Gre na fižol, ne na bencin
Renault megane R.S. TCe 300 energy trophy

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Seveda je tudi tukaj serijska zapora diferenciala, ta je v teh vozilih nujno zlo, če želite res uživati in z meganom RS trophy nedvomno boste.
Seveda je tudi tukaj serijska zapora diferenciala, ta je v teh vozilih nujno zlo, če želite res uživati in z meganom RS trophy nedvomno boste. Trd je in glasen, pri pospeševanjih pa kljub zapori vleče volan malo po svoje, ker bi očitno najraje kar potrgal asfalt. Volan se zdi zaradi štirikolesnega krmiljenja hudo direkten in zato je megane RS za nežnejše voznike bolj naporen kot kakšen leon cupra. Za fanatike pa še bolj poseben in vozniško super. Točno takšen, kot takšen avto v bistvu mora biti!
tehnični podatki | renault megane R. S. TCe 300 energy trophy |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, štiri ventili na valj |
prostornina v ccm | 1798 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 221 (300) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 pri 3.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4372 x 1874 x 1445 |
medosna razdalja v mm | 2669 |
prtljažnik v litrih | 384 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1474 (425) |
največja hitrost v km/h | 260 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,2 |
poraba na testu v l/100 km | 13,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 15.640 |
cena testnega vozila v EUR | 34.340 (*1.750) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 41.530 (*1.750) |
















Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 |
renault clio | 382 |
dacia duster | 342 |
škoda kamiq | 189 |
volkswagen T-cross | 185 |
volkswagen T-roc | 177 |
Podatki veljajo za marec 2021.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.291 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















