritrdilnih zank na dnu, zaščitenost tovornega dela na najbolj obremenjenih mestih, ki so sicer hitro podvržena praskam, gumena prevleka na dnu je odlična in preprečuje, da bi se med vožnjo predmeti po njej premikali, pa izjemno lahkotno zapiranje stranskih drsnih ali krilnih zadnjih vrat. Tudi doplačilni stekli na zadnjih vratih priporočamo, k sreči sta celo ogrevani, da boste še v zimskih mesecih videli skoznju, ker omogočata vsaj nekaj pogleda za vozilo. Pa čeprav je stekelce za voznikom precej majhno in ukrivljeno, zato preglednost nazaj vseeno ni najboljša.
Morda še beseda ali dve glede asistenčnih sistemov. Spisek vseh je dokaj dolg in večina je na seznamu doplačilne opreme; ker te tokrat ni bilo ogromno, sta nas od sodobnejših pripomočkov varovala le sistem za preprečevanje naleta in sistem, ki opozarja pred nenamerno menjavo voznega pasu. Prvi stane 680 evrov in ga priporočam, ker precej hitro in predvsem pravočasno opozarja na ovire pred nami, kar je zlasti priročno v mestih in pri manjših hitrostih, ko smo manj pozorni, predvsem pa ni moteč in ne piska za vsako figo.
Takšen motor in oprema ter nekaj doplačil, pa se je cena tokratnega transita connect ustavila pri dobrih 26 tisočakih.
Takšen motor in oprema ter nekaj doplačil, pa se je cena tokratnega transita connect ustavila pri dobrih 26 tisočakih. Oziroma brez DDVja na dobrih 20.
tehnični podatki | ford transit connect furgon 1.5 TDCi ecoblue 88kW L1 220 trend |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1499 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 270 od 1.750 do 2.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4425 x 1835 x 1860 |
medosna razdalja v mm | 2662 |
mere tovornega prostora (dolžina x širina x višina) v mm | 1786 x 1543 x 1263 (2,9 m3) |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1553 (817) |
največja hitrost v km/h | / |
pospešek 0-100 km/h v s | / |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,7/4,9/5,2 |
poraba na testu v l/100 km | 6,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.310 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 22.230 (*2.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 26.250 (*2.000 EUR popusta) |


Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















