Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Končno z normalnim obrazom

Jeep cherokee 2.2 multijet II 16v 195 AWD AUT limited

Avtor prispevka: Jure Cehner
Prenovljeni jeep cherokee je končno nehal (slabo) oponašati Kitajce. Ne veste, o čem govorimo? Berite dalje.
Končno z normalnim obrazom
Foto: Gašper Miš
3. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

na parkirišču končno ne boste več poslušali komentarjev o obliki
še vedno soliden in odziven računalniški vmesnik
ravno prav zmogljiv motor
poraba pri 8 litrih in pol je kar v redu
kakovostno sestavljena kabina in dobri materiali
že vstopni štirikolesni pogon je dovolj zmogljiv za skoraj vikend v hribih
vozni programi, ki dejansko naredijo razliko
podvozje je kljub terenskim nastavitvam precej udobno
zaradi hruškastega oblikovanja armaturne plošče se boste počutili utesnjeno
oblikovno se mu leta že poznajo tako zunaj kot znotraj
samodejni menjalnik nima čisto razčiščenih pojmov o prestavljanju
vozne lastnosti na asfaltni cesti za 50 tisočakov niso ravno vzorne
občutek na volanu je precej odsoten
zvočna zatesnitev ni najboljša
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (6 glasov)
2019 jeep cherokee 22 multijet II 16v 195 AWD AUT limited
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Samo poglejte ga, kakšen je bil. No, osveženi cherokee je zdaj dobil nove luči in je končno normalen na pogled. Malce so ga osvežili, ampak imam občutek, da gre samo za umetno podaljševanje življenjske dobe brez nekih pravih novitet, kajti čez leto ali dve nedvomno pride že nov. Ali pa so prejšnje luči šle tako na živce kupcem, da so Jeepovci končno klonili vsem protestom.

Torej, poleg tega, da zunaj končno izgleda kot avto in ne kot karikatura povprečnega Azijca, imate v notranjosti malce drugačne merilnike, malenkost posodobljen računalniški vmesnik, ampak res malenkost, in zelo nenavadno tanek odlagalni prostor pri prestavni ročici. Sicer pa je še vedno občutek za takšen (sploh ne majhen) avto zelo utesnjen. Pa ne samo občutek, objektivno je v kabini manj prostora kot v marsikaterem po razredu manjšem avtomobilu. Če ga primerjam z ženino mazdo3, kamor pred sovoznikov sedež brez kakršnihkoli težav spravim zložen otroški voziček, sem imel v cherokeeju v lovu za milimetri obilico težav. Pa je slednji za 6 centimetrov in pol širši in nasploh dosti bolj glomazen avto kot prejšnja mazda3. Enako ni ekstra prostoren prtljažnik, se pa zato v drugi vrsti sedi malo višje, da bodo imeli otroci boljšo preglednost iz avta in manj težav z želodcem.

Poslovil se je tudi ’170-konjski’ dizel, zdaj sta na voljo le še dva 2,2-litrska, 150- in '195-konjski', in v testnem je bil močnejši. Da je premočan, nikakor ne morem reči, ravno prav je. Ampak celotno vozno izkušnjo malenkostno kvari 9-stopenjski samodejni menjalnik, ki je baje nekoliko drugače programiran. Zdaj je prepočasen, včasih nikakor noče prestaviti iz 4. v 5. prestavo, enostavno vas pusti, da se vozite pri 2.500 vrtljajih. Dobro, to se ne dogaja pogosto, nekajkrat tekom testnih dni pa. Tudi ob speljevanju, ko na polno pohodite plin, nadpovprečno traja, da se odloči potegniti. Ob želji po kakšnem nenadnem speljevanju za vključitev v kolono raje dvakrat premislite.

Pogon je na vsa štiri kolesa, seveda, pri močnejšem motorju sprednji sploh ni na voljo. Ampak kdo bi kupil le dvokolesno gnani jeep? Točno tako … Ta je imel active drive I, vstopni štirikolesni pogon, brez reduktorja in zapore diferenciala, ampak je čisto dovolj za praktično vse, kar boste rabili. Vendarle gre vseeno za bolj cestno orientirano vozilo z dobrimi plezalnimi sposobnostmi, za 'hardcore' vragolije pa vam ponujajo wrangler. Vseeno pa tisti vrtljivi gumbek pod armaturno ploščo pomeni marsikaj. Jeepovi vozni programi niso samo za okras, ampak prilagajajo in usklajujejo 12 različnih sistemov, ki pazijo na to, da bo avto imel najboljši možen oprijem glede na podlago. Manjka mu le program za kamenje, tisti je rezerviran za najboljši pogon active drive lock z mehansko zaporo zadnjega diferenciala in modele trailhawk.

Ko boste šli na njegovo spletno stran, boste našli kup nekih podatkov. O bredenju čez vodo, vstopnih in izstopnih kotih, gibih koles, razmerjih pri plazenju, skratka, vedite, kaj kupujete: to je terenec in ne križanec ali SUV. Zato za vožnjo samo po cesti raje izberite katerega od nemških konkurentov. Tam boste bolj udobno sedeli, tudi ne tako visoko, in predvsem boste raje zapeljali v ovinke. Čeprav se bere obetavno, da ima neodvisno in večvodilno vzmetenje, je v ovinkih bolj lene sorte, tudi občutek na volanu je bolj ali manj odsoten. Je pa zato precej udoben, tudi na slabih cestah krasno požira luknje.

Med podatki pa boste našli še nekaj, in sicer kombinirano porabo pri 7,7 litra. Si boste mislili, jah, spet buče, dva litra prištejmo zraven, kajne? No, ne, prvo polovico testa, dokler nismo začeli snemati, je računalnik kazal točno 7,7 litra. Kasneje je poraba skočila za slab liter, ampak vseeno, varčnost hvalimo. Cena je 53 tisočakov. Če boste vozili le po cesti, dobite boljše avte za pol manj denarja, če ga boste dejansko peljali do meje zmogljivosti, je pa cena zmerna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki jeep cherokee 2.2 multijet II 16v 195 AWD AUT limited
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2184
moč v kW (KM) pri vrt./min 143 (195) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 2.000
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, active drive I
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4651 x 1859 x 1683
medosna razdalja v mm 2707
prtljažnik v litrih 448/570
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2106 (388)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 8,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,7/6,0/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 39.990 (*4.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 52.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.580

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 6 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |